Artık paramın olmasını ve kendimi geliştirip iyi bir yere gelmek istiyorum ne yapabilirim?

Hayata sanırım geri planda başladım çalışmayan ebeveynler ile büyüdüm hiç öyle gezmek, yeni yerler görmek gibi şansım olmadı yeteri kadar sosyalleşemedim şuanda bunalımdayım maddi olarak bu kadar hiç olmak zoruma gidiyor aileme anlatamıyorum beni anlamak dahi istemiyorlar çok aşırı ilgisiz ve sevgisizler bana karşı kendi çok kötü hissediyorum
Artık paramın olmasını ve kendimi geliştirip iyi bir yere gelmek istiyorum ne yapabilirim?
Cevapla