İlk maaşımı aldım, harika bir his bu. Maaş birikimi nasıl yapabilirim?

Gece yatmış maaşım. Işe 10 gün gitmediğim halde yüksek bir meblağ almışım, kesinti olmasa daha iyi olacaktı. Çok mutlu hissediyorum, ilk maaşım bu. Maaş birikimi önerisi olan var mı? Dolar veya altın vs demeyin TL olarak biriktireceğim
İlk maaşımı aldım, harika bir his bu. Maaş birikimi nasıl yapabilirim?
Cevapla