İşsizlik oranı Şubat'ta yüzde 13,4'e yükseldi. İşsiz olanlar ne yapmalı?

Türkiye genelinde 15 ve daha yukarı yaştaki kişilerde işsiz sayısı 2021 yılı Şubat ayında bir önceki aya göre 250 bin kişi artarak 4 milyon 236 bin kişi oldu.
İşsizlik oranı  Şubatta yüzde 13,4e yükseldi. İşsiz olanlar ne yapmalı?
Kaynak: https://www.dunya.com/ekonomi/issizlik-orani-subatta-yuzde-134e-yukseldi-haberi-617590
İşsizlik oranı Şubat'ta yüzde 13,4'e yükseldi. İşsiz olanlar ne yapmalı?
Cevapla