• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Para & Ekonomi

Herkes fakirse nasıl 850 TL'ye mont giyiyorlar?

Gizli Üye
Gizli Üye
(25-29)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
26
Yapay Zekaya Sor
Herkes fakirse nasıl 850 TLye mont giyiyorlar?
Herkes fakirse nasıl 850 TLye mont giyiyorlar?
Herkes sözde aç ama bu fiyatlara telefon alıyorlar mont giyiyorlar niye arkadaşlar?
Herkes fakirse nasıl 850 TL'ye mont giyiyorlar?
Cevapla
Telefon Soruları Mont Soruları Fiyat Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
8 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Tomirisss
    Tomirisss Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    Kast sisteminin kölesi olmak marka diye 2000 tl'den 800 tl'ye düşen montu indirim var sevinciyle almaktır. Benim bir monta taş çatlasın vereceğim en yüksek daha hayatımda hiç bu fiyata mont almadım ama 500 tl olur. Oda artık kaz tüyünden mi yapılır, soba görevimi görür bilmem bunlar varsa alırım yoksa bir monta 500 tl vermem. En fazla 350 tl'ye mont aldım.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • KendiniSev1
    KendiniSev1 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    Fakir demek hiçbirsey kazanmıyor demek değil. Mesela biz fakirlesen enflasyon ülkesiyiz ama hiç birşey yapmıyor değiliz. Yoksulluk sınırı açlık sınırı gibi sınırlar var. Asgari ücretli kişi çoğunlukta ve bu çoğunluk yoksulluk ya da açlık sınırının altında ise sen fakir ulkesindir bence. Ha hem fakir hem cahil isen de marka takintilarim yüzünden gider kredi çeker en iyi telefonu alacam bilmem kaç TL lik mont benim olsun diyebilirsin. O ayrı konu. Hesabını kitabını bilmeyen insanlar öyle yapabilir. ya da bakış açısı farklıdır. Nasılsa ne ev alabilirim ne başka bişey bari günümü gün edeyim der . Ayrica yorum yazan kişinin fakir olduğunu nereden çıkardın? Zengini de tam zengin bu ülkede. Hatta orta sınıf pandemi ile iyice eridi ya zenginsin ya da fakir.

    0
    0 Yorumla
  • neredenbaslayayim
    neredenbaslayayim Takip Et
    Bilge Yaş: 34 , eic 52%
    +1 yıl

    Demek herkes 800₺'lik mont giyiyor. Madem öyle herkes giyemiyorsa veya halkın çoğunluğu maddi imkansızlıklardan dolayı giyemiyorsa herkes 800₺'lik mont giyiyor diyen yalancı şerefsizdir, namussuzdur.
    Not: 100₺'lik montu (piyasadaki en ucuzu) zor aldım.
    Ha bir de bu paylasımını gizli üye olarak değil de açıkça paylaş delikanlıysan.

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

41

Cevap

62

Cevap

  • Ehlivukuf
    Ehlivukuf Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 34
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 755 cevap paylaştı.

    Yok yok bize her şey mustehak. Bu düşünce anlayışı olduğu sürece...
    84 milyon var ve herkesin üstünde 850 liralık mont var haklısın. Zaten evinde kendini asarken 850 liralık montla asmisti bir baba.
    15 binlik telefon elindeyken kardeşler kendini siyanürle zehirledi.
    Ejder meyveleri yerken atanamayan öğretmen intihar etti cebinde de 5 lira vardı. Parasının hepsini Fransa da tatil yaparken harcamisti

    16
    0 Yorumla
  • Secretto
    Secretto Takip Et
    Xper 6 Yaş: 24 , eic 79%
    +1 yıl

    Ülkemizde 350 bin civarı milyoner var. Milyoner olmasada durumu iyi olanlarla birlikte 1 milyon kişi olsa desek o kadar yorumu gayet normal karşılıyorum. Tabi bazı insanlar cebinde para olmasada marka olsun son model olsun kafasında olduğu için kredi çekerek alıyorlar sonrasında ödemeye gücün yetmesin, faiz binsin üstüne vs vs. Büyük oranda -düşünceme göre- firmalarda reklam pazarlama konusunda kurnazlık yapıyor. Özellikle e-ticaret sitelerinde büyük indirim günleri adında ürünün kendi fiyatından yüksek fiyata indirimmiş gibi gösteriyorlar.

