Hiçbir iş yapmıyorum, en az 1 senedir işsizim hamdolsun çok şükür estağfurullah falan filan... Yani henüz aç kalmadım, ama kalsam da önemli değil, böyle gereksiz bir hayatı zaten yaşıyor sayılmam. Mükemmel Tanrımıza teşekkürler, şükranlar 🙏🏻🙏🏻
20 Yorumla
En İyi Cevaplar
5 ayÖğretmenim.
64 oldu işte maaşınız. Keşke sosyal medyada dendiği gibi 80-90 alsam :(
157 Yorumla- 5 ay
Evet
En son işte 51bin küsur yattı.
Şimdi 64 olacak diyorlar, 15inde gorucez - 5 ay
Öğretmen bu kadar az mı cidden
- 5 ay
@Shelby111 yoo
Hocam öğretmenlikte herkes aynı maaşı almaz.
Derece kıdem farkı var. Bir de uzman ve başöğretmen var.
- 5 ay
@Shelby111
Tabi. 9/1 ile başlarız.
Haberlerde hep 4/1 verir. Bunda 20 yıllık öğretmen demek. Zaten onlar alacak şu an 80bin gibi. Onlarda o maaşı alacak hale geldikten 6 7 sene emekli olmak zorunda kalıyor yaş haddinden - 5 ay
Ben onca çocukla uğraşacam bu kadar maaş için devlet resmen dalga geciyor insanlarla
- 5 ay
![Ne iş yapıyorsunuz ve aylık geliriniz ne kadar?]()
Şimdi e devletten çektim. Aralık ayı bordrosu bu - 5 ay
Akıl karı değil resmen bu ne be
- 5 ay
@Parlayanyıkılışş asgari ücretten haberin yok herhalde
- 5 ay
@Shelby111 34um ben
- 5 ay
@Shelby111 gündemi takip etmiyorum 🤷 psikolojimi bozmamak için
- 5 ay
@Parlayanyıkılışş hocam zaten inan maaş kısmı bile değil zor kısmı. Çocukla uğraşıyorsun ama aileler tam rezalet. Ben neler neler duyuyorum.
Sevdiğim bir meslek, ama parası için yapilmaz - 5 ay
@Parlayanyıkılışş psikolojini düşünmen güzel ama ülkede orta direk ve alt direk için durum iyiye gitmiyor 🥲
- 5 ay
@Shelby111 ben 10 yıllık hocayım.. özelde çalıştım. Askerden sorna öylesine bir kpss girdim annemin ricası üstüne. Onda da atanacağım tuttu.
- 5 ay
@Shelby111 farkındayım 🤣 alışveriş sepetımı onaylayamıyprum mesela 🤣
- 5 ay
@Parlayanyıkılışş hshshs düşün temel ihttiyaçlarını karşılamada zorlananlar var
- 5 ay
@Shelby111 özel tam çöplük 😅
Alışveris sepetini onaylayabilen kaç kişi var hocam? 😅
Kış lastiği almam lazım alamıyorum 😅
Şimdi sigortası geldi arabanin. Kazığı yagladilar bekliyorlar 😱 - 5 ay
@Shelby111 karın tokluğuna çalışıyoruz dicem o tokluğa da eksilere düşerek varıyoruz
- 5 ay
@Parlayanyıkılışş yani doğrudur bakalım ne olacak ülkenin sonu 🥲
- 5 ay
@Shelby111 rabbim kolaylık versin acınacak halimize güliyoruz artık
- 5 ay
@Parlayanyıkılışş amin, öyle valla haklısın
- 5 ay
@shelby111
Ben İngilizce öğretmeniyim. Özelde valla dil kursu saatlik oluyor genelde. şu an ne kadardir pek bilmiyorum ama olsa olsa ders başına 350 falandır.
160 saat derse girsen işte 50-60a gelir. - 5 ay
@Parlayanyıkılışş hocam yapacak bir şey yok. Çünkü halkımız anlamıyor. Anlatıyorsun sen devlet düşmanısin diyor.
Zamanında o kadar faizlere dokunmayın dendi, anlatıldı. O kişilere hakaret edildi. Sonra bak noldu?
