Arkadaşıma daha doğrusu erkek arkadaşıma 70 bin borcum var bana sıkıntıda olduğum için yardımcı oldu para da gerçekten hayırlı bir yere gitti kötü niyetle yapılan birşey olmadı. kredi çektik ve ben düzenli ayda 6 bin TL ödeme yapacağım bu şekilde konuştuk anlaştık. Kredi bu ay başlıyordu ben hazırlamıştım da parasını ek iş maaş vs bugün öğrendim ki ailesine söylemiş ve benim ailem de öğrenirse o TV de gördüğü cinayetlerden bı farkım kalmayacağını bildiği halde. Ailene neden söyledin diyorum taksitler aksarsa zaten öğrenirler dedi ve erkek arkadaşım 34 yaşında. Kendimi çok berbat hissediyorm ailesi gitmiş krediyi kapatmış ama benim ailemin yanına gelip anlatcaklarmis ben şimdi napacagim bilmiyorum.
AI Persona’ya Sor
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Ayıp etmiş, söyleyeceğini önceden deseydi sen de almazdjn
Defalarca sordum ailen sorun olursa iyi olmaz ikimizde zorda kalırız diye yemin billah etti bide soylemicem diye
Çok ayıp etmiş ya, konuş ailesiyle de güzelce. Biz aramızda kalacak diye anlaşmıştık, borcum borç, ne olursa olsun ben onu ödeyeceğim falan de. Ailemn bilmesine gerek yok bu benim borcum de.
Ailesinden buyur almak için aradım geleyim diye annesi de babası da borç bitmeden gelmesin parayı ödesin demişler resmen dolandırıcı damgası vurdular. Tanismadigimiz için de onları anlıyorum ister istemez böyle olurlar anne baba sonuçta ama gitmemi istemiyorlar ne yüzle konuscam
Yani şimdi şöyle bi durum var😅 bence oğullarını dolandıracağını, onun sevgisini kullandığını falan düşünmüşler. Bu şekilde dolandırılan çok insan var, onlar da tedirgin olmakta haklılar. Bence bir şekilde görüşmeye ikna et ve neden kredi çektirmek zorunda kaldığını da anlat, anlatabileceğin bir şeyse
İnşallah kabul ederler görüşmeyi Cat kapı evime gelmezler
Sen çat kapı git kabul etmezlerse görüşmeyi
Yarın sanırım öyle yapacağım onlar gelmeden gidip konuşmam sart
Evet, kolay gelsin. Umarım iyi geçer görüşmeniz 🤗🤗
Hiç zorlama sessiz kal, yapma etme dedikçe inada binecek daha çok. Sen ters psikoloji yap.
Korktuğum o kadar belli ki
Bence sana deger verecek birini bul, borcunun bir kısmını o ödesin. Takip atar mısın?
Cidden şaka gibi. Boyle bir saçmalık mi olur? Çocuk mu bu? Bu arada sahi, ne için kullandin o parayı?
5 sene aile destegi olmadan şehir dışında okudum o dönem tüm ihtiyaclarim için teyzem yardımcı oldu teyzemin eşi vefat edince mecbur vermek zorunda kaldım.
Gerçekten bravo. İnsan gibi insanmişsin.
Ben öyle demiyorum artık malesef diyemiyorm keşke diyorum okul okumak yerine evlenseydim aile sözü dinleyip şimdi korkarak yasıyorm herşeyden
Ailenden niye bu kadar korkuyorsun ki?
Çocukluğum lise yıllarım hep abi dayağı yiyerek geçti üniversite okumama karşıydılar hep bu durumu öğrendiklerinde sen nasıl bir erkekten para aldın diye yine aynı şeyleri yasicam belki daha fazlasını
Üniversiteyi bitirdin ve kendi ayaklarının üzerinde durabilirsin. Neden kendi hayatını kurmuyorsun onlardan bağını kopartıp?
Ölümden korkuyorum onlara birşey olmasından sonra neden hiç onlara vakit ayirmadm gönül almadım diye vicdan azabı yaşamaktan korkuyorum
Onlar sana hayatını yaşatmadiklari, uyguladıkları şiddet için vicdan azabı çekiyorlar mı?
Annem babam hiç dovmedi beni hiç hemde abim yaptı bunu hep onlar sadece seyirci kaldığı için nefret ediyorum bazen. Ama bu olay ortaya çıkarsa o gazla beni öldürür abim
Abinin seni dovebilecegini normal karşılayan ve engel olmayan, bunu normal bir şeymiş gibi yetiştiren kişiler onlar. En az abin kadar hatalilar.
Senden habersiz anlatması çok yanlış bir hareket ama sen zaten parayı düzenli ödersen sorun kalmaz ortada yani büyümez sana da ailesi zamanla güvenir bence
Benim ona güvenim 0 artık. Çünkü durduk yere sadece ya kredi aksarsa diye anlatmış babası ödesin diye. Ailesi çok net evime geleceklermis aileme anlatmaya ödeme olur tabi ki ama ailem bunu yaşarsa sonucunu tahmin edebiliyorum
Sevgilin resmen seni sırtından bıçaklamış gibi yani bunları biliyosa niye anlattı ki bence kredi bitince onu sil hayatından senin iyiliğini düşünseydi söylemezdi
Oda silmemi göze alarak söylemiş zaten
ailene anlatmazlar korkma.
Bundan emin olamıyorum ailelelerimizin ortak tanıdıkları var ama birbirlerini tanımıyorlar
ailene anlatırlarsa parayı alamayacaklarını bilirler korkma :)
Benim her ne olursa olsun ödeyeceğimi biliyor kendisi ona güvenip anlatır diye düşünüyorum inşallah böyle birşey olmaz
parayı ne için aldın ki :)
Üniversite de teyzem ödedi herşeyi mi eşi vefat etti istedi bende ona borcumu ödedim kredi çektik bı kısmı faiz paranın
ailen duyarsa neler olur
Ya döverken öldürürler ya da borcu kapatacak zengin yaşlı birine evlen diye zorlarlar
geçmiş olsun :)
İnşallah geçer teşekkür ederim
Bir şekilde parayı öde kurtul
Ne için almıştın o parayı
Eğitim için
Daha doğrusu okul için kullandığım bir borcu kapattık birlikte
şu an anladıgım kadarıyla iste calıısyosun ailenlemi yasıyosun peki ayrı mı
Çalışıyorum veterinerim ben ailemle yaşıyorum
O abingille falan görüsme hic
Ayrı eve ciksan senin icin daha makbul gibi
O s@laktan kurtul parasını ver. Adamlığı öğrensin
Bu kadar borcum varken pat diye mi
Parasını öde yol ver. Başka biryerden bul parayı gerekirse.
Az bir miktar değil ki korkum borç ödemekte değil ailesi aileme birşey derse sonum olacak
Sana bol şans ne diyim. Böyle bi slklığı hangi akla hizmet yapıyor 35 yaşında birisi anlamış değilim
Bende çok şaşkınım Allah yardımcım olsun annesini hastaneye kaldırmışlar tansiyonu fırlamış sabah da erkenden krediyi kapatmışlar ve bana akşam oldu dün söylediğini bugün söyledi. Ailesi hastaneye gitmese evime gelecekmiş
Çok aradın mı bu kekoyu sen. Geçmiş olsun sana
At yalanı
Acikla olani biteni uygun bir dille
Trol