Asgari ücret alıyorum 900 TL'ye tayt aldım. Nasıl bilinçli tüketici olurum?

ya ben neden böyle şeyler yapıyorum
daha öncede 1400 tl ye mont almıştım

etiketini de yırttım iade etmemek için

ailemle kalıyorum ev geçindirmiyorum bu arada

çok istiyorum bazı kıyafetleri görünce aşık oluyorum
Asgari ücret alıyorum 900 TL'ye tayt aldım. Nasıl bilinçli tüketici olurum?
Cevapla