Küçük paraları biriktirmeye çalışmak çok mu saçma?

Çalışmıyorum ama yinede birikim yapmak istiyorum kendime kumbara alıcam her hafta en az 10 tl aticam diye şart koştum kendime tabi bayramlarda ya da elime para geçtikçe haftalık 50 100 tl de atabilirim sizce bu şekilde para biriktirmek çok mu saçma sonuçta 1000 tl gibi paralar atamam çalışmadığım için
Küçük paraları biriktirmeye çalışmak çok mu saçma?
Cevapla