Para & Ekonomi Bize katıl, birlikte öğrenelim! Bu deyimlerden hangisini kullanıyorsun? (Sayfa 6) Her Yaşta Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1514 Bize katıl, birlikte öğrenelim! Bu deyimlerden hangisini kullanıyorsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 29 kişi beğendi
__Balporsuğu__ Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl A şıkkı yani Senin daha yaşın kaç, başın kaç? 0 0 Yorumla
sahipruhluerkek Takip Et Xper 2 Yaş: 35 +1 yıl günlül hayatta çok fazla deyim atasözü kullanırm 0 0 Yorumla
sugibitutkumsun Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Seçtiğim şıkka baktım da yaşlanıyor muyum ne :D 0 0 Yorumla
adnanalikarabıyık Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl gördüğüm durumların çoğunda en uygunu olduğu için 0 0 Yorumla
Ich_leibe_dich Takip Et Xper 3 Yaş: 37 +1 yıl Yas gelmis is bitmi oylemi bence bitmrmis deyimler 0 0 Yorumla
canimbenimcanimm Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Çok haklısınız gerçekten katılıyorum size 0 0 Yorumla
ahmetyigit345519 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Kesinlikle hiçbir şey ee yaş önemli değil 0 0 Yorumla
bayıltanadam Takip Et Xper 4 Yaş: 41 +1 yıl gerçekten doğru bildiğimiz yanlışlar çokmuş... 0 0 Yorumla
güzelyasagüzelsev Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Cünkü böyle düsünüyorum senin daha yasin kac 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
185Cevap
Evet cok hakli bi oaylasim olmus
Yasin kac basin kac hep kardesime diorum
Öylesine kötü niyetten değil jjdjxjdnsnjdjj
Tabikide a seçeneğini seçtim hahaha
Fazla deyim kullanan biri değilim
A şıkkı yani Senin daha yaşın kaç, başın kaç?
Ununu elemiş, eleğini asmış
Genelde hepsini kullanıyorum 🤷😂
Çocuk aklı işte daha sık kullanıyorum
günlül hayatta çok fazla deyim atasözü kullanırm
Hiç birini kullanmıyorum bunların
Senin yaşın kaç başın kaç
Cünkü çoğunlukla onu kullanıyorum🤔🤔😂
Yaş yetmiş, iş bitmiş
Djxjsjzuz
Bir ayağı çukurda 😜😜 ssjsjsjsjsjj
Hepsi önemli konular umarım güzel olur
Galiba hepsini hemen hemen kullanıyorum
Bu deyimlerden hiçbirini kullanmıyorum
yaşa göre yargılamayı çok saçma buluyorum
Senin yaşın kaç başın kaç😃😄
Seçtiğim şıkka baktım da yaşlanıyor muyum ne :D
Hiç bu açıdan bakmamıştım🧐😲
Hep öyle derler ama öyle olmuyo
yaş yetmiş iş bitmemiş😂😂😂
Çocuk aklı işte sureklinduyarim
bir ayağı çukurda çok kullanırım :D
Fazla deyim kullanan biri değilim
gördüğüm durumların çoğunda en uygunu olduğu için
hah çocuk aklı işte yaş yetmiş iş bitmiş :)
Yaşlı gördüğümde söylerim
Sondalini kullanırım been kesinlikle
Güzel bence olmuş tamamni okudum
en çok sondakini kullanırım ben
Her yaşta yeni şeyler öğrenebiliriz
Yas gelmis is bitmi oylemi bence bitmrmis deyimler
Çok haklısınız gerçekten katılıyorum size
Fazla deyim kullanmam Yaş yetmiş iş bitmiş
cok guzel aga devamke bizde seviyoruz
çok güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler
Hepsini sıklıkla kullanıyorum.
Birini seçmek için seçilmiş bir şey
Senin daha yaşın kaç, başın kaç?
Kullandığın kişiye göre değişir
Kesinlikle hiçbir şey ee yaş önemli değil
Yas yetmis is bitmis derler
Güzel ve yerinde gerekli bir söz
Senin yaşın, başın kaç...
bazılarını kullanıyorum heralde
Hicbirini maalesef kullanmiyorum burdan
gerçekten doğru bildiğimiz yanlışlar çokmuş...
Cünkü böyle düsünüyorum senin daha yasin kac
deyimleri çok kullanmıyorum ben
Bir ayağı çukurda çok kullanıyorum ben dee
Hahha çocuk akli işte ne yapayım
Çocuklar söylendiği için bunu kullanıyorum
Keske pramiz olsada. dneesem
güzel paylaşım için teşekkürler.
Bir halk deyimi diyebiliriz
Sen söyle bakalım kaç? 😊😊😊
Yaş yetmiş iş bitmiş en iyisi :D