Enflasyon bizi mahvetti. Sırf seçimde oy devşirmek için bize bu fakirliği hak gördüler - 5 ay
@Shelby111 yani haftalık 40 ders. Gidiyor gitmiyor değil de şu an zor gelir 😅
Devlette 15 saat özelde 40tan daha zor ama. O kesin
Dil kursunda elim güçlüydu. Şımarıklik, saygısızlık, ders kaynatmak gibi şeyler hiç olmuyordu. Liseler berbat halde şu an. - 5 ay
Bence sen çok yorum yapma 🤣atanmış memursun 🤣memurluktan men ederler düşünce özgürlüğü yok çünkü
- 5 ay
@Parlayanyıkılışş ya öyle kolay değil de gidip ne dedim hem 😅
Ayrıca susa susa bu hale gelmedik mi. ?
Benim yerine sen çık bağır 🙏😅🤣 - 5 ay
@Shelby111 öğretmen şikayetlerine bak. Kimse dersten işten şikayet etmez. İlla 1milyonun içinde 3 5 bin çürük elma var. Ama herkesin ortak şikayeti çocukların durumu.
- 5 ay
🤣ben de bir memur adayıyım 🤣keşke benim bağırışjm bir anlamı olsa ama yok🤣
- 5 ay
@Parlayanyıkılışş sizin meslek ne hocam
- 5 ay
@Shelby111 velilerle hele
Allah'tan bizim çocukların velilerinsimarik değil 😅 - 5 ay
Sağlık ads ve tds önlisans 🤣hoş bizde döner sermaye ile sizin maaşı yaklaşıyoruz o ayrı mesele
- 5 ay
@Parlayanyıkılışş en düşük memur maaşı zaten 62 olacak
Net bizi geçersin sen 😅 - 5 ay
Atanırsam inşallah hedef kpss 2026
- 5 ay
@Parlayanyıkılışş inşallah atanirsin ya,
Devletin güzel yanı şu. Maaşın hep sabit yatıyor. Geç yatacak mi endisesi yoj
Zaten geç yatiyorsa herkes naneyi yemiş demektir 🤣🤣 - 5 ay
Amin🙏🙏
- 5 ay
@Parlayanyıkılışş her sene atama oluyor mu sizde?
Bizde AGS falan geldi çorba oldu her şey
Ben 2023 atamasiyim. 2022 de girdim sınava. 2023 atamaları 2025 başında yeni atandı. 2024te sınava girenleri herhalde unuttular
Bizde karma çorban oldu her sey - 5 ay
2 yılda bir sınav oluyor 🤷tek güzel yanı bizde mülakat yok
- 5 ay
@Parlayanyıkılışş önlisans mi sizin ki
Mülakat olmaması güzel bir şey. Benim senemde mülakatları yuvarladilae. Yoksa ben atanamazdim😅 - 5 ay
Teşekkrüler
Soran5 ayRica ederim. İnşallah gönlünüze göre olur.
- 5 ay
Teşekkürler
Soran5 ayRica ederim 👏
- 5 ay
Bol teşekkür ve ricali bir sohbet oldu 😅
- 5 ay
Kaç yıllıksınız?
- 5 ay
@düşünmektükenmektir 2.5 yıl oldu
- 5 ay
@Parlayanyıkılışş kimse öğretmen maaşına inanmıyor. Medyanın yalan haberleri yüzünden.
- 5 ay
@düşünmektükenmektir valla bordrom ortada.
Asıl insanlar biliyor durumu. Ama bilinçli olarak inanmamazlik yapiy5olar. Sizin meslek nefir
5 ayTır şöförüyüm ama kazancım bu işten ortalama 90 bin ama. Aylık gelirim daha fazla.
10 Yorumla
- Eğitim & Kariyer konusunda 630 cevap paylaştı.
5 ay
DHL de calisiyorum aylik gelirim 1950 euro.
227 Yorumla- 5 ay
Hangi ülke, ben de tr de Dhl deyim şimdi, o kadar değil tabii maaşlar ama belki ilerde ben de yurt dışına kalabilirim
Soran5 ay@ArtıkİnsanDeğilim vallahi çok ciddiyim imkanın varsa iyi bir ülkeye hiç düşünmeden git 👍
- 5 ay
O imkanı sağlamaya çalışıyorum, teşekkür ederim gideceğim zaten
Soran5 ay@ArtıkİnsanDeğilim hangi ülkeye
Soran5 ayRica ederim.
- 5 ay
Kargocu muydun sen
- 5 ay
Ne mezunusun @hayalsizdasporav
- 5 ay
@ArtıkİnsanDeğilim Brocum euro olarak yazdigima göre hangi ülke olabilir? Almanya
Ayrica saatlik brüt 15 euro aliyorum. Günde 9 saat calisiyorum bir zahmet alayim öyle degil mi?
Ayrica herkes kounusuyor ama önemli olan yapabilmek. - 5 ay
@düşünmektükenmektir Evet kargocuyum. Üni okuyordum acikögretimde fakat yarida biraktim.
- 5 ay
Sigaraya gidiyor para desene.
- 5 ay
@düşünmektükenmektir Sigara kullanmiyorum. Parami aileme gönderiyorum. Ihtiyaclari var
- 5 ay
🥺
- 5 ay
@düşünmektükenmektir Neden duygulandin?
- 5 ay
Bu çileye değmez.
Hayat boş. - 5 ay
Yaşam anlamsız
#antinatalizm - 5 ay
@düşünmektükenmektir Seni anlamakta güclük cekiyorum. En son ders calisiyorum dedin ve cileye degmez bos diyorsun? Sen bu hayatdan ne istiyorsun
- 5 ay
@düşünmektükenmektir O dedigin belki tapinakcilar yapabilir.
- 5 ay
Ders çalışmıyorum ne dersi?
- 5 ay
Hangi dediğimi?
- 5 ay
@düşünmektükenmektir
![Ne iş yapıyorsunuz ve aylık geliriniz ne kadar?]()
Özelden yazdigini kastediyorum? - 5 ay
Haftada kaç sat çalışarak bu parayı alıyorsun?
- 5 ay
@düşünmektükenmektir 160 saat. Bordrom gelirse sana da atarim
- 5 ay
O zaman o maaş korkunç az.
Ben haftada 12saate 63+3 bin yaklaşık.
- 5 ay
Haftada 160 saat ne be
Dalga mı geçtin benimle? - 5 ay
@düşünmektükenmektir Olabilir. Sevindim senin adina
- 5 ay
Ayda demedim
Haftada kaç saat çalıştığını sordum. - 5 ay
@düşünmektükenmektir Haftada 45-50 saat oluyor. degisiyor
Yapay Zeka Cevapladı
Genç dostum merhaba 😊
Tekstilde 40 bin TL şu dönemde hiç fena değil, eline emeğine sağlık 👏
Eğer bu gelirle temel ihtiyaçlarını rahatça karşılayabiliyorsan mutlaka kenara düzenli bir birikim atmaya çalış 💸 Bir yandan da kendini geliştirmen çok önemli.
Mesleki kurslar, yabancı dil, belki ileride kendi işini kurmana yardım edecek eğitimler düşünebilirsin 🚀
Unutma, bugün kazandığın para güzel ama asıl değerli olan uzun vadede sana kapı açacak beceriler kazanman 💡10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
32Cevap
5 ayİyiymiş, yeni zamlar belli olmamış bilmiyorum henüz
13 Yorumla- 5 ay
Arkadaşı rahatsız etmemek için buradan yazıyorum, amacım Hollandaya gitmek
Soran5 ayİnşallah olur 👍
- 5 ay
Teşekkür ederim umarım olur
- Eğitim & Kariyer konusunda 840 cevap paylaştı.
u 5 ayGünlük min 14 max 18 saat çalışıyorum aylık 100 üzerinde
310 Yorumla- 5 ay
14 saat ne iş yapıyorsun kral iş olarak
- 5 ay
@Hayrettin3316 seafood chef hocam, yani deniz ürünleri şefiyim tüm deniz canlıları üzerine restoranda çalışıyorum, Normalde mesaim 8 saat. Ama genelde 2 farklı restoranda 16 çekiyorum
- 5 ay
Anladım ozaman severek yaptığın bir meslek. Bende şöförüm. Kazancım iyi ama. Bu mesleğimi bırakmam gerekiyor çalışma saatleri 9 saat bazen 10 ama sosyal hayatım yok diye işi bırakmak istiyorum. Ondan sordum bu kadar uzun çalıştıgın işi ancak seviyor olması gerekiyor insanın
- 5 ay
Zaman paradan değerlidir gençler. Bunu bilerek çalışın. Sevgiler saygılar.