    1
    0 Yorumla
  • SonDUÂM
    SonDUÂM Takip Et
    Yoda Yaş: 27 , eic 100%
    +1 yıl

    Doğrusu insanı anlatmak için kelimeler yetmez.
    O yüzden Kur-an'daki hitaba kulak veriyorum..

    ﴾32﴿ Gökleri ve yeri yaratan, gökten su indirip onunla size rızık olarak türlü türlü ürünler çıkaran Allah’tır; izni ile denizde yüzüp gitmeleri için gemileri emrinize veren, nehirleri sizin için faydalı olacak şekilde yaratan O’dur.
    ﴾33﴿ Düzenli seyreden güneşi ve ayı sizin için yararlı kılan, gece ile gündüzü faydalanacağınız biçimde yaratan O’dur.
    ﴾34﴿ O size istediğiniz her şeyi verdi. Allah’ın nimetlerini saymaya kalksanız başa çıkamazsınız. Şu bir gerçek ki insanoğlu çok zalim, çok nankördür!
    İbrâhîm Suresi - 32-34 . Ayet

    0
    0 Yorumla
  • verwindung
    verwindung Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 94%
    +1 yıl

    Öncü bir şahsiyetimiz her evde çamaşır makinesi varsa zenginleştiler de ondan demişti, yeni dünyada şundan şu kadar kişi satın almışla gelir düzeyi ölçülmüyor. Mühim olan 850 liralık mont veya 10 bin liralık telefon değil, mühim olan bir Yunanın 1 liraya aldığını, bizim 10 liraya almamızdır, anlayabilenler için problem tam da burada oluşmaya başlıyor.

    3
    0 Yorumla
  • Coollife01
    Coollife01 Takip Et
    Yoda Yaş: 48 , eic 93%
    +1 yıl

    AVM ye gidiyorum sürekli. Alışveriş yapanlar Arap , Almancı , yabancı. Ben kaliteli alıyorum çünkü dandik marka ne malına sahip çıkıyor nede diğer sezonu görüyor. Ayrıca o mont 800 TL ve 10 yıl giyilecek kalitede. Kıyafet ve telefon ile zenginlik olmaz. Sayılamaz.

    2
    0 Yorumla
  • Razca
    Razca Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 80%
    +1 yıl

    Biriktirmek diye bir şey var çünkü. Bir gün peynir almamak, bir gün domates almamak. Bir şekilde dişinden tırnağından arttırıyorsun. O montu almazsan toplumdan dışlamıyorlar mı seni? Dışlıyorlar. Telefonun iyi görünmüyorsa bakışları değişiyor mu, değişiyor. Bir şekilde toplumda saygın olmanın yolu iyi giyinmekte işte. Ne olursa olsun.

    2
    0 Yorumla
  • SenaSwift
    SenaSwift Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Şimdi bizim ülkede böyle bir şey var.
    Altlarına giymeye don yok yani ama herkesin elinde iphone, kulağında airpods ayağında marka ayakkabı
    Ülkede marka takıntısı olan çok insan var ama saçma yani çok paran varsa al da havalı olacağım derken taksitle alıyorlar

    1
    0 Yorumla
  • GeriDöndümBebek
    GeriDöndümBebek Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 32%
    +1 yıl

    Aşko kredi kartı diye bir sey var. Yeni model iphone'la statu gosterişi yapmak icin borca giriyor insanlar. 850 tllik montu da 1 günlük mesaiyle almadiklarina gore? Ulkenin yarisi asgari ücrete ve bikaç yüz tl fazlasına tâbi sence hulk gercek olabilir mi?

    0
    0 Yorumla
  • RuuDy_RuuD
    RuuDy_RuuD Takip Et
    Master Yaş: 44 , eic 73%
    +1 yıl
    Para & Ekonomi konusunda 313 cevap paylaştı.

    Ha vurayum o kafaya bi odun!

    Senin hesapla fakir yoksa bu kim peki, 850 tl lik montunun düğmesi çöpe düşen ve onu arayn bir vatandaş mı?

