PARAYA ÇOK İHTİYACIM VAR, BORSAYA YATIRIMA NASIL BAŞLAYABİLİRİM?

Arkadaşlar eşimle boşanma aşamasındayım, şu an onun borçlarını ortak ödemek için çektiğim kredinin ceremesini çekiyoruz. Boşanma olacak o yüzden ona muhtaç olmadan ayakta kalmak istiyorum. Ben yardım edicem dedi lakin ben dünkü tartışmadan sonra ayakta kalmak istiyorum. Çalışan bir kadınım ve bir arabam var, bir arkadaşımın borsada aşırı iyi bir tanıdığı varmış, adam zenginmiş lakin yakınlarına sadece yardım ediyormuş. Borsa konusunda ne yapabilirim. Borçlarımı kapatacak kadar şimdilik kazansam yeter, nasıl başlayabilirim?
PARAYA ÇOK İHTİYACIM VAR, BORSAYA YATIRIMA NASIL BAŞLAYABİLİRİM?
Cevapla