Biz kapalilara yazik degil mi yav yaz ayinda?

3 yıldır açılmayı düşünüyorum bu yaz yapcam herhalde, duzgun bir kapaliyim hic leke getirmedim allah var ama het yanımdan tek akıyor, başım ağrıyor, sirtimda bile isilikler cikti. Dışarıda neredeyse kadını erkeği çıplak geziyor biz iki kat kıyafet, esarbi, bonesi.. imdatke

Biz kapalilara yazik degil mi yav yaz ayinda?
Cevapla