Al sat ile kazanılmaz mı 20 günde 17 milyon dolar vurdum şaka falan heralde uzun vade de kazanma planı yapıyorsan btc veya eth ye yatıracaksın parayı diğerleri anlık piyasada durumuna göre al sattan kazandırır 2012 den beri al sat yapıyorum bu piyasada bana mı anlatıyorsun
Kafan basmıyorsa bu işe girmeyeceksin btt ye zengin iş adamları para basıyor onlar o kadar para soktuğu için değeri artıyor bir anda o para oradan çekilip başka bir tarafa geçerse bir sabah uyanıyorsun bir değeri kalmamış btc ile hiç bir klipto para birimini karşılaştıramazsın ayrıca btc nin limiti ayrıca dünya kabul ediyor tek kişinin elinde değil sizin gibi anlamayanlar Dogecoine de para yatıırmaya devam ediyor her neyse umarım kazanırsın
Ben 100 bin küsür doları 17 milyon dolar olarak çektim kafam rahat 1 milyon dolar XRP ye yatırdım onda istediğim seviye ye geldiğinde çekerim alt coinler her zaman vur kaç yeri oralar btc ye rakip olarak çıkmıyor piyasası birilerine bağlı ilerliyor
Binance de yatırım çekimleri atsam oturur ağlarsın şurada 50 - 100 tl ile işlem yapanlar bile bilir kişi olmuş senin gibi birisi de özelden dogecoin artaracak btc ye rakip Elon Musk bile destekliyor diyor dogecoin %50 si tek kişi de yani Elon Musk da adam piyasa pompalıyor yatırdığı parayı geri çektiğinde %50 değer kaybı olmaz en az %1500 değer kaybı olur ama grafik okuyamayanlar dah az olacağını hatta kazançlı çıkacaklarına inanıyorlar
Kardeşim XRP ile BTT yi aynı görüyorsan zaten hiç birşey anlamıyorsun XRP bir çok ülke de para birimi olarak kullanıma geçtiği için artıyor ve tek kişinin elinde değil o bir anda artanların çoğu güçlü birisi para bastığı için durduk yere artıyor yani birisi kendi parasını isterdidiği yere kadar artıyor arttığı ve daha da artacağını düşürüp birileri de para yatıyor ve yatırmaya devam ediyor o büyük parayı yatıran parasını tuttuğu müddetçe herkes kazanıyor o çektiği anda da ilk çıktığı seviyelerin bile altına iniyor bu kadar basit nasıl ki bu sene içinde btc nin 50 bin altına eth nin 1.80 altına düşme ihtimali yoksa o kilopta paraların yarını belirsiz olduğu için anlık o kadar hızlı iniş veya çıkış yaşıyor
Grafik analizi neyin artırdığına bakılarak yapılır şu an btc ile eth nin bu fiyatlarda olmasının sebebi dünyanın kabul etmesi ve piyasada ekran kartı bulunmaması yıl sonuna kadar zarar riski yok o yüzden insanlar oralara uzun vade de yatırıyor yoksa hiç bir zaman btt falan btc ye rakip olmayacak uzun vadede para tutmak anlamazsın yani
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Düştü ama 5 bine 17 bin olmuştu ama şu an 13 binde duatuu
Takip etmiyorum sattım ben dün gece vur kaç yapacaksın böyle durumlarda
Saçmalık uzun vadeli koyulur 1 ay öncesine gire 5 kat arttı öyle al sat ike kazanılmaz
6 ay ince neymiş şu an kaç olmuss
Al sat ile kazanılmaz mı 20 günde 17 milyon dolar vurdum şaka falan heralde uzun vade de kazanma planı yapıyorsan btc veya eth ye yatıracaksın parayı diğerleri anlık piyasada durumuna göre al sattan kazandırır 2012 den beri al sat yapıyorum bu piyasada bana mı anlatıyorsun
Korsen ben ne yapayım 6ayda kaç kat arttı Bitcoin kaç kat arttı bir ona bak
Btt altı ayda 40 kat arttı Bitcoin ise 6 kat arttı sadece
Kafan basmıyorsa bu işe girmeyeceksin btt ye zengin iş adamları para basıyor onlar o kadar para soktuğu için değeri artıyor bir anda o para oradan çekilip başka bir tarafa geçerse bir sabah uyanıyorsun bir değeri kalmamış btc ile hiç bir klipto para birimini karşılaştıramazsın ayrıca btc nin limiti ayrıca dünya kabul ediyor tek kişinin elinde değil sizin gibi anlamayanlar Dogecoine de para yatıırmaya devam ediyor her neyse umarım kazanırsın
