Elbette ki yansıyacak 😂 Biz doğal gaza geçeli 2 kış oldu. Benim kombim hep sabit çalışır, ilk sene aynı yaktığım gazla 240 Lira falan fatura geliyordu 2. Yıl 400 den hiç düşmedi 😁 3. Kış da aynı yakarak 500 'ün Altına hiç düşmeyiz gibi hissediyorum jdjd Zaten tirim tirim gaz ve petrol arıyorlar bunları hep +kdv olarak döşeyecekler kime mal etsinler sonuçta
Elektrik bilmem ne şirketleri (aklıma gelmedi adı)😅 %15 zam yapılmasını istiyordu, elektriğe yapılan %15 zam sonrasında daha bu haber çıkmadan önce, şimdi de bu yöntem altında elektrik zamları gelecek. Ne yaban çakalı bunlar ne anasının gözü var ya