Para & Ekonomi Bize katıl, birlikte öğrenelim! Bu deyimlerden hangisini kullanıyorsun? (Sayfa 5) Her Yaşta Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1514 Bize katıl, birlikte öğrenelim! Bu deyimlerden hangisini kullanıyorsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 29 kişi beğendi
Bilgilikız58 Takip Et Guru Yaş: 25 , eic 45% +1 yıl Bi ayağın çukurdayı en çok kullanıyorum 0 0 Yorumla
yasemin00000000 Takip Et Yoda Yaş: 25 , eic 91% +1 yıl bi aya çukurda şeklinde kullanırım 0 0 Yorumla
1-JessicaRabbit Takip Et Xper 7 Yaş: 25 , eic 71% +1 yıl Senin daha yaşın kaç, başın kaç? 0 0 Yorumla
biradetmehmet Takip Et Master Yaş: 46 , eic 31% +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 670 cevap paylaştı. Uzun uzun konusabiliriz konıyu 0 0 Yorumla
babygirllol Takip Et Xper 6 Yaş: 28 +1 yıl ben çok yaş ayrımcılığı yapıyorum ya faekındayım 0 0 Yorumla
Ayşenur1011111 Takip Et Xper 4 Yaş: 40 +1 yıl Gençler artık eskisi gibı değil hepsi yapmacık. 0 0 Yorumla
Rascoln36 Takip Et Master Yaş: 27 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 453 cevap paylaştı. Yaş yetmiş iş bitmiş bunu kullanıyom 0 0 Yorumla
Yelizyağmur34 Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Bende geçti artık unumu eledim eleğimi astım 0 0 Yorumla
çiftgiriş44 Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl HEPSİNİN AKLI HAVADA BENİM DEĞİL YERDE BENİMKİ 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
185Cevap
Bi ayağın çukurdayı en çok kullanıyorum
Yaş yetmiş iş bitmemişş...
bi aya çukurda şeklinde kullanırım
Senin daha yaşın kaç, başın kaç?
Uzun uzun konusabiliriz konıyu
Genelde hepsini kullanıyorum ama
Çok sık kullanmam aslında
ben çok yaş ayrımcılığı yapıyorum ya faekındayım
Olgun insanlar çocuk kalır çünkü
Gençlerin aklı hala bir karış havada.
Çok kullanmıyorum bunları
Senin yaşın kaç başın kaç daha
unumu eledim eleğimi astım
Yerine göre hepsini kullanıyorum
Bir ayagi cukurda deyimini kullaniyorum
A dedim ama diğerlerini de bazen kullanırım
Bazen kullanıyorum bazılarını
Yaş yetmiş iş bitmiş daha şirin sanki 🤣
A yı kullanıyorum galiba😂😂
Ben bunlardan hiçbirini kullanmıyorum
Herzaman dogru sozleri severim
bir atağı çukurda çok kullnirim
hiçbirini kullanmiyorum ama A dedim
Gençler artık eskisi gibı değil hepsi yapmacık.
Yaş yetmiş iş bitmiş bunu kullanıyom
Akliniz bir karis havada ha ha ha
Korona baska ne deyimimiz olcak kii
Bende geçti artık unumu eledim eleğimi astım
yorum yok bu konuda benden taraf
Senin yasin kac basın kaç
Ahh bu gencler ahh akillari bi karis havada 😂
Cunku onlar hepimizden genc
A diyorum senin daha yaşın kaç basın kaç
Bir ayağı çukurda 😂👌çok kullanıyorum
bir ayağı çukurda tüm canlıları kapsıyor
Çok severim bu cümleyi.. bayılıyorum
Sağlıklı olup dinç kalmak en iyisi bence
Senin daha yaşın kaç, başın kaç?
Genel olarak kullanıyorum çünkü konuşuyorum
Hiç birini kullanma gereği duymuyorum
Senin daha yaşın kaç başın kaç
Halen çocuk aklı işte 👍😊
Çoğunu kullanıyorum sıklıkla.
B şıkkını seçıyorum. Jsjjs 👍
Ununu elemiş eleğini asmış
Kendim Bir Deyim Olduğum İçin Gerek Yok Kullanmaya
Genclerin akli gercekten bir karis havada
Yaşlı gördüğümde söylerim
Hiçbirini kullanmıyorum burdannnn
Annem bana çok kullandığı için
Güzele benziyor incelemek lazım
Unu elemis elegini asmis artık
ah be heygidim o zamanlar
hepsinin kullanıyorum desem
Çocuk aklı yaa daha sıık kullanıyorummm
her yaşta güzeldir eglenmek
Herkesin aklı bir karış havada her konuda
B seçeneğini kullanırım genelde.
HEPSİNİN AKLI HAVADA BENİM DEĞİL YERDE BENİMKİ
C sıkı olabilir bence yani