Enflasyonu olan paranın birikimi yapılmaz deniliyor, peki birikim için ideal yöntemler nelerdir?

Enflasyonu olan para örneğin bizim paramız ne kadar birikim yaparsak yapalım enflasyon yüzünden eriyor. Dolar veya euro üzerinden birikim yapmaya kalksak o kadar para bende yok 😅 altında kar elde etmek için çeyrek altın altında birikim yapmayın deniyor onu da alamıyorum. Ben birikim yapmak için ne yapabilirim?
Enflasyonu olan paranın birikimi yapılmaz deniliyor, peki birikim için ideal yöntemler nelerdir?
Enflasyonu olan paranın birikimi yapılmaz deniliyor, peki birikim için ideal yöntemler nelerdir?
Cevapla