    ...
    ...
    0
    2 Yorumla
    • serbestişçi
      serbestişçi
      +1 yıl

      bu yalan zaten

      Yorumla
    • RuuDy_RuuD
      RuuDy_RuuD
      +1 yıl

      @serbestişçi Yok fotoşok yaptım, yoksa bende biliyorum ülkede fakir olmadığını ve bütün dünyanın bizi kıskandığını

      Yorumla
  • Muallime__
    Muallime__ Takip Et
    Master Yaş: 30 , eic 58%
    +1 yıl

    86 milyon insandan kaç tanesi alabiliyor acaba?
    Empati yapmayı mı yoksa insanlığı mı unuttunuz?
    Biraz yardım kuruluşlarıyla içli dışlı olsanız bu soruyu sormaya utanırdınız.

    3
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Orta düzeyler bile kredi çekip alıyor valla elinde eminim 5 den az telefon yoktur

      Yorumla
    • Muallime__
      Muallime__
      +1 yıl

      Bu sığlıkta bir insanla diyaloğa giremeyeceğim kusura bakmayın.

      Yorumla
  • theykilledkenny
    theykilledkenny Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Gelir dağılımı nedir ona bir bak, 84 milyon insanın içinde 124 kişilik örneklem seçip onları da zengin atfedersen ben de sana binlerce işsiz üzerinden koçu bile fakir olarak gösterebilirim. Aklın yok fikrin var, yazık.

    2
    0 Yorumla
  • turgayatacan
    turgayatacan Takip Et
    Guru Yaş: 34 , eic 68%
    +1 yıl

    Herkes değil belli bir kısım fakir.
    Belli bir kısım zengin.
    Belli bir kısım marka hastası
    Belli bir kısmın gözü aç
    Belli bir kısım yeni sevdalası.

    Ulan ben bi tişörte 60 tl yi çok görüyorum

    0
    0 Yorumla
  • AsabiÖküz
    AsabiÖküz Takip Et
    Master Yaş: 40 , eic 96%
    +1 yıl

    Fakir konusnaz
    Gerek duymaz çünkü
    Fakirlik edebiyatı yapan
    Açım yeaeaeaa diyen it...
    Parasinin hesabini bilmeyendir.
    Dediklerine katiliyorum...

    0
    0 Yorumla
  • Kartanesi53
    Kartanesi53 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Türkiye’de 54 kişiden çok daha fazla insan vardır iPhone alabilecek. Herkes demen yanlış olur bu durumda

    0
    4 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yinede fazla aşırı marka düşkünü bi toplumuz

      Yorumla
    • Kartanesi53
      Kartanesi53
      +1 yıl

      Ben de iPhone 12 pro max kullanıyorum ama 7den geçiş yaptım ve 7’i de ilk çıktığı zamanlar almıştım. hala taş gibi duruyor çalışıyor.
      Bi tane de 1 buçuk yıl önce huaweii telefon almıştım 1.5 yıl içinde pert oldu.
      Bence iPhone almak marka düşkünlüğü değil tutumluluk çünkü telefonlara birşey olmuyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Nasıl aldın o teli ailen mi aldı o kadar para nasıl verebiliyorsunuz şaşırıyorum 15 k yani

      Yorumla
    • Kartanesi53
      Kartanesi53
      +1 yıl

      Evet ailemin parasıyla aldım. Durumları gayet iyi. Diğerini işim için almıştım ama çabuk bozuldu. Bir defa alıp 5-6 yıl kullanmak mantıklı geliyor bana

      Yorumla
  • IBarneyStinsonI
    IBarneyStinsonI Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33 , eic 60%
    +1 yıl

    Valla ben gerçekten anlamıyorum. Herkesin elinde en kötü 3-4 bin TL telefon. Çoğunun altında araba. Ama sorsan fakirler...

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    850 tlye mont alıyorlar bilmem 1 milyara saat alıyorlar yani mantıken ne gerek var? Sonuçta 50 100 tl ye muazzam saatler de var onun yerine ihtiyaç sahibi ailelere bağış yapılsa daha iyi olmaz mı? Yine zengin kazanıyor yine sistem çok berbat

    1
    2 Yorumla
    • gorgonmedusa
      gorgonmedusa
      +1 yıl

      Bagis yapilmadigini soyleyen kim?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ben genel olarak söyledim 1000 tl ye birisi saat alacağına bağış yapsa daha iyi olur. Teni herkes istediğini yapar biz sadece doğrusunu söylüyoruz fakiri fukarayı çok düşünen de var hiç düşünmeyen de

      Yorumla
  • Boavista
    Boavista Takip Et
    Master Yaş: 24 , eic 97%
    +1 yıl

    Ben çok gördüm fakir olan lüx giyinen, lüx düşkünü insanları özentilik işte

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Aptallar gerçekten kredi çeken varmış ya şaka gibi

      Yorumla
    • Boavista
      Boavista
      +1 yıl

      Vardır beklerim bunu

      Yorumla
  • ttarrakkafası
    ttarrakkafası Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 86%
    +1 yıl

    Herkes ac ama disarida arac parkedecek bir kose bile kalmadi. Milletin gozu ac gozu

    2
    0 Yorumla
  • Blackh
    Blackh Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 95%
    +1 yıl

    Yani bir seyi anlamak neden bu kadar zor olur... herkes fakir diyen yok ulkenin bir kismi zenginlesirken bir kismi fakirlesiyor diyen var

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Herkes alamıyo genelleme yanlış ama şöyle bir düşününce 850 TL çok bir para değil yani zenginlikle alakası iPhone a gelirsek ise bizim millet fazla gösteriş meraklısı onları maruz gör ablası akıllanırlar merak etme

    1
    0 Yorumla
  • Diana_08
    Diana_08 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 25 , eic 94%
    +1 yıl

    Ben de hep bunu sorguluyorum ya.
    Sorsan ülke aç kuru ekmek yiyorlar sonra iphone falan kullanip , marka giyiniyorlar..

    0
    0 Yorumla
  • münzevibirisi
    münzevibirisi Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 46%
    +1 yıl

    Bütün saçmalıklarınız bitti, akıllı telefonu falan geçtik şimdi de monta göre mi ekonomik tespit yapıyorsunuz?

    0
    0 Yorumla
  • султан
    султан Takip Et
    Yoda Yaş: 25 , eic 99%
    +1 yıl

    Herkes fakir değil ama fakir çok? Nasıl sorular bunlar gerçekten hahah alın bakın oy pusulasının kullanımındaki zeka seviyesine de bir cigara yakın.

    0
    0 Yorumla
  • Addammm
    Addammm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30 , eic 83%
    +1 yıl

    Pahalı mont giyiyoruz çünkü ucuza mont kalmadı. Yediğimizden içtiğimizden kısıp mont alıyoruz çünkü çıplak gezemeyiz. Hem hasta oluruz

    0
    0 Yorumla
  • 04umut76
    04umut76 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 26 , eic 99%
    +1 yıl

    hmm garip ya montum max 200 250tl zaten alışveriş yapılacağı zaman genellikle k. kartı kullanıyorum telefonum2, el ve kaçak 300tl ye aldım

    0
    0 Yorumla
  • anilsa3506
    anilsa3506 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 26 , eic 45%
    +1 yıl

    Durumuna göre haraket eden de var marka değilde kaliteli olan şeyleri alan da var

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ya bırak 1 milyar mont mu olur

      Yorumla
    • anilsa3506
      anilsa3506
      +1 yıl

      Ya ayağını yorgana göre uzatmak daha mantıklı gelir atıyorum 1 olan kendi durumuna göre alışveriş yapar 4 olan kendi durumuna göre alışveriş yapan mesleği olan adam hem birikim yapar hemde istediği gibi alışverişi yapar şu sıralar pek zor ama bence olabilir benim aldığım maaş 6200 den aşağı değildi mesela virüsden dolayı fabrika durdu ama benim gibi maaş alamayan insanlar asgari ücretle çalışan insanlar ayağını yorgana göre uzatabilir kimse kimseye zorla bir şey aldırmıyor sonuçda genel olarak...

