Iki gündür Süper Soru yağmuruna tutuldum.🕺🕺😅😀Teşekkürler.
Cüzdanınızda kaç tane kredi kartı taşıyorsunuz?
Iki gündür Süper Soru yağmuruna tutuldum.🕺🕺😅😀Teşekkürler.
Ülke olarak genel anlamda kredi karti müptelası olduk... Kredi kartını ne sıklıkta kullanırsınız?
Ülke olarak her ne kadar ekonomik olarak sıkıntılı dönemlerden geçsek de yine de kredi kartı kullanma alışkanlıklarımızdan vazgeçemiyoruz...
Faziler bu kadar başını alıp gitmişken, hiç kredi kartlarının size ne gibi faydası var veya ne gibi zararı var diye düşünüyormusunuz?

- Hiç taşımıyorum: Olandan yemeyi alışkanlık edindim.
- Evet, düşünüyorum: İnternet üzerinden alışverişlerde kredi kartı gerekiyor.
Başka ülkedeki birinden para almak için de kredi kartı büyük kolaylık sağlıyor.
Yine de, benim için sürekli bir gerekliliğe dönüşmedikçe kredi kartı kullanmam.
Şimdilik bulaşmak istemiyorum🤑
2 kredi kartım var.
Avantajları
1- İnternet alışverişlerinde kullanıyorum.
2- Alışverişlerde ödeme kolaylığı. Bozuk yok mu ya da eksik para üstü gibi derdim olmuyor.
3- Temassız ödeme kolaylığı.
Bütçeye göre kullanılırsa bence çok güzel bir şey. Bazı insanlar para cepten çıkmıyor diye savurarak harcıyor sonuç ay sonu ödenemeyen kredi kartı borcu.
Şu an kimsenin cebinde nakit parası olmadığı için kredi kartı kullanıyor gadası. İnsanın cebinde nakit olursa kredi kartı kullanmaz. Ülke olarak zor durumdan geçmiyoruz. Yönetimin yanlış uygulamaları yüzünden zor duruma geldik.
1 kredi kartı ile 1 maaş kartı. Kredi kartı çok büyük kolaylık hem takip hem de zaman açısından. Kullanmayı bilen için en önemli icat :)
Cevap
104Cevap
kredi kartı sevmiyorum. Bir tane hesap açtım annem para yollasın diye oda. Onun kartı var sadece 😂
En guzelini yapiyorsun bence kredi kartım yim diye üzülme, bence sevinmelisin😂😂 Anneden geliyor yani para ne güzel🕺
Sadece 1 kredi kartım var onu da çok ender kullanirim genelde nakit ya da bankomat la ödeyip geçiyorum
Tek bir kredi kartım var. Belki çalışma hayatına geçince değişir ama öğrenci hayatı için tek kart yetiyor.
Bir tane var 8 yıldır, limiti 500 lira acil durumlar için tutuyorum. Kullanmasını bilmeyen, kendini kontrol etmeyi beceremeyenler kullanmamalı.
Kendi maaş kartımdan alışveriş yapıyorum. Bir tane de eşimin çıkarttığı kredi kartım var ona da özel harcamalımı alıp ,ödemesini kocama postalıyorum😅
1 adet yeterli benim için. Ödeyemeyeceğim yüklerin altına girmeyi sevmem
Bugüne kadar hiç kullanmadım kullanmayı düşünmüyorum hiç 😌
Bir tane var yeterli oluyor... bazen kullanmıyorum bile
Uyandım... çalışma vakti
Sabah erken kalkmayı seviyorum.. zihnim daha açık oluyor
Az uyuyormuşunuz vücudunuz tepki veriyor olmalı... uyku düzeni şart
O zaman gün içinde çok yorulmuyorsunuz diyebilir miyim? hem zihnen hem fiziken çok yoruluyorum ben dayanamam sanırım
Anladım... siz iyi dayaniyorsunuz o zaman maşallah size 😊
İyi dinlenmeler size...
Rica ederim de dinlenin fırsat varken...
Kredi kartı kullanmam. Ayağımı yorgana göre uzatırım
Benim için zorunluluk. bi üst bi de alt limitli var
Aa nedenki
Kredi kartı banka kartı ikisi tek kartın içinde. Bir tane kart taşıyorum.
Bir adet kredi kartım var. Onu da korkuyorum kullanmaya 🎈
Kredi kartim yok hic olmadi. Hesap kartim var sadece 🌼
Aktif olarak kullanıyorum ödemelerimde sorun yok. Şükür diyebilirim.🤷♀️
Kart kullanmıyorum param varsa harcıyorum param yoksa olana kadar bekleyip öyle harcama yapıyorum.
Önceden 7-8 tane vardı, şimdi hepsini kapattırdım, 2 tane kaldı🙂
American Express Classic ve Bonus American Express olmak üzere sadece 2 kredi kartım var, avantajları sayesinde sadece bu 2 kartı her harcamamda kullanırım.
Sadece 1 tane oda maaş aldığım bankanın kredikartı. Birden fazla kredi kartı kullanmak çok gereksiz bence.
4 adet Finansbank Halkbank Yapı Kredi Ziraat Bank 15000 10000 10000 12000 toplama 47 bin lira toplamda
1 tane var sadece oda yetiyor öyle taksitli alışverişlerimde kullanıyorum. Ödeyebileceğim kadar kullanıyorum.
Şahsi kredi kartım 3 tane, şirket kredi kartı 2 tane, buna ek olarak 3 tane ATM kartı taşıyorum. Yılda 1 defa cüzdan değiştirmek zorunda kalıyorum
Valla bir tane var onada daha ihtiyaç duymadım. Belki uçak bileti alınca VISA kart isteniyor. Ancak o zaman
Bir tane banka kartı taşıyorum ama para çekmek dışında pek kullanmam.
En mantıklısı maaş aldığın bankadan almakBende 3 kart vardı. EnPara aidatsizAkbank eski maaş bankamDeniz Bank yoldan verdiler (2017) Sonuç sadece deniz bank geldi. Maaşı garantiden alıyorum. Shop& fly alacağım hepsi kapanacak
Kredi kartı kullanmıyorum, maaş kartım var cebimde.
1 adet kredi kartı kullanıyorum yıllık kart ücreti yüzünden?
1 tane hesap kartım var başkada yok Allah mecbur etmesin kredi bataktır
Hem banka kartı hem kredi kartı olarak toplam; 8 tane
Bir tane kendimin bir tane de şirketin kredi kartı var.
Kredi kartım yok ve banka kartı kullanıyorum hesap kartı yani.
3-4 var heralde hepsi dolu bankalar telefonumu arıyııı
Hiç kullanmam sahip olmadigim parayi harcamak buyuk sorumluluk bence
Ben de bir tek banka kartı var onu da internet alışverişlerinde kullanıyorım.
İşim nedeniyle limiti yüksek 1 tane kredi kartım var, 4 tane de banka kartım.
Halkbank in banka ve kredi olan kartı var ama kredi kısmı çalışmıyor çünkü düzenli gelir yok
kredi yok banka kartim var sadakat kart var birkac markadan
Bir tane kartım var 30bin limitli onu da nadir kullanırım
Borçla borç ödüyorlar ya traji komik bir durum.
Şükür ki kredikartı diye belaya bulaşmadım.
kredi kartım yok 3 tane banka kartım var bir tane de papara
Limiti iyice kıstım ve idareli kullanırım. Bir tane yeterli. Oda internet alışverişi için.
1 tane var o da puansız, aidatsız falan banka kartı gibi :D
Kredi kartım yok ki benim ama cüzdanımda 20 lira var şu an
Hiç kredi kartı yok, 3 banka kartım ve bütün hesaplarda en az 100-200 param vardır
2 tane kredi kartı kullanıyorum. Bir tanesi düzenli kullandığım kart, ikincisi ise ilk kartta arıza vs olması durumunda yedek kart. Borç yok çok şükür harcadıkça ödüyorum hep :D
1 tane beli aylık kotam var onu aşmam maaşıma göre harcarım
kiredi kartı para değil ödeme aracı
Kredi kartı kullanmıyorum
İki tane var biri kullanmıyorum Pasolig.
1 tane limiti de yüksek değil
1 tane kullanıyorum oda hem kredi kartı hem maaş kartı zaten 😂
Banka kartım var, arada bir içine para koyup internet alışverişi yaparken kullanıyorum
0 tane. Kredi kartı kullanmıyoruz.
En guzeli bence hanimefendi👌
Aynen öyle.
Bi tane banka kartım vaar sadece
3 kart bide telefonda wallet’te var
Neden
Kredi kartı değildi aslında normal kart
Kredi kartı gibi zaten ama çok fonksiyonlu. Kısa kestim
1 tane var o da duruyor öyle, arada kullanıyorum.
Kredi kartım yok. Normal banka kartı taşıyorum.
Zaten bir aldımmı ikincisinide alırsın sonra bir döngünün içinde bulursun kendini.. 😊🌹
Doğru diyorsun🙏🏻🌹
Kredi kartı kullanmıyorum :)
Hiç kırdım borcunu ödüyorum 😃
Bir anlık öfkeyle kırdım geride cıkartmaya üşeniyorum.
Tek bi tane business var yetiyor dostum
Tek kart limit sıkıntısı yok
2 kredi kartım var.
Kredi kartsız yaşayamam.
Limiti yüksek olanı yanımda taşımıyorum, düşük olanı taşıyorum.
Yeni ev kurdum büyük eşya taksitlerim vs var
1 tane var oda babamın😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?