AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
99Cevap
Yazik ya düştüğümüz duruma bak herkes firsatci olmuş pazarda 4 tl kg, markette 1 tanesi 3tl🤔
Bugün aldığım labne peynirinin gr çalındığınıda görünce kendime haritada yer bakmaya başladım😕
Sence profilimdeki kızlardan hangisi daha fakee gibi
Niye tek kişi yasayan 1 tane mi domates alıyomuş evine
😂😂😂
@unncsryy ama haksız mıyım
Evet çok güldüm 😂
Ben abimle yaşarken eve 2 kg domates alıyoduk sonları çürümeye başlıyo bizde atıyoduk
1 kg yetermis neden çöpe atıyorsunuz ki. 😑😐
Ben elimin ayarinı tutturamıyorum hep de abim bu yüzden kızardı ondan iste
Ama şimdi tam. ayarliyorum hatta evde domates bitti bu akşam. almam gerek
Zenginin bu yaşta 🤔
Abicim
Bişey anlayamadııım
Zenginsin dedim abicim 🤔 😂
Bunu domates aldığımdan mı anladın😂
Alıp fazla kalıyormuş çöpe atiyormussin 😐🤷ben senden bir buçuk yaş küçügum ☺️ve herşeyi hep faturaları vs kontrol edip su şu kadar gider diye iyice hesaplayıp alırım 😂kendim karşıliyirum herşeyimi ☺️
E bende şu an herşeyi hesaplayarak yapıyorum mesela 4 tane falan domates alıyorum bozulmadan bitiyo 5 günde falan
O fazla alıp gitme dönemleri askerden. yeni gelmiştim elimin ayarı bozulmuş
Az önce öyle dememistin abicim. Öyleyse ne güzel o zaman ☺️
Hem ben 20 yaşındayım
Ablacım aramızda belki 6 ay vardır
21 yazıyor 🤔bende 19.50cugum abicim ☺️
Ablacım sen bekar evinde falan mı yaşıyosun
Gibi niye ki abicim 🤔
Ablacım çünkü evin giderlerini falan hesaplıyorum dedin ya
Bu arada iş yerinden baharı hatırlatıyorsun bana
Evet özellikle mesela dün alisberis yaptım maske yiyecek vs karışık alışveriş sonra eve dönünce çıkardım hesapladım 100₺harcamisim çok fazla 😐böyle biyle yapmak lazım 🤷sen bekar evimi abicim 🤔
Evet ablacım da ben siparişlerimi getir veya trendyoldan sipariş vererek yapıyorum hemen hemen market fiyatları üstüne bide %50 indirim falan yakalayıp yarı fiyatına temin ediyorum
O nasıl oluyor ki bak onu bilmiyordum 🤔
İstanbul'da mısın
Veya söyle sorayim ablacım bulunduğun şehirde getir veya trendyol var mı
Bilmiyirum ki
Nerde yaşadığını sorabilir miyim
Herterde soulenmez abicim. 😐ben küçücük bir kızım 💃
Ahahaha 20 yaşında eşek kadar olmuşsun ne küçüğü
😔🤐.
Ülkenin geldiği hale bak ya. Domates bile tekli satılır olmuş, önceden 1 kilo almaya bile çekinirken (çok az o yetmez mantığıyla) hem de. Hala çıkıp ülkede kriz yok diyorlar ya hiç utanmadan. Bunu diyenin de allah belasını versin artık.
Üüf migtos açıklama yaptı ayrıca bu pembe domates normal domatesten farkı var
25 kuruştu ya. aga be 10 sene önce akşam vakti pazara gitmiştik babamla o kadar fazla domates tezgahı vardı ki kimse almıyordu artık indirim yapa yapa pazarcı 25 kuruşa indirmişti domatesin kilosunu. şimdi 38.5 tl diyorlar
Allah sonumuzu hayretsin. Kimbilir daha neler göreceğiz?
ekonomi çok iyi yeğenim kilo kilo meyve sebze alıyoruz
avrupalılar teker teker alıyo
oyle demeyin tum dunya bizi kiskaniyor halimize sukur edelim dua edelim bunlari bulamayan var iki lira neyimize yetmiyor
Akepenin ülkeyi ne hale getirdiğinin basit bir örneği. Ama koyun çok olunca anlatması zor
Bugün 8 tane domates aldım çünkü daha fazlasına ihtiyacım yoktu. Bol bol alıp israf etmektense böylesi daha iyi.
