Para & Ekonomi Bize katıl, birlikte öğrenelim! Bu deyimlerden hangisini kullanıyorsun? (Sayfa 3) Her Yaşta Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1514 Bize katıl, birlikte öğrenelim! Bu deyimlerden hangisini kullanıyorsun? Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 29 kişi beğendi
ahmwt282 Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl genç işte aklı havada en çok kullanılan kelime benim için 0 0 Yorumla
Harunbey1 Takip Et Xper 1 Yaş: 31 +1 yıl Kendini bilen geliştiren yaşamın tadını çıkarır, gerisi geçtiyi her dönemden şikayetkenir. 0 0 Yorumla
sinancvkk Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Gençler gençler ve benim gibi kendini yaşlı hissedenler 0 0 Yorumla
shadowcomment Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Ben de en çok senin daha yaşın kaç başın kaç deyimini kullanıyorum çok daha havalı aynı zamanda 0 0 Yorumla
rtugbayildiz Takip Et Xper 4 Yaş: 24 +1 yıl Gençler bende dahil sağlığımızın zekamızın kıymetini bilmiyoruz 0 0 Yorumla
yummycupcake Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Gerçekten bazen bende yaşlı nineler gibi hissediyorum 🥺 0 0 Yorumla
Düğümlenenboğaz Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Çok küçük bir çocuk değilse söylemeyi tercih etmeyeceğim cümledir. 0 0 Yorumla
nasıIl Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl senin yaşın kaç deyimi çok hoş heryerde kullan ister ciddi ister makara 0 0 Yorumla
melloayy2407 Takip Et Xper 1 Yaş: 38 +1 yıl Genelde yaș farki için '' senin fare tutmuslugun dan fazla benim kedi öpmüşlugum var '' derim. 0 0 Yorumla
Kenan4207 Takip Et Xper 3 Yaş: 48 +1 yıl Yaşlı ama genç kadar gücü kuvveti yerinde olanlar icin 0 0 Yorumla
rehber10 Takip Et Xper 3 Yaş: 32 +1 yıl Bir ayağı çukurda seçtim fakat normalde bu tip kelimeler kullanmam 0 0 Yorumla
lolitaaa0 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Sadece bir ayağı çukurda deyimini sık sık kullanıyorum 0 0 Yorumla
Mshhdksls Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Aslinda çok kullanmıyorum ama aralarından en çok kullandigim buydu 0 0 Yorumla
Yalniz__cicek Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Neredeyse hic birini ben tencere dibin kara senin ki benden karaciyim 😂 0 0 Yorumla
Herkimse222 Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl En çok bunu kullanıyorum bence en çok kullanılanı budur heralde... 0 0 Yorumla
hale_hale Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Artik dilime dolanmis bu baska deyimlerde kullaniyorum ama en cok bunu kullaniorum 0 0 Yorumla
Sansevieria Takip Et Xper 3 Yaş: 38 +1 yıl Unumu eledim eleğimi astım içlerinde en çok kullandıklarımdan biri heralde. 0 0 Yorumla
kimsesiz0655 Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Ben hepsini kullanırım özellikle bir ayağı çukurdayı ama 0 0 Yorumla
-çapaculle- Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Açıkçası bunlardan hepsini kullanıyorum:) ama en çok bir ayağı çukurda 0 0 Yorumla
Jujuteyze Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Hiç birini kullanmam akıl vermek gibi oluyor herkes kendisini yargılansın diye düşünüyorum 0 0 Yorumla
Yaseminkekik Takip Et Xper 3 Yaş: 33 +1 yıl Gençlere ders vermek icin ününü eklemiş elegini asmis derim 0 0 Yorumla
emre00 Takip Et Mentor Yaş: 41 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 628 cevap paylaştı. Senin yaşın başın kaç daha 1 0 Yorumla
bad_girl_rockci Takip Et Bilge Yaş: 30 , eic 42% +1 yıl Hiçbirini kullanmıyorum çok şükür 1 0 Yorumla
PapatyaTaaneleri Takip Et Xper 7 Yaş: 34 , eic 74% +1 yıl Bu deyimlerden hiçbirini kullanmıyorum 1 0 Yorumla
bihayalperest Takip Et Xper 5 Yaş: 27 , eic 90% +1 yıl Çocuk aklı işte deyimini sık kullanıyorum 😂 1 0 Yorumla
denizseyyahı Takip Et Guru Yaş: 41 , eic 93% +1 yıl Önemli olan ne hidsettiğin ne düşündüğündür 😊😉 0 0 Yorumla
focussblue Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 54% +1 yıl Açıkçası hiç birini telaffuz etmiyorum 0 0 Yorumla
stathaa Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl asıl çocuklar iyiyi kötüyü ayırt edebiliyo bence 0 0 Yorumla
sılaa343 Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 40% +1 yıl Ah bu deyimler de olmasa ne yapacaktık bizz 0 0 Yorumla
atakhel Takip Et Xper 6 Yaş: 31 , eic 63% +1 yıl Laf arasında söylerim yeri geldikçe tabi 0 0 Yorumla
Gereksizzinsanlar Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 69% +1 yıl Gençlerin değil herkesin aklı bi karış havada 0 0 Yorumla
JonquiLea Takip Et Xper 6 Yaş: 36 , eic 91% +1 yıl Bir ayağımız çukurda gibi yaşıyoruz maalesef :D 0 0 Yorumla
_BLACKBÍRD_ Takip Et Xper 5 Yaş: 49 , eic 68% +1 yıl Hiç birini kıllanma gereği duymuyorum. 0 0 Yorumla
kirazımm33 Takip Et Xper 6 Yaş: 32 , eic 83% +1 yıl genelde herkes bu deyimi kullanıyor :D 0 0 Yorumla
avucumdakikelebek93 Takip Et Xper 7 Yaş: 32 , eic 72% +1 yıl hah çocuk aklı işte bi ayağı çukurda :) 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
185Cevap
genç işte aklı havada en çok kullanılan kelime benim için
Kendini bilen geliştiren yaşamın tadını çıkarır, gerisi geçtiyi her dönemden şikayetkenir.