      Yorumla
  • girlinred_
    girlinred_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    aynı elinde iphone var hala fakiriz diyosun diyen dayılar gibisin

    1
    1 Yorumla
    • kdkdkskkskls
      kdkdkskkskls
      +1 yıl

      Zmsmdmdmdmdmdmdld

      Yorumla
  • serbestişçi
    serbestişçi Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 68%
    +1 yıl

    hepsi palavra zaten sadece devleti kötülemek amaçları başka birşey değil

    1
    0 Yorumla
  • öreke
    öreke Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 95%
    +1 yıl

    Ben sezon sonlarıni kovalarim. Sezon sonu fiyatlar yarıya düşüyor

    1
    1 Yorumla
    • Ercan3737
      Ercan3737
      +1 yıl

      Akıllıca 😂

      Yorumla
  • betterböcek
    betterböcek Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 64%
    +1 yıl

    Ben diyorum ülkede söylendiği kadar fakirlik yok abartıyorlar diye ama linç yiyorum

    1
    0 Yorumla
  • güneşeaşıkkardanadam
    güneşeaşıkkardanadam Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl

    3 beş yorumla ülke zenginse gel ben sana akşam pazarı göstereyim

    2
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ben insanların marka düşkünü olduğuna değinmek istemiştim

      Yorumla
    • güneşeaşıkkardanadam
      güneşeaşıkkardanadam
      +1 yıl

      o onların problemi herkesin zaafları olabilir...

      Yorumla
  • Serif329
    Serif329 Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Telefon konusunda gereksiz bir ozentilik var ama kiyafet konusu biraz daha farkli ben gercekten begenirsem bir montu kabanı 1500 2000 bile verebilirim belki daha fazla 15 binlik telefondan daha uzun kullanacağım kesin

    0
    0 Yorumla
  • Cici1bebe
    Cici1bebe Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30 , eic 62%
    +1 yıl

    Marka düşkünü olma sen o zaman. Bu kadar beyinsizle bir arada yaşamaktan iğreniyorum.

    0
    0 Yorumla
  • GoogleAmcanız
    GoogleAmcanız Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 97%
    +1 yıl

    Valla bende bunu anlamıyorum asgari ücrete çalışan arkadaşım 9 bin küsere telefon aldı

    0
    4 Yorumla
    • maria0
      maria0
      +1 yıl

      Onu alması onun fakir olduğu gerçeğini değiştirmiyor işte taksit ödeyecek

      Yorumla
    • GoogleAmcanız
      GoogleAmcanız
      +1 yıl

      Patron iki kasa alt modelini kullanıyor şu an 2000 TL etmez telefonu kırık vs ama çalışanı 9 bin küsüre aldı herkes zengin gibi yaşıyor sokakta eve evde kendi aralarında fakir edebiyatından başka bir şey yok

      Yorumla
    • maria0
      maria0
      +1 yıl

      Tamam fakir yine fakir işte onu alması onu zengin yapmıyor fakirr ama istedği için borca harcaa girerek alıyor şu an sende pahalı birşey aldığında zengin olmuyorsun birazda u ürünler bu ülkede neden bu kadar pahalı vergisi yüksek diye sorgulayın

      Yorumla
    • GoogleAmcanız
      GoogleAmcanız
      +1 yıl

      Her bütçeye göre Güzel ürünler markalar var herkes bence bütçesine göre hareket etmeli borçlanarak ya da kredi kartına taksit ile değil

      Yorumla
  • firebreather95
    firebreather95 Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 91%
    +1 yıl

    Bir toplumun ekonomik durumu alınan mont ya da telefon ile ölçülemez. Ölçülmemeli.

    0
    0 Yorumla
  • kıvrışıkgamzeli
    kıvrışıkgamzeli Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Kaç kişi acaba o montu alan? Durumu olan almıştır. Gerisi?

    0
    0 Yorumla
  • Cicikus1
    Cicikus1 Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 75%
    +1 yıl

    Benim telefon tedahulden kalkicak artık hala kullaniyorum

    0
    0 Yorumla
  • semmm92
    semmm92 Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 92%
    +1 yıl

    kaç kişi alıyor? 85 milyon insan var. 10 bin kişi alıyor hadi 100000 kişi diyelim, kalan insanlar?

