Para & Ekonomi konusunda 369 cevap paylaştı. Haklısın. Ama yazlık yerlere kesinlikle cebi dolu olan mutlu azınlık gidebiliyor.

Bunlar malesef piramitin tepesindeki aile fertleri. Bunununutma. Yazlık yerlere bakıp aaa Türkiye çok zengin, ülkemde fakir yok demek özür dilerim ama biraz saflık ya sa çok iyimser bir bakış olur.
Çok yıldızlı otellerin bir gecelik fiyatını bir düşün, pilajdaki bir şezlong kirası bodrumda kaç lira bir düşün.
Anadolu insanı tarlada güneşleniyor, sulama havuzlarında yüzüyor. Ben de iyimser bakmak istiyorum, ama açlık sınırını, yoksulluk sınırını, asgari ücreti, piyasada yaşadığımız reel enflasyonu ve sabit gelirliye verilen ücret artış oranını düşününce ülkemin genelinin geçim sıkıntısı çektiğini görebiliyorum.

Zamların ardı arkası kesilmiyor. Bu bir gerçek. Daha dün sabit gelirliye takdir edilen ücret zammı açıklandı, daha kimsenin cebine o zamlı maaş girmeden, elektriğe, doğal gaza ve petrole zam yapıldı yani bütçe açığı kapatılamayan açık daha da büyüdü.

Peş peşe gelen zamlar tatil hayalini tümden sildi. Üstelik daha da gelecek zam sinyalleri alıyoruz. Umarım yeni zam gelmez.
Şimdi söylediklerimi somutlaştırayım:
Bu yıl elektriğe toplamı % 21.9 a yakın zam yapıldı.
Bu yıl doğalgaza toplam % 18.8 a yakın zam yapıldı.
Ben yeni emekli oldum. Memur emeklisiyim. Yani bu durumu hem yaşıyorum, hem de yakından takip ediyorum.
Maaşlarımıza gelen zam, enflasyonun gerisinde kalınca sabit gelirlinin refah seviyesi düşüyor. Biz memur ve emeklilerin maaşları, resmi açıklanan enflasyon rakamına göre % 5.45 enflasyon farkı da dikkate alındığında % 8.45 artacak.
Yani en düşük devlet memurunun maaşı 345 lira artacak, bu gelecek zam cebimize gitmeden erimeye başladı bile.
Bizden daha kötü durumda olanlar da var. Esas Allah onlara yardım etsin.
Bu durumda olanların tatili sadece kendi bahçelerinde, balkonunda, varsa köyünde oluyor.
Üretim, istihdam ve ihracat olmayınca ekonomiyi çevirmenin yolu vatandaşa yüklenen yeni zamlar oluyor. Bir piramit düşün ve o piramitin en tepesindeki yüksek gelir grubuna sahip olanların tatil yörelerinde lüks araçlarıyla yaptığı güzel tatil doluluğuna bakıp, piramitin aşağıya indikçe nüfus yoğunluğu artan ama geliri azalan kesimi görmezden gelip, “ohhh beee ülkem çok zengin, 84 milyon olarak çok zengin ve çok mutluyuz” demek ne kadar doğru acaba.
Malesef bu bir gerçek. Çözüm istihdam, üretim, ihracat ve milli gelirin 84 milyona hakça pay edilmesi…
Tekrar odun ateşine mi dönsek… Ben penceremi açtım, çayımı yudumluyorum Ankara’da tatilimi böyle yapıyorum. Lütfen bana kızmayın, sizi hepinizi seviyorum. Sağlıcakla kalın. 😎
10 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Para & Ekonomi konusunda 401 cevap paylaştı.
+1 yılİnsanın temel ihtiyacı olan tatil gezme elenme hakkı bizim ülkede zenginlik göstergesi olmuş..
Öner en bile bunu destekliyor ama görmüyorsun...
Tatile gidenlerde orta kesim den bahsediyorum onlarda taksitlendirip borç yapıp gidiyor..
Türkiye 2020 verilerine göre çalışan kesimin yüzde 50 si asgari ücret alıyor yani 2835 TL..
Aylık bu parayla adam degil taltile yaşadığı şehirde insan gibi yaşayamaz...
Tiyatro sinema opera konser va hak getire..
Hayatta kalır anca..
Hala sokakta ya da denizde adam görünce bunu lüks sanıyorsunuz... İnsanlar.. Size göre insanca yaşamasın.. Tatl yapnasıın..
