Adam gidişatı ağzıyla söylemiş Haklı neticede içi boş kasaların hazinenin üzerinde oturan kendiydi o dönem neyine şaşırıyoruzki Cebinde paran olmazsa herkese muhtac olursun Ölüyorum der kime gidersen seni faizle borçlandırır ve paran pul olur albayrak olmaya gerek yok
kuş taşa çarpmıs :) hoş damadın bakanlıgında herkesin öngörüsü doların 10 tl olacagıydı ama bunun onun bilmiş olması kirmızı kurdelayı hakettigi anlamına gelir :) afferim damat :)
Dövizin 10 lira olması iç siyasette olumsuz olsa da, hükümetin bir politikası bu. Döviz ne kadar yükselirse Avrupa ve ABD Türkiye ye o kadar çok yatırım yapar.