FİZİKİ ALTIN MI DİJİTAL ALTIN HESABI MI?

Arkadaşlar 3 tane fiziki altın alarak yatırım yapmaya başladım gram ile. Normalde kuveyt de altın hesabım var fakat tedirgin olduğum için kullanmıyorum, benim saklayacak güvenli bir yerim olduğu için fiziki altın tercih ettim. Malum günümüz ekonomik krizler siber saldırılar derken bankada altın tutmak istemiyorum. Sizce fiziki altın biriktirip ömrüm olursa 4 yıl sonra bankada bozdurayım mı yoksa dijital e mi geçeyim. Açıklamalar ile yaparsanız sevinirim. Çoğu yatırımcı fiziki altını öneriyor bu arada ben altını kuyumcudan almıyorum. Ya kapalı çarşı ya da bankanın atm sinden kuveyt den.
FİZİKİ ALTIN MI DİJİTAL ALTIN HESABI MI?
Cevapla