Sosyalleşmesin...
Valla ilginç gerçekten çok ilginç..00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılMerhaba, bir kasa elma alacak olduğunuzda; içinden bir tanesi çok güzel görünüyor, parlıyor diye diğerlerine bakmadan mı alıyorsunuz? California'da çok iyi durumda yaşayan insanlar var diye savaşın içinde yaşayan insanlar olmuyor mu? Bu tuhaf bir anlayış, baktığınız yere bağlı.
00 Yorumla
+1 yılKardeşim beni iyi dinle madem bu olayı bu kadar incelemek istiyorsun,
Öncelikle bu ülkenin asgari ücretine bak, sonra açlık sınırına bak,1 kişinin giderlerni hesapla. Anlarsın insanlar bir tatil yapmak için 1 yıl çalışıyorlar.
Gördüğün kişiler zengin kesim olabilir veya öncelikleri tatil olabilir, gençler genelde aldıkları GERİ ÖDEMELİ kyk bursu ile o gezmeleri yapıyorlar veya zorla ailelerinden para alıyorlar , zaten bir tatilden sonra paraları kalmıyor
Her yerde araba var napalım somali mi burası almanyada orda burda 1 araba 3 ayda alınırken burada bir araba almak için normal bir insanın 10 yıl çalışması gerek.
Enflasyonu ve maaşlardaki zamı karşılaştır farkı anlarsın, dolar ile tl yi karşılaştır anlarsın, azıcık normal sokaklarda dolaş anlarsın.
Ama siz anlayamazsınız çnkü büyülenmişsiniz gençliğim sizin yüzünüzden çürüyor ve her gün bu lanet ülkeden çekip gitmek için fırsat arıyorum, tıp okuyorum doktor olucam ama burda kalmak istemiyorum sözde çok para kazanılıyor yalan, bu ülkede siyasete bir yerlerden dahil olmayan kimse çok para kazanamıyor.718 Yorumla
Soran+1 yılTip okuyosun ve paran yok güldürme insanı ya
- +1 yıl
yaşam standartlarına bakar mısın tatile giden zenginmiş bakış açısı azıcık yüzdü diye zengin oldu bara gidip 15 liralık bira içti diye zengin bunu düşünmen bile fakir olduğumuzu gösterir
- +1 yıl
Tıp okumakla zenginliğin bağlantısını çözemedim bu arada?
Soran+1 yılBenlm anlatmak istediğim açlıktan ölen yok kardeşim tamam mı Millet okuyo tatile gidiyo geziyo sevgili yapacak kadar da keyifler yerinde o yüzden o videoyu da attım
- +1 yıl
Açlıktan ölen yok diye sevinecek miyiz yani ne kadar değerli toprakları olan tarım yapan jeopolitik konumu iyi olan bir ülkede yaşıyoruz yönetimdekiler gül gibi yaşarken ülkenin yarısı zar zor geçiniyor evlatları tatile gitsinler diye kendileri bir yere gitmiyorlar gece gündüz çalışıyolar sen nerde yaşıyorsun ya gece gece tepem attı
- +1 yıl
Ekonomi nedir enflasyon nedir borsa nedir onları öğren sonra yorum yap dolarla maaş almıyoruz açlıktan ölen yok diyip saçma sapan bilgisiz yorumlar
- +1 yıl
Daha fazla yazmıcam cahilsin net belli seni allaha havale ediyorum sizin gibilere de hakkımı helal etmiyorum karşıdakinin anladığı kadar anlatırsın anlamıyorsun iyi sabahlar
Soran+1 yılHepsini biliyorum merak etme gezip eğlenip okuyup sonra yeah biz de fakiriz demeyi yemiyoruz sadece
Soran+1 yılBEn bi şey demiyorum bunlar her ülkede olan şeyler üzücü ama mantıklı bakmak lazım
- +1 yıl
Bence sen de biraz Türkiye'nin etrafındaki ülkelere bak ve nasıl bir ateş çemberinin içinde yaşadığımızı gör.. Türkiye'nin her alandaki yükselişini önlemek için her yolu deniyorlar.. son 10 yıl içinde başarısız sivil, siyasi ve askeri darbe girişimlerine maruz kalmış bir ülkenin aynı çevreler tarafından ekonomik saldırılara da uğrayabileceğine inanmak bu kadar çok mu zor geliyor..
Soran+1 yıl@ahmets61 konu o değil çalan da var hükümete gelip ben bunlars rağmen yine çoğu kişi paralı diyorum 😅
Soran+1 yıl@ahmets61 şu konuda anlaşalım evet dışardan sıkıştırıp duruyolar doğru ama içteki her hükumete geçenlerde çalıyo halka bi faydaları yok ama yine de paralı kesim çok ben bunu görüyorum
- +1 yıl
Kardeşim ona bakarsan online alışveriş sitelerinin nasıl hergün reklam üstüne reklam yaptığını darphane gibi para bastığını hepimiz görüyoruz yani demek istediğim ekonomik sıkıntı var ama bazılarının iddia ettiği gibi kimsenin açlıktan falan öldüğü yok bu ülkede bunlar tamamen siyasi algıya yönelik kurgulanmış sloganlar
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
22Cevap
+1 yılAksine çok zenginiz.
Geçmediğimiz köprünün ve yolunun
Görmediğimiz doğalgazın ve petrol
Görmediğimiz uçağın ve arabanın
Yalancı ve sahtekar siyasetçilerin çöktükleri yerlerin bedelini ödüyoruz. Gururlana bilirsiniz. Çünkü bu tablo sizlerin eseri10 Yorumla
+1 yılBu millet fakir! Sen ne diyorsun! Hepsi anadan fakir!
Mother Fakir!
Ama ellerinde 10bin liralık iphonelar...
Tam bir tezat!11 Yorumla
Soran+1 yılKatılıyorum
+1 yılNiye plajlara bakıyorsun sen pardon
Türkiye'de aç uyuyan insanlar var başlarında ev olmayan insanlar var sen niye gidip zenginlerin yaşadıkları yeri gösterip hani fakirdik bu ne o zaman diyebiliyorsun
Madem sana paran çok geliyor zenginsin git Fakir sevindir plajdaki insanlara bakma villanin içinde fakir arıyorsun sen yazık kafana...00 YorumlaEkonomiyi bir haftalık veya birkaç günlük tatil ile ölçerseniz, enflasyonu tavanlarda her şeye zammı evlerde çok seyredersiniz. 😀😁😂 Hep 50 TL lık mazot mevzusuna çevirmeyin olayı.
20 Yorumla20 milyonun falan durumu iyi fakirlerin durumunu görmeniz icin arabanın direksiyonunu fakir semtlere cevirmeniz lazim siz sarayda fakir arıyorsunuz sokakta değil
40 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSenin gibiler oy kullanabildiği için bu durumdayız zaten. Oy kullanmak için belli bir eğitim şartı olmalı en azından cahiller cahil olduklarının ve ülke işlerine karışmamaları gerektiğinin farkına varırlar. Beyni basmayan cahil adam kendini önünü göremezken ülkenin gerçeklerini nasıl görsün.
714 Yorumla
Soran+1 yılBirader her yer araba dolu ful mekanlar dolu çoğu da öğrenci anasını satayım nasıl oluyo o zaman hadi anlat bakalım
- +1 yıl
İmzaaaa ✍️✍️✍️✍️
- +1 yıl
Akp gençlık kollarına üyedir anlattım bak ikna oldun mu
Soran+1 yıl@mümkansızz tıpçı kız sen bi tatile çık kafan açılsın
- +1 yıl
Sen de mumkunse bi beyin gelistirme okuluna kayıt ol beynin acılsın awk
- +1 yıl
Daha yeni bodrumdan geliyorum sen beni kafana takma gözünü aç sen önce bir cahil kalitesiz seni
Soran+1 yıl@seerenayyy ben sizin gibi hakeret etmem işine gelmeyen soruya cevap vermeyip hakaret etken aciz olduğunu gösterir
- +1 yıl
He ok
Soran+1 yılBak kendi diyo daha yeni bodrumdan gelmiş bi de ilk yazdığı yoruma bak sanırsın gecekondu kızı ifşa ederim böyle işte nankör kesim bunlar Alamancı tayfadan farkları yok
- +1 yıl
Aynen kanka haklısın turkiye en zengin ülke iste aww para basıyoz
- +1 yıl
Ya benle neden karşılaştırıyorsun ben fakirim mi dedim sana hay ya
Soran+1 yıl@mümkansızz ülkeden gitmek istiyorum demedin mi bunu söyleyen insan zorluk çekmiş bıkkınlık gelmiştir yani harbi sıkıntılıdır ama sen daha yeni bodrumdan gelip böyle diyosun abi az dürüst olun dürüst
- +1 yıl
Kardes sus akpye oy ver sen yakında ekmek alacak paran olmayacak ötüp durma uyu
Soran+1 yıl@seerenayyy ben o partili değilim anasını satayım hiç de oy vermedim bu zamana kadar sen güncellediğim videoda Türk gençliği fakir keyifsiz diyosan bu gerçekliği yok saymak gibi bi şeydir
+1 yılTatildeyim. Gittiğim otel ilk iki gün bomboştu. Sonra bir turist kafilesi geldi bi anda her yer doldu. Adım atmaya yer kalmadı. Gelen turistler de yabancı bir dilde konuşuyor. Anlayamadım ama Rusya veya Ukrayna’dan gelmiş olabilirler 🤗
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıl83 milyon şu an yazlık yerlerde evet
Gördüğün bir kaç yüz insan üzerinden bir ülke nin ekonomisini çıkarman salaklıktan başka bir şey değil , sen kendin inanıyor musun bu dediğine , ben 4 yıldır deniz görmedim o yüzden sus salak salak konuşma22 Yorumla
Soran+1 yılLen her yıl aynı 100 kişi mi geliyo buralara hey Allam
Cevap sahibi+1 yılBilader bir partinin veya kişinin taraftarı olabilirsin ama bu Türkiye gerçeklerini göz ardı etmeni gerektirmemeli. Tatil vs. Diyorsun millet aç , sen tatil yapıyor herkes diyorsun , bu ülke de çalışan nüfusun %50 sinden fazlası asgari ücret ile çalışıyor sen ne anlatıyorsun , milyonlarca işsiz var. Gelmişsin tatil diyorsun hala ya bunca insan açken hele , arkadaşım 92.5 aldı kpss den atanamadı mesela , onu geçtim şu an Uşak dan Ankara ya bilet aldım 100 lira olmuş bilet var mı böyle bir şey ya , sen hala herkes tatil yapıyor diyorsun , o herkes dediğin kesim bu halkı temsil etmiyor , bak seninle yüz yüze tartışsak bu konuyu kendime hakim olamaz dalardım sana kusura bakma.
Ve bu ülke nin gerçek sahibi olan yüce Türk milletinin şu an ki halini görün particilik yapmayın , bencil olmayın , oralarda tatil yapanlar var diye herkesin oraya gidebilecek durumu var sanmayın.
+1 yılÇıkarın lan telefonlarınızı bakıcam fakir misiniz zengin mi
20 YorumlaAraba dünyanın çoğu ülkesinde lüKS olmaktan çıkalı 50 yıla yaklaşıyor, sözünü ettiğin iki bardak kahveyi de çok görme gençlere derim.
00 Yorumla
+1 yılOnca kalabalık bir ülkede tabiki zengin de olacak şaka mısın sen IQ kaç? Yüzdeye vur bakalım zengin mi fazla fakir mi?
00 YorumlaAslında zenginlik arttı ama enflasyon daha da arttı.
017 Yorumla
Soran+1 yılOlcak o kadar ya
Soran+1 yılAlmış demi birader halk isyan ediyo mu yoo her yer araba dolu mu evet eee
Soran+1 yılKardeşim sen bana her yıl arabalar nasıl satılyo onu söyle bi gayrı menkul satışları da tavan hadi söyle
Soran+1 yılTm bak ne güzel söylüyosun kredi ödeyecek kadar durumları iyi halkın
Soran+1 yılVideoya bak halkın keyfi yerinde
Soran+1 yılYa siz neyin kafasını yaşıyonuz size örnek yazıyorum hep bi bahane en son video attım güncellemeye bak gençler keyifli
Soran+1 yılÇok alaka kardeşim maslowun hiyerarşisine göre beslenme barınma keyif eğlence ve seks diye gider ben bu videoda aç evslz parasız üzgün ve sekksiz bi nesil göremiyorum
- +1 yıl
üç beş kişiye bakıp konuşma sen de bunu izle o zaman https://www.youtube.com/watch?v=oqM0APf8YFc
https://www.youtube.com/watch?v=n4NwXZetHpc
Soran+1 yılÜç beş kişi olsa üreme durur birader kafan güzel mi senln
Soran+1 yılKardeşim ben zaten fakir yok demiyorum az var diyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe salaksınız ülke 85 milyon 5 20 milyon kişinin gitmesi zengin i yapıyor ayrıca onların çoğu turist gurbetçi
30 Yorumla
+1 yıl84 milyonluk ülkede zengin insan varsa, fakirler yoktur
-Bir çomarın günlüğü10 YorumlaMesela sen fakirsin ekonomik yönden söylemedim orasını bilemem ama sen kesinlikle düşünce fakirisin. Milyonlarca kişinin yaşadığı ülke üzerinde bu şekilde analiz yapıldığı nerde görülmüş..
21 Yorumla
Soran+1 yılGüncellemede yazdım birader he senln dediğin gibi
Ya fakirlik falan yok herkes geziyor tozuyor. Lafa gelince para yok diyorlar hikaye işte
00 Yorumla
+1 yılOnların çoğu yurt dışından geliyor. Direksiyonunu kır fakir semtlere. İnsanlar ekmek bulamıyor
00 Yorumla
+1 yıl85 milyon insanın 1 milyonu sağlam derecede zengin se. bu ülkenin zengin olduğu anlamına gelmez.
10 Yorumla
+1 yılFakiriz ki hala evimdeyim
911 Yorumla- +1 yıl
@efulimmm88 fakirlik tatil yerlerinin tenhalığı ilemi ölçülüyor.
- +1 yıl
@Baranliveme parası olan gidiyor olmayan gidemiyor. Gidenler de param yok diye ağlamasın
- +1 yıl
@efulimmm88 yanılıyorsunuz. Geçmediğimiz ve gitmediğimiz hatta görmediğimiz o kadr yol , köprü , uçak vs nin bedelini ödüyoruz ki. En doğal hakkımız olan bir tatili bile bize nimet gibi göstermeleri bence büyük seviyesizlik
- +1 yıl
@Baranliveme buna katılıyorum maddi imkanı olmayanlar napsın?
- +1 yıl
@efulimmm88 sorun açlık ya da fakirlik değil. Sorun Açgözlülük. Aç gözlü insanları doyuramadığımız için açlık ve fakirlik var. İmkanı olmayan insanların hakları da onlar tarafından gasp ediliyor.
- +1 yıl
@Baranliveme buna katılıyorum
- +1 yıl
@efulimmm88 bütün bir yıl çalışan bir insan iyi bir tatil hakkı olmalı ve bunu bir yıl para biriktirerek değil aylık maaşının bir kısmı ile yapabilecek gelir düzeyine sahip olabilmeli. İnanın bu mümkün
- +1 yıl
@Baranliveme nasıl mümkün?
- +1 yıl
@efulimmm88 öncelikle adil, ahlaklı ve liyakatli yöneticiler yetiştirmeliyiz. Lüks araçlarla konvoy yapan değil bizim gibi toplu taşıma kullanmalılar. Bizim gibi marketlerden alışveriş yapıp kirada oturmalılar
- +1 yıl
@Baranliveme iyide bunları herkese eşit olcak şekilde yaptıracak ve uygulatacak güc bence bizde yok.
- +1 yıl
@Baranliveme bence soran kişi daha fazla rahatsız etmeyelim konu baya uzun bir konu
+1 yılborçlanmaya da dikkat etmek lazım ayrıca miliyonlarca insanın yanında üç beş kişinin tatil görüntüleriyle yorum yapmamak lazım :)
10 Yorumla
+1 yılFakir olan bence nadir.
Her yer dolup taşıyor az fakir vardir13 Yorumla- +1 yıl
Ben diyorum fakir var ama az
Heryer dolu fuzuli harciyan
Soran+1 yılKatılıyorum yabancıdan çok Türk var her yer Türk dolu araba kaynıyo bi de
+1 yılMillet fakir zaten onlar zengin olan awk
212 Yorumla
Soran+1 yılHe şehir merkezi ful dolu ve bir avuç insan zengin nasıl oluyo bu
- +1 yıl
Kardesim ulkenin %90 ı fakir sen neyin kafasındasın awk
Soran+1 yılKardeşim ben şu an Tatil yöresinde bir şehirde yaşıyorum benden iyi biliceksin turistlerden çok Türk var hiç de öyle parasız sefil değiller her mekan full dolu
- +1 yıl
Benjm cevrem fakir? Cogu kisinin cevresi fakir?
Soran+1 yılHe o yüzden karınları tok işten de fırsat bulup bi de sevgili yapıyorlar dimi geçin bu işleri ya
- +1 yıl
Kuyruk acılı kardes 😂 good night
Soran+1 yılYav ne alaka burda gördüm yok halk fakir yok şu yok bu örnekleri de yazdım sana da onu yazdım gençlik fakir olsa sana yazdığım şeyleri yapabilirler mi hayır
- +1 yıl
A.. tamam en zengin ulke biziz akkkk
Soran+1 yılYa işte mantıklı cevap veremiyosun 😅
- +1 yıl
Senin beynini s 😂😂 ig
Soran+1 yılSen bi cevap ver yazdığma da öyle hakaret et yandan laf sokmak işine geliyo
- +1 yıl
İyi geceler dedimmm wardasss
+1 yılSokakta maskr takiyoruz da tatilde maske falan yok.
00 Yorumla
+1 yılsorma ya hepsinde de ayfon var sonra ehonomi kotu
113 Yorumla
Soran+1 yılHeh anasını satayım her yer araba dolu lan para yok madem nasıl alınıyo hadi
- +1 yıl
He ya benzin nasıl alıyorlar madem bahali
Soran+1 yılValla öyle
- +1 yıl
senin ben kafanı zkim aw cahili
Soran+1 yılTerbiyesizsin
- +1 yıl
adamına göre dude cahil insanlara tahammulum yok
Soran+1 yılSen bi güncellemeyi oku sana küfür de etmiycem alayınız nankör çünkü
- +1 yıl
Bir de ciddi sanmıs dediklerini mxkxxmxkxmxkx
- +1 yıl
guncellemeyi şimdi okudum ve karar verdim sende harbiden beyin yok
- +1 yıl
😂😂😂
Soran+1 yıl@seerenayyy canımsın birader bi daha bak video attım siz harbi dango olduğunuz için bak bakıyım videoya mekanlara bi de şu gençlere çok mu fakirler
Soran+1 yılYanlış oldu sana değil o hergele ye yazdım
- +1 yıl
😂😂😂😂 acilen beyin nakli sart kardes sana
Gizli Üye(25-29)+1 yılhaklısın reis ya herkes tatilde
33 Yorumla
Soran+1 yılValla öyle adım atacak yer yok gündüz sahil akşam da dolu
Cevap sahibi+1 yılmaalesef keske bende tatile gidebilsem
Soran+1 yıl4 bin tl ye iki gün tatil yaparsın bi otobüs bileti sabah gel denize git halk plajına iki Cafeye git gez dolaş akşam yine git gez dolaş dön
İnsanlar tatil de mi yapmasın
10 Yorumla
+1 yılFakirim ama gururluyum.
10 Yorumla
+1 yılAslında parada yok ama bende çözemedim
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılKıskanma sende gez
17 Yorumla
Soran+1 yılBen zaten geziyorum 😅bugün dhaa denizdeydim
Cevap sahibi+1 yılDenizde yüzerek mi gezdin 😳
Soran+1 yılGezerken son durak ora oldu 😅
Cevap sahibi+1 yılBirde cevap veriyor 🤦♀️ Yürü git uyu fakir seni
Soran+1 yılManyak 🙁
Cevap sahibi+1 yıl🤪
Cevap sahibi+1 yıl🤪 aynen o benim
AVM'ler boş mu sanki..
00 Yorumla- Para & Ekonomi konusunda 394 cevap paylaştı.
+1 yılEkonomiyi bu şekilde yorumlaman çok iyi bravo.
10 Yorumla Sen fakirsin sadece 😂😂
00 Yorumla
+1 yılÇoğu yabancı turist onlar
20 Yorumla
+1 yılHe ya bir tek biz fakiriz konuşuyorlar
20 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yıl30% bir kesim
17 Yorumla
Soran+1 yılAynen %30 kesim fakir bence de geri kalan baya iyi
Cevap sahibi+1 yılYok daha neler knk naptın
Soran+1 yılValla öyle kim kime dum duma buralar
Cevap sahibi+1 yılNerde yasıyorsun
Benim etrafımdakilerin hepsi fakri
Soran+1 yılSen bi güncellemeyi okur musun
Cevap sahibi+1 yılAlanları goruyoruzda alamayanların olmadığı için haliyle goremiyoruz kardesim zeka seviyen kaç senin
Soran+1 yılAlan çok alamayan azsa bu onların suçu demek ki çoğu kişi alabiliyor
+1 yılAğla
10 Yorumla
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 