Gençler gençler ve benim gibi kendini yaşlı hissedenler
Ben de en çok senin daha yaşın kaç başın kaç deyimini kullanıyorum çok daha havalı aynı zamanda
Gençler bende dahil sağlığımızın zekamızın kıymetini bilmiyoruz
Gerçekten bazen bende yaşlı nineler gibi hissediyorum 🥺
Çok küçük bir çocuk değilse söylemeyi tercih etmeyeceğim cümledir.
senin yaşın kaç deyimi çok hoş heryerde kullan ister ciddi ister makara
Genelde yaș farki için '' senin fare tutmuslugun dan fazla benim kedi öpmüşlugum var '' derim.
Yaşlı ama genç kadar gücü kuvveti yerinde olanlar icin
Bir ayağı çukurda seçtim fakat normalde bu tip kelimeler kullanmam
Sadece bir ayağı çukurda deyimini sık sık kullanıyorum
Aslinda çok kullanmıyorum ama aralarından en çok kullandigim buydu
Neredeyse hic birini
ben tencere dibin kara senin ki benden karaciyim 😂
En çok bunu kullanıyorum bence en çok kullanılanı budur heralde...
Artik dilime dolanmis bu baska deyimlerde kullaniyorum ama en cok bunu kullaniorum
Unumu eledim eleğimi astım içlerinde en çok kullandıklarımdan biri heralde.
Ben hepsini kullanırım özellikle bir ayağı çukurdayı ama
Açıkçası bunlardan hepsini kullanıyorum:) ama en çok bir ayağı çukurda
Hiç birini kullanmam akıl vermek gibi oluyor herkes kendisini yargılansın diye düşünüyorum
Gençlere ders vermek icin ününü eklemiş elegini asmis derim
Senin yaşın başın kaç daha
Hiçbirini kullanmıyorum çok şükür
Bu deyimlerden hiçbirini kullanmıyorum
Çocuk aklı işte deyimini sık kullanıyorum 😂
Yaşlara takılmayalım zaten yaşlanıcaz
Senin yaşın kaç, başın kaç.
Yaş yetmiş iş bitmiş😂🍯 hoşuma gitti
Senin yaşın kaç başın kaç
Hahaha, çocuk aklı işte...
Önemli olan ne hidsettiğin ne düşündüğündür 😊😉
Açıkçası hiç birini telaffuz etmiyorum
asıl çocuklar iyiyi kötüyü ayırt edebiliyo bence
yaşın kaç başın kaç diyorlar genelde😂😂
Çocuktan al haberi derim hep
Senin daha yaşın basın kaç 😂
En çok söylenen A seçeneğidir sanırım 😂
Gençlere taş çıkartıyorsun :D
A seçeneğini kullanırım genelde.
Belki c şıkkı olabilir :)
Ah bu deyimler de olmasa ne yapacaktık bizz
Gençlerin aklı bir karış havada 😂😂
Laf arasında söylerim yeri geldikçe tabi
hah çocuk aklı işte deyimini kullanırım
Gençlere taş çıkartıyorsun
Gençlerin değil herkesin aklı bi karış havada
Bir ayağımız çukurda gibi yaşıyoruz maalesef :D
Hiç birini kıllanma gereği duymuyorum.
Cok faydali tesekkur ederim
Hiç de anlamam bu işlerden :))
Ahh,Çocukluk aklı işte...
Genelde deyim kullanmam ama
Söylenişi kulağa hoş geliyor.
Genelde çoğunu kullanıyorum
Ayağını yorganına göre uzat
Akliniz bi karış havada..
Yeri geldike hepsini kullanırım
genelde herkes bu deyimi kullanıyor :D
hah çocuk aklı işte bi ayağı çukurda :)
Hepsi kullanılıyor hemen hemen