Ben 100 bin küsür doları 17 milyon dolar olarak çektim kafam rahat 1 milyon dolar XRP ye yatırdım onda istediğim seviye ye geldiğinde çekerim alt coinler her zaman vur kaç yeri oralar btc ye rakip olarak çıkmıyor piyasası birilerine bağlı ilerliyor
Neticeye bakacaksın 40 kat artmış sen analmiyorsun yatırsaydın her türlü kaybetmeyeceksin al sana sonuç ortada kimin anlamadığı ortada
Yükselmiş xrpye para yatırmakta çok u mantıklı
Binance de yatırım çekimleri atsam oturur ağlarsın şurada 50 - 100 tl ile işlem yapanlar bile bilir kişi olmuş senin gibi birisi de özelden dogecoin artaracak btc ye rakip Elon Musk bile destekliyor diyor dogecoin %50 si tek kişi de yani Elon Musk da adam piyasa pompalıyor yatırdığı parayı geri çektiğinde %50 değer kaybı olmaz en az %1500 değer kaybı olur ama grafik okuyamayanlar dah az olacağını hatta kazançlı çıkacaklarına inanıyorlar
Ben ona yatırmıyorum milyon doları olan da burda ne işi var kendini tatmin et bende btt deki grafiğe bakarak söyledim artmış i artmış
Neden ağlayayım banane senin parandan
Kardeşim XRP ile BTT yi aynı görüyorsan zaten hiç birşey anlamıyorsun XRP bir çok ülke de para birimi olarak kullanıma geçtiği için artıyor ve tek kişinin elinde değil o bir anda artanların çoğu güçlü birisi para bastığı için durduk yere artıyor yani birisi kendi parasını isterdidiği yere kadar artıyor arttığı ve daha da artacağını düşürüp birileri de para yatıyor ve yatırmaya devam ediyor o büyük parayı yatıran parasını tuttuğu müddetçe herkes kazanıyor o çektiği anda da ilk çıktığı seviyelerin bile altına iniyor bu kadar basit nasıl ki bu sene içinde btc nin 50 bin altına eth nin 1.80 altına düşme ihtimali yoksa o kilopta paraların yarını belirsiz olduğu için anlık o kadar hızlı iniş veya çıkış yaşıyor
Grafik analizi neyin artırdığına bakılarak yapılır şu an btc ile eth nin bu fiyatlarda olmasının sebebi dünyanın kabul etmesi ve piyasada ekran kartı bulunmaması yıl sonuna kadar zarar riski yok o yüzden insanlar oralara uzun vade de yatırıyor yoksa hiç bir zaman btt falan btc ye rakip olmayacak uzun vadede para tutmak anlamazsın yani
Ben rakip olacak demedim veya geleceği çok iyi ya da iyi bir coin demedim zaten altı aylık sure içerisnde daha fazlazkanzadirdigini söyledim
4 günde BTT ne olmuş XRP ne olmuş bir bak şimdi
Btt kadar arttı mi xrp yine artmadı ona bakarsan
XRP 1$ yoktu 3 gün önce şu an 1.34 dolar ne artmaması BTT ne kadar artmış son 4 günde git bak anlamıyorsan girmeyeceksin bu işlere
Salak ben 1 haftalık artıştan bahsetmiyorum 6 ay içinde ikisi ne kadar art. is ona bak sennnnn
Çekicek misin sen ben beklemeyi düşünüyorum daha artacak diyorlar
Çektim ben dün gece neden arttığı belli düşeceğini düşünüyorum ben yatırım tavsiyesi değildir.
XRP daha mantıklı duruyor şu an için yatırın tavsiyesi değilir.
Şimdi ben çektiğim parayı başka bi yere yatırıcam
Ana parayı bıraktım ben BTT de kaarı çektim onuda XRP ye yatırdım çoğu klipto para da yatırımım var hepsinde dolaşıyoruz neden ne kazanırsak
XRP ne olarak yatırdın?
Yatırım ve çekimleri dolar olarak yapıyorum
XRP ne kadar arttı 4 günde görüldüğü gibi bu iş bizim işimiz yine vurdum parayı
İçim gidiyor, iki ay önce almış sonrasında satmıştım. Evlat acısı yaşıyorum. :(
Yüksek miktar girmedim ama flow ve pols alabilirim özellikle flow gdicek
Parayı Lidyalılar buldu.
Bu klipto olanı bulanı belirsiz oluyor bunun :D
8 bin lira kaçırdım keşke dün çekseydim
Gece çektim çektiğim parayı da XRP ye geçirdim bu seferde bakalım
Bekle yükselicek bence
@Eylllshnnnnn tectübeli misin ben yine 3 bin dolar attım
Tecrübeli demeyelim de takip ediyorum knk