Ben Euro ya yatırım yapmak diyorum.
DOLAR.
EURO.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Yatırımları dövize yapmak bence artık demode. Üstelik uzun vade gerektiriyor. Bunun yerine kazancını TL değil de dolar üzerinden elde edebileceğin işler araştırsan senin için çok daha iyi olur. Uğraştığına ve karına değecek işler. Şu sıralar bununla alakalı bir işle uğraşıyorum ve karları gerçekten çok çok yüksek. Dövizde birkaç ay önceden param ve birikimim var ancak aynı parayı bu işe yatırsaymışım şu an daha fazla katlamıştım ✩
Cevap
5Cevap
euro daha değerli olduğu için yüro diyorum
ama bizim paramızdan daha değerli paralara yatırmakta mantıklı
dolar euro farketmez kazandırır görüldüğü gibi
İkiside paralel olarak yükseliyor ama Dolar daha hızlı yükseliyor bir tık
TL dışında herşeye yapabilirsin :D yılbaşına dogru Euro 13 falan olursa hiç şaşırmam
Altına yatırım herzaman garantidir.
ikisi de olur farkı yok
Bitcoin kanks
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?