Insanlar nasıl geçinebiliyor asgari ücretle, anlayamıyorum?

Benim ek gelirim yokken maaşım asgari ücretin 2,5 katı falandı ve kendime İstanbul şartlarında ancak yetiyordu. İnanın hiç bir ekstram da yoktu. İnsanlar bunu nasıl başarıyor anlamıyorum.
Insanlar nasıl geçinebiliyor asgari ücretle, anlayamıyorum?
Cevapla