    0
    0 Yorumla
  • Asdffsolider
    Asdffsolider Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25
    +1 yıl

    Sorun da burda zaten o mont neden 850 TL
    O telefon neden 15000 TL
    O araba neden 400000 TL
    İste bunu sorgulamaya başladığımız zaman belki düzelmeye başlarız.

    3
    0 Yorumla
  • ByPoseidonn
    ByPoseidonn Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Ucuz mal alacak kadar zengin değiller çünkü 🧜🏼‍♂️

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Cahil ülke 85 milyon burda gördüğün 3 5 yorum ike insanların zengin olduğuna i kanaat getirdin

    2
    1 Yorumla
    • Ercan3737
      Ercan3737
      +1 yıl

      Aynen katiliyorum

      Yorumla
  • Nağma007
    Nağma007 Takip Et
    Yoda Yaş: 37
    +1 yıl

    Soru bana Türkiye'de fakirlik kalmadi diye aciklama yapan antipatik bakanimizi animsatti.

    0
    0 Yorumla
  • _HercuLes-00
    _HercuLes-00 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Ben 1500 TL ayakkabı giyiyorum ama zengin değilim?
    Ortalama bir fiyata Max 3000 TL telefon alabiliyorsa bir insan, 1500 TL ayakkabı da alabilir kendi için?
    5000 TL ayakkabı da giyer gerekirse bu zenginlik değildir.

    0
    0 Yorumla
  • NE-VAR-KUZUM
    NE-VAR-KUZUM Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Herkes fakirim diyor her evde bi araba var bi ben gerçekten fakirim galiba

    0
    0 Yorumla
  • cankall
    cankall Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl

    Montu giyebilir nasıl aldığını sen biliyormusun? Yani fakirlik neye göre kime göre

    0
    0 Yorumla
  • KoRKuSuz21
    KoRKuSuz21 Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Kredi kartı diye birşey var alıyorlar alıyorlar alıyorlar ama ödemeye gelince sıkıştık oluyor

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Çok saçma paran yoksa alma kardeşim özellikle yeni nesil aşırı marka düşkünü

      Yorumla
    • KoRKuSuz21
      KoRKuSuz21
      +1 yıl

      Artık önüne gelen alıyor ha bakkaldan sakız aldın ha bankadan kredi kartı

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    varoş mahallelerde bunu alan kaç kişi çıkar veya iPhone 12'yi geneli Fakir ülkenin

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çünkü toplumuun büyük bir kesimi gösterişi seviyor, taksitler kredi kartları sağolsun alıyorlar.

    0
    0 Yorumla
  • Salvodor35
    Salvodor35 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 23
    +1 yıl

    Düzgün bir mont almaya kalksam minimum 400-500 lira zaten? Bence düşünce yapınızı değiştirmelisiniz.

    1
    0 Yorumla
  • BenKolalıJelibonum
    BenKolalıJelibonum Takip Et
    Xper 2 Yaş: 24
    +1 yıl

    Telefon a fazla para veriyorum evet ama bir monta o kadar para vermem zengin değilsem 😄

    1
    0 Yorumla
  • 23MayısGecesi
    23MayısGecesi Takip Et
    Xper 3 Yaş: 49
    +1 yıl

    Çevrende kaç kişide bu mont var? Herkes değil o olay. Telefon bir gerekliliktir (buna alışın artık).

    1
    4 Yorumla
    • umutsuzçiçekkk
      umutsuzçiçekkk
      +1 yıl

      Kusura bakma da ekmeği yok yemeye sağlığına vermez elinde 9bin tl telefon ne alaka

      Yorumla
    • 23MayısGecesi
      23MayısGecesi
      +1 yıl

      @umutsuzçiçekkk Hayatta bazı şeyler mecburi gereklidir. Ne gereklidir ne gerekli değildir
      Üşümemek için mont almak gereklidir. Fahiş fiyata mont almak gerekli değildir.
      Araba gereklidir. 360Km/h kullanamaycağın bir araba gereklidir.
      Telefon gereklidir. Ama fahiş fiyata aldığın telefon gerekli değildir.
      Anlatabildim mi?
      Senin kendi bakış açına bakarsak şu an bunları bile yazmıyor olman lazımdı.

