2022 yılında asgari ücret konusunda ne düşünüyorsunuz?

Asgari ücret konusunda benim düşüncem keşke olmasa. Asgari ücrete bel bağlayan topluluk olmasak. Vasıflı da Vasıfsız insanlarda asgari ücret ile maaş alıyor.
Asgari ücret her anlamda Devletin ve patronların işine geliyor. Kimse kusura bakmasın Devlet her anlamda kazanıyor. Gelir vergisi diye bir şey var ! Sen benim maaşımı belirliyor üstüne birde benden gelir vergisi alıyorsun.
Asgari ücret uygulaması olmayan Ülkelere bakın, refah düzeyi en üst seviyede. Şu an asgari ücret yaklaşık 3.000 tl. Ocak ayında asgari ücret konusunda ne düşünüyorsunuz, beklentiniz nedir !
2022 yılında asgari ücret konusunda ne düşünüyorsunuz?
3.000 tl - 3.500 tl
3.500 tl - 4.000 tl
4.000 tl - 5.000 tl
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
2022 yılında asgari ücret konusunda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla