Benim ABD de şirketim var ve aylık kazancım 5-10 K usd arasında değişiyor
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
18Cevap
Aylık kazancim yok ben ne kadar harcarsam o oluyor baba parası diyorum
Yani olağan şey. Başkasının malını yemiyorsun ya gocunacak bir şey yok
Eee öyle tabi istersem gidip kendi yerimizdede calisabilirim ama bekliyorum bakalım ikinci üniversitede bi bitsinde
Ben okumayı pek beceremedim, hali hazırda işiniz var çok iyi çok güzel ama böyle bir durumda de bile öncelik okumak derim, okumak önemli 👍🏼 Doğru yoldasın
Maşallah sitede hiç aylak yok🙃🙃doktor avukat vc ne istersen var
Diğerlerini bilemem
Haklısın bebeğim bol atmalar
Hem ben size yaptığınız işi soruyorum, akıl yürütmenizi değil
Parasıyla övünenlerde bugün.. Kimse merak etmemiştir eminim ne iş yaptığını
Database oluşturmaya çalışıyorum
ABD'ye göre ahım şahım bir para değil ama burada olsan krallar gibi yaşarsın.
Burada yaşıyorum şirket orada sadece
O zaman bomba daha ne olsun abi.
Yok bi şey demedim zaten dostum
Erkeklerin maaşı , kızlarında yaşı sorulmaz ama abi :)
Saçma buluyorum. Sektörü bilmek önemli
Öğrenciyim diyeyim. Ben sıramı savdım :)
Ok kardeş ilerde istediğin hayatı yaşayacaksın 👍🏼
Teşekkür ederim abi
Yavv sallama fakir olabilirz ama canım değiliz kimseye samimi gelmeden millet trolluyo seni az ayık ol brother 😂😉
Tabiiii shot atmak yerine ya su fakirlere maddi durumlarını sorayım dedin
İkisini birden yapamaz mıyım? 😁
Çalışıyorum ya ne shotı şutu
Bi markette çalışıyorum ne iş yaptığımı kendimde bilmiyorum, asgari ücret alıyorum.
Abd de şirket açmak 150 dolar. Türkiyede yine 450 lira bişey. Adı şirket abartmamak lazım. Ayrıca 4,5 k diyor ya bildiğin fakir bu. orada 3 bin doların altına düşüyosan homeless sin demektir. Dolar kurunu baz alırsak aylık 600 dolar kazanıyomuş. Pehh
Türkiye’de yaşıyorum
İnanki dolar burada alıp başını yürümese vatan toprağına ayağınız basmaz. Kendi adıma konuşuyorum. Ben de gidebilsem ancak tatile gelirim buraya
Temelli buradayım temelli 😅 hiç yurt dışı yapmadım
Şu sitede herkes ceo anasını satayım. Olamayanda polis asker öğretmen doktor mühendis...
Makina mühendisiyim, kendi işim var, maaş almadigim için rakam telaffuz etmeye gerek yok fakat iyi sayılır
Almanya'da işçi yim 2090 euro
Çok güzel, iler de Almanya’ya taşınıp sakin bir hayat sürmek istiyorum
Bende 2 sene daha birikim yapip turkiyeye donmeyi donmeyi dusunuyorum avrupadan biktim
Nesinden bıktınız ki
Sosyal hayat yok ailem turkiyede hollanda belcika fransada calistim simdi almanyada yipratiyor insani biraz birikim yatirim yapicam evim arabam var yan gelir ayarlama pesindeyim
Sosyal hayat umrumda değil, benim için önemli olan huzur ve kafa rahatlığı, tr adamı çok zoruyor
Tr de hayat evet yoruyor zor avrupa gibi alım gücü yok
Yan gelir olarak 3000 tl birde ise girilse 4k 5k da oradan alinsa
7k 8k para demek evi arabasi olana bu para kirallar gibi yeter artar kendi dusuncem tabi
Planim 2x daire almak avrupaya elveda demek
Dert para değil abi ülke yoruyor. Yoruyor yani sokağa çıkıyorsun insanlar binbir türlü dertli, agresif, mutsuz adamın dışarı çıkası gelmiyor. Negatif bir ortam var yani
Tavsiyem mutlu huzurlu cok guzel ortam ve imkan istiyorsan hollandaya gitmen cok özgür ve güzel bir ulke
Olabilir oraya da sıcak bakıyorum, iklimi de sanrım iyi Almanya’ya göre
Herseyi iyi hollanda da dümdüz ülke zengin olsam orada yaşardım
Genç işsizliğin tavan yaptığı, yeni mezun donanımlı arkadaşların üç harfli marketler zincirinde çalıştığı ya da çalışmak zorunda kaldığı böyle bir dönemde bu tarz soruların sorulması yanlış bence.