      Yorumla
    • Living_Tribunal
      Living_Tribunal
      +1 yıl

      Telefon gerekliliktir ama iPhone değil. iPhone lüks. Samsung galaxy note serisi bike lüks. Telefonda sunum düzeltmeyip çizim yapmıyorsan o telefonu almak lüks

      Yorumla
    • 23MayısGecesi
      23MayısGecesi
      +1 yıl

      Bu ülkede insanlarda acayip bir bakış açısı var. Tok açın halinden anlamaz deriz ya. Birebir şu an bu şekilde.
      İnsanlar lüks yaşıyor abi. Herkeste telefon var diyenlerin hiçbiri gidip ormanda yaşamıyor.
      Lüks dediğimiz olay şudur.
      Birşeye para harcarken gerekliliği veya uygunluğuna bakmadan markasına ödüyorsan bu lükstür.
      Çünkü 200 değerinde birşeye 850 lira para veriyorsun.

      Yorumla
  • unfair1905
    unfair1905 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 39
    +1 yıl

    hiç kimse gerçekten fakir değildir, dilencilere bile zengin :D

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Doğru söylüyorsunuz ben hâlâ tuşlu telefon kullanıyorum herkesin elinde Iphone telefon maaşı düşük olanlarin bile elinde en kral telefon var marka ayakkabılar

    0
    0 Yorumla
  • Antipatik77
    Antipatik77 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 43
    +1 yıl

    fakir biri 850 tl' ye nasil mont giyebilir anlamakta zorlaniyorum

    0
    0 Yorumla
  • Bakiay
    Bakiay Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Herkes fakir değil tabiki fakirlik arttı zengin yine zengin

    0
    0 Yorumla
  • Ahmetcann54
    Ahmetcann54 Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Orta yok. Zengin ve fakir var

    3
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Valla ben 3-4 senedie ayni montu giyorum onu da kuzenim vermisti ben haric herkes zengim buni fark ettim

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Biraz ters bakmak lazım
    Herkes fakir çünkü iphone alıyor marka giyiyor

    1
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Gösterişi çok seven bi toplum haline geldik

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Hep öyleydik

      Yorumla
  • hazretiPRENS
    hazretiPRENS Takip Et
    Guru Yaş: 24 , eic 99%
    +1 yıl

    İphone için 54 yorum var. Bu herkes mi

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Yeterince fazla 15000 telefon

      Yorumla
    • hazretiPRENS
      hazretiPRENS
      +1 yıl

      Marka takıntısı. Arkadaşlarına çevresine hava atmayı seven milletiz

      Yorumla
  • DoWhatYou
    DoWhatYou Takip Et
    Yoda Yaş: 41 , eic 91%
    +1 yıl

    O fiyata giyen olmaz, zenginler giyer.

    1
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (43)
Devamını Gör(88)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Para & Ekonomi > Sorular > Herkes fakirse nasıl 850 TL'ye mont giyiyorlar?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Herkes marka giyerken benim tek kıyafetim var o da pazar malı bu kadar fakirlik normal mi? 17 cevap verildi
Fakir insanlar daha mı şık giyinmeye çalışıyor? 7 cevap verildi
Sürekli alışveriş yapıp giyecek hiç kıyafeti olmayanlar kimler? 19 cevap verildi
Parasızlıktan giyinemiorum? 6 cevap verildi
Giyinmeyi mı bilmiyorsunuz yoksa fakir misiniz? 23 cevap verildi
Tek montla kışı geçiriyorum, arkadaşlarım her gün farklı şey giyerken bu haksızlık! Parayı... 27 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Defne yaprağını en çok hangi yemeklerde kullanırsınız?
  • Hap mı şurup mu?
  • Yaz meyvelerinden 'Vişne' sever misiniz?
  • Aşk mı, tutku mu?
  • Çikolata rengini sever misiniz?
  • Araba sürmeyi biliyor musunuz?
  • Çilekli, kuru üzümlü kekimden ister misin?
  • Aşkın formülü nedir?
  • İdrar probleminiz var mı?
  • Minyon kadınların çekiciliği abartılıyor mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