Bence sukretmek lazim yarin kesip yarim koyarlarsa sasirmamak lazim 😂😂😂
Allah korusun diyeceğim bir tablo ama olmuş bile.. tek yaşasam bile kiloyla alırım, o kadar seviyorum : (
Onlar özel üretim, pembe domates.
Kg. aı 10-15 TL arası.
Normal domates tezgahta 5-6 TL
Domates zaten tek tek satılan bir şeydi. Önceden pazardan marketten domates alırken poşete tek tek koymuyor muydunuz? :))
Saçmalamayın ya domatesin kilosu pazarda 5 Tl hemde salkım
Gayet normal. Yurt dışında da teker teker satılıyor.
Migros bununla ilgili açıklama yaptı zaten. Fitneye gelmeyin... ☺
Halbuki herseyi kendi ülkemizde yetistirebiliyoduk eskiden!
Uzaya giderken fazla almayalım yolda bozulur diye
Aradığım yorum HSHSHDHHDS
Ozguven lvl up fjkf
migros pembe domates oldugu icin tek tek satldgini acikladi
aynen aga A-L-G-I (!) yapıyor cheapeliler
Cehape bunlar hep Bay kemal in işidir.
Satılmasın 😀arabulcular işe girerse tabediyleçok pahalıya gelir
Baslarim plastigine millet ac mk bunlar plastigi dusunuyo
Cok iyi insanlarmısız gibi bir de beslenecek miydik geberin mk
Ohaa bu kadar mı düştük beee. Tanesi 2 tl birde
Öyle birşey yok biz kilo ile alıyoruz.
Bilmiyorum burada hala kilo ile satılıyor
Ama durum cidden vahim dün bir kız gördüm elindeki parayı saydı abi suma ne kadar domates oluyorsa ver dedi.
İki adet domates alabildi sadece böyle bir kaç kişi daha gördüm. Benim durumum iyi çok şükür ben alabiliyorum ama herkes benim gibi değil😒
Aynen bedava kilo kilo çuvalla alıyor herkes
Ülkedeki yokluğun ve geçim sıkıntısının göstergesi
Ekonomi bittiğinin göstergesi
Neyse ki bahçede domates de yetiştiriyoruz.
Sence profilimdeki kızlardan hangisi dahaaaa fake gibi
İkisi de
Hangisi daha çok
Dedim ya ikisi de, ayrım yapamadım.
Ekonomi diye bişey mi kaldı bu ülkede
yok canım almanya bizi kıskanıyo!
Geri
ısraf olmasın diye tek tek satılıyor abartmayın
Domates yoksa beni yiyin sjxhgsbzsbsbxb
kanka süper yorum:)
Ağağağa sağol knk
yakında elimizde mızrak kıcımızda yaprakla dolaşıcaz 😄
bu kadar mı fakirleştik yau
Siz kötü ekonomi görmemişsiniz
Bizi kötü ekonomisi olan ülkelerle ya da tarihlerle karşılaştırmak bize bir hakaret değilmidir iyiye gitmek istiyorsak kendimizi iyi ekonomisi olan ülkelerle karşılaştırmamız gerekir
Teker teker anca alabiliyoruz zaten
Anlatmaya gerek yok görüyorsunuz
Mandalinayı soyup pakete koymak gibi bişe
Belki israfın önüne geçerler
Bu ne şimdi cidden geriliyoruzzz😏
bitane alıp kemirerek kasadan geçicem
Bunkonida migros tekzip ve duzeltme yayinladi.
"Ekonomi çoh iyi, Amerika bizi kıskanıyor"!!!
Şaka mı çünkü gülüyorum. İnşallah şakadır :(
Ekonominin geldiği noktadır. Diyecek bir şey yok
Bugünleri de gördük 😂
Yakında takas olayına geçeriz.
Bu nedir ya! tek karnım doyurmaz ki
Tam Türkiye'ye yakışır hareket olur
Dünyada var olan sistem zaten bu
Bunlar pembe domates kendi türü öyle.
Aşko zaten pembe domatesler lezetli ve pahalı olur
Yurt dışında da böyle teker teker alıyorsun
Eğonomi iyi yeğenim 😂😂😂😂😂😂
Ben hep 1 domates alırım. Bir bir seçe seçe yani.
İsrafı önlüyorlar demek ki fena mı?
Ekonomi kötü demektir bu
Domatesler dilim dilim bölünsün öyle satılsın