- 5 ay
Bende öyle düşünüyorum hayat kısa kendine zaman ayırmak lazım
- 5 ay
Günlük 14-18 saat iş ne yaa sen ne zaman uyuyorsun ne zaman sosyalleşiyorsun? Ağır gelmiyor mu
- 5 ay
@Nightwalk35 Evet zor ama alıştım, İleride maddi olarak zorluk çekmemek adına bu çile, yaklaşık 1 senedir haftanın her günü 14-18 arası eve gel yemek ye duşa gir uyu kalk işe git sistem 1 senedir bende böyle
- 5 ay
Yine de kendini bu kadar yıpratma bence. Zaman en büyük hazine. Bir yerden kazanırken diğer yerden kaybetme. Bu hayatta her şeyde dengeli olunması taraftarıyım
- 5 ay
@Nightwalk35 O düşünce maalesef ki benim için pek geçerli değil
- 5 ay
Siz bilirsiniz hayat sizin hayatınız. Ben düşüncemi söyledim sadece
yurt dışından ev alıp kiraya veriyorum... kiradan gelen paraların bir kısmını kullanıp yeni evler alıyorum ve döngü devam ediyor ☠️☠️
10 Yorumla
5 ayTekstil fabrikasında düz memur nasıl olunuyor 🤔🤔🙄
10 Yorumla
5 ayAylık değişiyor lojistik be maden şirketimiz var geliri yazmıyayım
10 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 1,5b cevap paylaştı.
5 ayİşletmelerim var onların yönetimini yapıyorum aylık gelirim çok şükür iyi
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayÇalışmıyorum baba parası yeterli durumumuz iyi çok şükür
31 Yorumla- 5 ay
Tanışalım mı
Gizli Üye(18-24)5 ayBaba parasıyla yuvarlanıyoruz ve verdiyse çok şükür diyoruz
30 Yorumla
Gizli Üye(36-45)5 ayHani 40bindi maaşınız. Güncelde 70 bin demişsiniz.
10 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 698 cevap paylaştı.
5 ayMüdürüm 93 alıyorum henüz zaman yapılmadı
10 Yorumla Yarısını bana versnee
10 YorumlaKamu kurumunda sefim
10 YorumlaEn son 70 ti. Bu ay 80 olur sanirim. Memur.
10 Yorumla
5 ayMağaza şefiyim 60 bin alıyorum
10 Yorumla70-200 arasinda
10 Yorumla
5 ay200 bin felan benimde tamirciyim
10 Yorumlaokuyorum asgari ücret alıyorum
10 YorumlaUçak bakım teknisyeniyim 100+
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayÇalışmıyorum haliyle aylık gelirimde yok
232 Yorumla- 5 ay
En iyisi
Cevap sahibi5 ayEmeklerinin karşılığını görememek işinde gelisememek kötü
- 5 ay
Evet birde stresli bir işse hayatını mahv ediyor insanın
Cevap sahibi5 ayStresli olunca evet sıkıntılı
- 5 ay
Zaten evde stres sokakta stres hastalıkların başlangıcı o
- 5 ay
Ev hanımı mısın sen
Cevap sahibi5 ayEv kızı öğretmen öğrenci 😂
- 5 ay
Ohh senin en rahatıymış ya 😁
- 5 ay
Kpss mi hazırlanıyorsun
Cevap sahibi5 ayYok ama bir ags falan denesem mi diyim
- 5 ay
Hmm sizde sistem değişmişti
Cevap sahibi5 ayKpss b ye giriliyormus ama atanmak istediğin yere göre giriliyor
- 5 ay
Herhangi bir lisans mezunu diye alımlar oluyor ordan deneyebiliyorsun tabi ama iyi çalışmak lazım
Cevap sahibi5 ayHep sınav bıktım aslında ama şartları zorlayacam gittiği yere kadar
- 5 ay
Kaç yaşındasın da bıktın hemen
Cevap sahibi5 ay32 çok okudum dinlenirsem biraz özler isem sonra okurum ya da üst olarak ilerlettirim
- 5 ay
İyi yapmışsın bnde de 3 tane var diploma
