AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
108Cevap
11 yasındaki cocuk bile anladı çözdü olayı
bu yaşlı moruklara anlatamadık akp ye oy veren emin olun zırcahildir bir yerde mutlaka açığı vardır
Şu kadar alması gerekir desek 3-5 ay sonra zamlar, sonrasi oda yetmeyebilir. Sistem çalışanı sömüren bir sistem olduğu için, sistemin değişmesi lazım. O yüzden öncelikle iyi bir eğitim sistemi gerekli.
Güzel ezber yaptırılmış çocuğa, aferin ona inşallah derslerinde de öyle başarılıdır
👏
Sorun aslında babası emekli olna kadar pralr ne olduğudur
Bizde 1100 lira alıyoruz bende günlük yövmiye hesabı alıyorum ve yıllardır böyleyiz yoksa geçinmek gerçekten zor başka gelirimiz de yok. Sorumlular inşallah utanır biraz bu kızın açıklamasından
Bu yaşta bir çocuğun düşünmesi gerekmiyor bu konuları ama düşünüyor. Söylenecek söz yok, yazık yani.
90 lı yıllarda 35 yaşında emekli olanlar yüzünden böyle oldu SGK battı kim gelse düzeltemez
11 yasindaki cocuga sunu dedirtenler utansin utanirmi sanmam oda ayri
zavallım ya, nasıl da tatlı, gencecik çocuk daha çocukluğunu yaşaması gerekirken düşündüğü şeye bak. biz çocukluğumuzu zaten yaşayamadık biz kendimizi geçtik ama bu çocuklara yazık.
Ülkenin halı ortada sadece ekonomik açıdan yetmeden çocuk yapmayın sonra olan çocuklara oluyor.
Halimiz harap ve daha çok mülteci alıyoruz biz kendimize bakamıyoruz
50 yıldır iktidara gelemeyen chp zulm ediyormuş akepelilere unun için akepeye oy veryorlarmış euro 10 lira ahaha bir kalıp peynir 50 lira 2 poşet erzak 400-600 lira nasıl bir partizanlıktır bunlar hala biyat ümmet tapıyorlar
Geldin yanımda çalışsın 4000 TL aylık vereyim … bırakın bu işleri …
Siyasi duygu sömürüsü yapmak için çocukları kullanıyorlar.. Ahlaksız sosyal medya fenomenleri...
O telefonunu çıkar sorusu çok sacma. Belki biri verdi ne biliyosun?
Çok acı bir durum gerçekten inanılmaz derecede zor şartlarda olan yurttaş ailelerimiz var
Ekonomimiz iyice battı. Sürekli ithal almaktan. Bir aile 5000 ₺ ile geçenebilir. 3000 bile yetmiyor.
Türkiye şartlarında bir ailenin 10 bin TL geliri olsa çok güzel geçinir
Ah atam burada olsa böyle mi olurdu... Asgari ücrete üç kuruş zam diğer süt ürünleri şarküteri herşeye misli misli zam geliyor
Adaletsizlik atamızın kemikleri sızlıyor yerine bu ülkeyi böyle birakmamisti..
Şehirden şehire değişir benim yaşadığım ilçede 3 k yeter ama İstanbul'da yetmez çok zor
Ben 6 alıyorum kiracı değilim hiç bir şekilde yetmiyor
Abartma sende
@Sswwww55 malesef öyle hersey zamlanmış..
Aga abartma sen de şimdi 6 bin nasıl yetmicek para bile biriktirirsin kiracı değilim demişsin
@Sswwww55 ayne n öyle değilim..
Torunuma süt alamıyorum diyen bir teyze vardı. Direkt o aklıma geliyor.
11 yaşındaki çocuğun aklının çeyreği "telefonunu çıkar, ama suyun var" diyenlerde yok.
Bütün Türkiye İslam düşmanları fetö pkk chlpdh bu provakatörlük içğnde bu ara
ne alaka şimdi yani konuyla
Babasi biraz gec evlenmis sanirim Şu an emeklilik yaşi en eski baslangica 60 yaş
Şu an tek mesele bu mu
Yani bana kurgu gibi geldi
olabilir belki babasıyla annesi arasında yaş farkı vardır ama sonuç olarak ekonomi kötü değil mi
Ekonomi kotu tabiki ben onu inkar etmiyorum ama yalan yalnis seyler yapmaya gerek yok diyorum
yoksa siz şey misiniz
Şey sensin
kötü bişey mi dedm
Ucu açik herseye çekilebilir
İki bin asgari ücretin altı değil mi? Asgari ücretin altında maaş yasaklanmalı...
Ve asgari ücreti artmalı. Genel olarak mesleklerin maaşları artmalı, ne o öyle şarkıcı, futbolcu sıfır sevap işiyle bir ton para alıyor, öğretmenler vs. anca yetecek kadar kazanıyor
Ne insanlar var ulkede şimdiki kizlarda doymak bilmiyo
Vergiler azaltilmali cocuklar icin cocuk yardimi yapilmali
Hayal pompalayanlar ve gerçekler.. Yandaş medyayı izlesen herşey güllük gülistanlık uçuyoruz.
Bakamıyacaksa neden çocuk yapıyor bu insanlar anlamiyorum.
Babası AKP'ye oy veriyor mu vermiyor mu öğrenmeden yorum yapamam.
Yavrum benim be, izlediğimde gerçekten üzüldüm.
Bu kızın hangi kitabı okuması gerektiğini, yeni kitabına ne zaman geçeceğini düşünmesi gerekirken bu kadar omuzlarına binen yük…
sktirsin gitsin kim 2000 lira aliyo su zamanda ya cok komik. amacina tukureyim ben onun serefsiz cocugu😁😁😁😁
👏👏
Şu saaten itibaren ne kadar olduğu önemli değil paranın alım gücü artması lazım paranın alım gücü olmayınca olacak olan bugün sakız üç liraysa beş liraya 5 liraysa 7 ye bu böyle anca para geçmeyinceye kadar gider
ekonomi süper somaliye 30 milyon dolar suriyelilere 30 milyar dolar (en az) harcadık.
nolcak bizim vatandaşta 2000 lirayla geçinsin asgari ücret çok iyi para
2 maas yetmeyeni duydum Allah sonumuzu hayir etsin 200 tl zam yapiyorla aldıklarimiza odediklerimize 500 tl zam yapıyorlar
Bu kadar genç yaşta babası emekli olmuşsa başka işte çalışabilir , eğer malülen emekli değilse
İstanbul'da 10 bin altı rahat yaşamak zor. Kendi evi olanlar bir tık daha iyi olabilirler belki
Kurgu hepsi kurgu bunların arkadaşlar inanmayın. Bunları hep dıjj güjler yaptırıyo. Bakın telefonuna bakın kesin aypon 17
Ev kirası 2.000 TL
Elektrik 200
Su 250
Doğalgaz 300
Erzak en az 1.000
İnsanlar kendilerine bir ayakabi bile almadan 3.750 TL
var mı bunları inkâr eden İstanbul'da en dandik ev bile 2.000 TL şuanda
Ekonomi gerçekten çok kötü ama 11 yaşındaki çocuk "aa ekonomi ile ilgili röportaj yapılıyor ben de konuşayım" demez. Onu oraya bilerek getirip konuşturduklarını düşünüyorum.
Biz 5 kisilik bir aileyiz babam 5bin lira maas aliyor dedeme para veriyor kredi borcumuz var arabamiz yok Ama Allaha sukur geciniyoruz acaba nasil acaba ya
Neden kendilerinden çalanlar dan haklarını geri çalmak (geri almak) gelmez. Merak ediyorum.
Kiralar olmuş zaten 2000 - 2500 TL nasıl geçişin bu millet yer altında mı yaşasın awk. Gıda desen keza yine pahalı. Krediyle ev alalım desen uçmuş..
Şuanki pahalılık ve eğitimle beraber 6, yada7 bin olması gerek belkide daha fazla olması gerekir ama az olmaması gerek
biz küçükken hayattan kaygılarımız bu kadar sert değildi. şimdi ki çocuklar neler düşünmek zorunda. vah ki ne vahhhh.
Ülkenin ekonomik durumunu bir ekonimi bakaniymiscasina savunan vatandaşlardan nefret ediyorum, teşekkürler..
*ekonomi
Yazık yazık küçücük çocuklar bile bunu anladı. Çocuğuna mahcubiyet yaşamak dünyadaki en zor şeylerden biri olsa gerek.
Babası emekliymiş üstüne çalışıyomuş anneside çalışmak zorunda kalmış vah vah ne kadar zor bi durum
2 aylık 3 er den asgari alsa 8 bin.
Bunu bugün gördüm ve içim parçalandı gerçekten bu duruma nasıl geldik aklım almıyor :(
Maalesef sözlerin önemi olmuyor olamıyor senin güçlü olman lazım şuanda üstünde büyük yük var
En az 6 bin biz 6 kişi 4bin lira maaşla zor geçiniyoruz
ben babasından dasıl daha çok alıyorum peki 19 yaşında 3000 kira herkes çocuk yapmasın
daha 11 yaşında ki çocuk bunları konuşuyor üzüldüm valla
Bu çocukları bu duruma getiren iktidarın ben...
Ülkeyi bu hale getirip oy verenler utansın
Oku ve kendini bu ülkeden kurtar küçüğüm.
İçler acısı halimiz var.
Yoksulluk sınırı 9 bin
Akpliler utanır mi? Sanmam.
Evi kiraysa 8 bin tl değilse 6 bin tl