Haklısın, ama iş insanın kendisinde bitiyor hocam
Almanya'da de şirketim var. 100 200 K Euro arası değişiyor.
Nedense sitedeki herkesin de yüklü bir geliri var..
Sanmam
Emlakciyik aylık değil gelende yıllık olur ama gene bi 20 bin falan
Arkadaş narsist falan sanırım. Ya da kiz düşürme taktiği uyguluyor olabilir
İkiside değil
Devlet memuru ne uzuyoz ne kısalıyoz.. Ama kendi çapımda traderim😎
Kripto sanırım, eğitim almanızı tavsiye ederim
Kesinlikle ne tarz eğitimler grafik vs ise onlar gözümde boş iş
Grafik okumayı bilmedin mi olmaz hocam, teknik analiz önemli
Analizle olsaydı bu işler şu an tüm istatistik mezunları zengin olurdu
Böyle genelleme yapamayız. İstatistik mezunlarının kaçı teknik analiz biliyor tartışılır. Bu işten emek yiyenler iyi teknik analiz bilenlerdir.
Önce batacaksın benim gözümde ki ben öyle oldum sonra aç gözlü olmayacaksın ve en önemlisi çok kolay manipüle edildiği için sosyal medya takip edeceksin milyon çeviren birinden tavsiyler bunlar
Hocam bunlar zaten yapılması gereken şeyler ama nasıl kazandığını bilmiyorsan yanlış yoldasın.
Ben batınca elimi ayağımı çektim ama
Bende battım 1 yıl önce ama sonradan sabırlı olmayı öğrendim ve aç gözlü olmamayı olay bu kriptoda
Sanal market elemanıyım
bende bulasikciyim tam tamina 3000 aliyoeum
Maşallah hepiniz milyoner insanlarsınız
Yani?
Şey... bekarsan sana talip olmak isterim gjdjfj
Evlenmeyi düşünmüyorum hem yaşım 24 senden küçüğüm
Şakaydi zaten
özel güvenliğim asgari ücrete talim.
Şirketi olan KS de :d
Aylık gelirim 15 bin ₺ çalışmıyorum
Öğrenciyim baba parası yiyorum
Mali müşavir ararsan gelelim kanka
yaşın kaç?
24
helal olsun o zaman
Teşekkür ederim
Okuyoruz daha bea :))
Ben öğrencilik yıllarında işimi kurmuştum
İymiş
Pralı olduğumu nasıl belli ederim
İşte böyle 😎
Bana bi 100 lük atarsın o zaman
Başkalarını kurtarıcı olarak bekleme sakın!
Puahahasöedöxlöw ok
Eleman lazım mı dhdjd
Lazım valla
Yaş kaç ve bir de İngilizce seviyen nedir.
Yaş 20 , orta seviye.
Dbdnms
C1 hatta c2 lazım bana, yoksa metinleri sana çevirtirdim. 🙂
Ne metni?
Genelde Ürün sayfaları
KS de ne iş var o zaman dalga mı geçiyorsun
Aynen öyle 😂😂
Milleti inandırmakta zor 😀
Şahıs şirketi mi
Evet, LLC
Vergiyi nasıl ödüyorsun online mi
Yani ne şekilde ödüyorsun C çizelgesini bir yerden indirip dolduruyor musun, gelir giderleri nasıl belirtiyorsun
Eyalet vergisini evet online ama bu sene vergiden muaf olduğum için herhangi bir muhasebeciyle görüşmedim. Ocak ayında ilgileneceğim
Şirketi açtığın zaman muhasebeciyle görüşmüş olman gerekir zaten
Hayır öyle bir zorunluluk yok. Şirketi Ocak 2021 yılında kurduğum için 2022 yılında vergi muafiyeti olacağımı biliyordum zaten.
Bunlar bir problem veya bir sıkıntı değil.
Diyorum ki şirketi kurarken muhasebeci tutuyorsun zaten. Vergi vermesen de nasıl işlediğini bilirsin. Ayrıca gelir elde etmediğin sürece muafiyet vermezler sallama
Sen İngiltere’yle karıştırıyorsun aşırı bir gelir elde etmediğin sürece ABD de yılda bi kere muhasebeci tutarsın olay biter.
Sallama diyorsun var mı herhangi bir bilgin de konuşuyorsun?
Maaşı bana verebilirsin
işim yok
Öğrenci misin
evet
O zaman öğrenciyim de
ne fark eder işim yok sonuçta istediğmi yazarım
Ok 😀
serbest 4000 paund
Sadakanizi alırım 😂