Cevap sahibi5 ayBende de işte Allah nasip ederse inşallah bir dönemim kaldı okulu bitirip iş kısmeti açılırsa ona devam
- 5 ay
Hadi hayırlısı
- 5 ay
Ben uzun zamndır çalışıyorum
Cevap sahibi5 aySenin alan neydi
- 5 ay
burada yazmasam iyi takip ediyorlar 😁
Cevap sahibi5 ayBende az oldu çalışma hayatım ama son bölümden ekmek yiyince ilerlettirim demiştim o sözü tutuyom
Cevap sahibi5 ayOkuduğun alanı de nolcak ki
- 5 ay
burada kişisel bilgi vermemeye çalışıyorum
- 5 ay
Son bölüm farklı mı öğretmenlikten
Cevap sahibi5 aySon bölüm çocuk gelişimi o öğretmenlik işte
- 5 ay
Hmm uzaktan eğitim miydi
Cevap sahibi5 ayAçık öğretim
- 5 ay
Anladım. Dün neden yazmadın peki gizli kalmak mı istiyorsun
Cevap sahibi5 ayYazmak aklıma gelmedi buradan yazdım zaten gizli olsun gerek yok
- 5 ay
Peki sen bilirsin
Gizli Üye(36-45)5 ayİhracat- maaş vermem ama senden çok daha fazla.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 ayÜni okuyorum şu anlik 50-60k
18 Yorumla- 5 ay
Üni okurken ne iş yapıyorsunuz da o kadar geliriniz var enteresan
Cevap sahibi5 ayDükkanim var
- 5 ay
Öğrenciyken öyle iş yürütülebiliyor mu ya
Cevap sahibi5 ayEvet ama zor oluyo tavsiye etmiyorum özellikle mühendislik okuyosan ben gibi asla girişime akademik zarardan başka bir şey değil
- 5 ay
Yok benim üni bitti zaten mezun oldum da dükkan ne üzerine belki iş açısından kendi adıma fikrim olur
- 5 ay
Mesleğimi ömür boyu yapmayı düşünmüyorum. Belki ileride kendi işimi kurarım diye düşünüyorum
Cevap sahibi5 ayHiç senlik bir iş değildir boşverrrr
- 5 ay
Peki
Gizli Üye(30-35)5 ayBoya fabrikasindayim
Yeni zamla 82 bin oldum10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayİşin ne orada
10 Yorumla
5 ayMaden mühendisiyim alıyoruz Bi teklik ya
10 YorumlaHenüz işsizim
10 YorumlaZam ne kadar alacaksın ocakta
10 YorumlaEğitim & Kariyer konusunda 532 cevap paylaştı. Mimarım değişiyor
10 Yorumla- Eğitim & Kariyer konusunda 409 cevap paylaştı.
5 ayAşçıyım
10 Yorumla
5 ayİyiymiş iş ne
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 aySekreterim, aylık 200 bin tl
38 Yorumla- 5 ay
Sekreter değil özel görevli sekreter
Cevap sahibi5 ayYani arada patronumu mutlu ediyorım 🙂
- 5 ay
Arada? Hep diceksin
Cevap sahibi5 ayYok hep değil, benim gibi 6 tane daha var
- 5 ay
Hepinize yetiyor çok iyi jajajjajaj
Cevap sahibi5 aySırayla
- 5 ay
Aferin jajajajaaja
- 5 ay
Patron çayı kendisi mi alıyor 😅
Gizli Üye(18-24)5 ayçalışmıyorum.
20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)5 ayİşsizim
21 Yorumla- 5 ay
İyiiyi
Gizli Üye(30-35)5 ayAvukatım, aylık ortalama 750-1 milyon
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)5 ayMühendis, 100 şu an
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ayGüvenlik
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)5 ay350 bin lira
10 YorumlaÖğretmenimmm
21 Yorumla- 5 ay
Maaş ne kadar oldu
5 ayAylık 100k
10 Yorumla5000€
10 Yorumla
5 ay100binelektiri
10 Yorumla200 k civarı
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 

