Ben ilk işe başladığımda asgari ücret alıyordum 630 TL. Ve o para herşeye yetiyordu. Ev kredisi aldığım dönem asgari ücret 960 TL idi ve ben ödeyebiliyordum. Üstüne araç kredisi de kullandım. Gelir düşüktü ama mal mülk edinebiliyordum.
Şimdi maaşım asgari ücretin iyi bir seviyede üstünde ama şu an alabilir misin derseniz hayır alamam.
Gelir artarken alım gücünün düşmesi 15 yıl içinde inanılmaz diye düşünüyorum. Faizler çok yüksek. Araç fiyatları özellikle 2. elde bile aşırı. Herşey çok pahalı ve sürekli zam geliyor (en son elektrik %15!! yapıldı). Vergi yükü artıyor. Yenileri ekleniyor.
Yapılan maaş zamlarının hiç bir anlamı olmadığını görüyorum.
Konuyla ilgili görüşlerini merak ediyorum. Siz kıyaslama yaptığınızda ne görüyorsunuz?
Şimdi maaşım asgari ücretin iyi bir seviyede üstünde ama şu an alabilir misin derseniz hayır alamam.
Gelir artarken alım gücünün düşmesi 15 yıl içinde inanılmaz diye düşünüyorum. Faizler çok yüksek. Araç fiyatları özellikle 2. elde bile aşırı. Herşey çok pahalı ve sürekli zam geliyor (en son elektrik %15!! yapıldı). Vergi yükü artıyor. Yenileri ekleniyor.
Yapılan maaş zamlarının hiç bir anlamı olmadığını görüyorum.
Konuyla ilgili görüşlerini merak ediyorum. Siz kıyaslama yaptığınızda ne görüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer