kaptan pilotunuz yazıyor; yaş 43 iş bitmemiş heheeh :) max bilgi ve tecrübe birikiminin yeni nesile en iyi aktarabilecek güruh pozisyonu... 50-55'e kadar böyle gider, daha sonrası performans düşüşü başlar ;)
Dilimize yerleşen deyimlere inat, hayatta yapabileceklerimizin #YaşıYok cok doğru Dilimize yerleşen deyimlere inat, hayatta yapabileceklerimizin #YaşıYok;
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
185Cevap
Hala hayatı ve yaşama sevinci olan biriyim daha yaşamadık hayati güzelce.
gençlerin aklı bir karış havada ayakları yere basmıyor...
Haha gençlik hic bitmes bence içimizde enerji bitmesin lütfen genc kalalım hepp:))
bizde baska bi deyim var onu kullaniriz da sevmedigimize kullaniriz
Kimin eli kimin cebinde hep terelelli tere terelelli 😅
Bir ayağı çukurda
yaş yetmiş iş bitmiş
hah çocuk aklı işte
"Yeni nesil çok fena" olsa cup diye otururdu bu deyim herkes kullanırdı kesin 😀
Son ikisini kullanmam diğerlerini genelde kullanırım
"Gençlerin aklı bir karış havada" kullanırım bunu hep.
Yaş yetmiş iş bitmiş. 🙄 Sanırım en çok bunu kullanıyorum.
Gençlerin aklı bir karış havada, evet burada da görüldüğü gibi.
Bir ayagim cukurda :) insallah hayirlisiyla bir an önce :)
Çocuk akli işte... Hepsini kullaniyoruz nihayetinde.
Kardeşinizle aranızda 16 yaş olunca ister istemez öyle oluyor 🙄
bazı konularda yaş ayrımcılığı olması şart bence de :)
Bir ayağı çukurda, ama ben iki ayağı çukurda olarak kullanıyorum bunu 😂😂
Dertlenmek yaşla ölçülür olmuş resmen az sıkıntılansam yaş baş diye giriyorlar olaya
Zaman zaman hepsinide kullaniriz ben en cok cocuk akli isteyi kullanirim
'Ununu elemiş, eleğini asmış' en çok kullandığım sanırım 🤭
kaptan pilotunuz yazıyor; yaş 43 iş bitmemiş heheeh :) max bilgi ve tecrübe birikiminin yeni nesile en iyi aktarabilecek güruh pozisyonu... 50-55'e kadar böyle gider, daha sonrası performans düşüşü başlar ;)
Senin daha yaşın kaç basın kaç sjsjsjs yigenimee 😅
Küçükken bize de çok de çok dillerde senin yaşın kaç baş Kıymet
çünkü daha fasülyede vitamin bi insanın offf onu şöyle yaparım bunu böyle yaparım
At sidiğindeki saman çöpüne konan kelebek, kendini kaptan-ı derya zannedermiş :(
Bu değimler olmasa hayatımdaki boşluklar ne. Olacak..
Hala çaptan düşmemiş ve unu eşeğini asamamış ne demek?
Gençlerin aklı bir karış havada lafını daha çok duyuyorum
Böyle oldugunu dusunmuyordum acikcasi
Dilimize yerleşen deyimlere inat, hayatta yapabileceklerimizin #YaşıYok cok doğru
Dilimize yerleşen deyimlere inat, hayatta yapabileceklerimizin #YaşıYok;
Kendi yaşıtlarımın benden yaşlı olduğunu görüyorum çoğu zaman
şu an için en uygun deyim olduğunu düşünüyorum hepimiz yaşımızda erken işlere kalkışıyoruz oysaki yaşımız kaç başımız kaç
Gençlik artık eskisi gibi limitli bilgiyle yaşamıyo internetten herşeyi öğrenebildiği içinde herşeyi biliyor sanıyo.
Gençlerin aklı hala bir karış havada.
Hiçbirini kullanmıyorum..
Senin daha yaşın kaç, başın kaç?
Senin yaşın kaç başın kaç daha
Yaşın kaç başın kaç a dedim
Hepsinden bir tutam kullanıyorum baharat niyetine
Çoğu güncel değil kullanmıyorum
Gençlik bitmiş tam bana uygun soz
Yaş yetmiş iş bitmiş bazen kullanırım.
Senin daha yaşın kaç, başın kaç?
Pek kullanmiyorum bunlari aslinda
Hayatının son evresinde olan hem tecrübe yönünden hem yaş yönünden yapacak çok şeyi kalmamış kişilerle ilgili konuşurken kullanıyorum.
Bazen küçük çocuklar yaşından büyük işlere karışır bazen de yaşlı insanlar yaşından küçük işlere karışır çocukla çocuk olur o hesap aynı 😂
yaş diyil önemli olan. Her yaşta öyrendiyin şeyler oluyo. Kendini bilen geliştiren yaşamın tadını çıkarır, gerisi geçtiyi her dönemden şikayetkenir.
cahilce düşüncelerin yanlışlığı dile getirilsede söyledikleri gerçekten doğruymuş gibi davrananlar var ben bunlara derim çocuk aklı diye
Herkez yasindan veya bildiginden fazlasini soyluyor ama farkinda degiller
Hangisini kullanmıyorum desem daha dogru olur:)
Hwpsini biliyorum zaten. Yinede bilmeyenler icin iyi
pek deyim kullanmam ama yaşın kaç başın kaç daha yakın
Hala çaptan düşmemiş F tabiki. Digerleri hep olumsuzluğu, pes etmeyi çağrıştırıyor sanki
C seçeneği çünkü diğerleri yaşlı teyze lafları 1 anda yaşlandım ya
daha çok kendini işlevsiz olarak görenler için
bir ayağı çukurda
Hemen hemen hepsini kullanırım yakistirdigim da oluyor latife yaptığım da
genelde bunların hepsini kullanıyorum da Ama en çok da senin yaşın kaç başın kaç sorusuz Donuyorum
Gençlerin değil herkesin aklı bi karış havada çünkü bu dönem böyle olduuuu
Bu iyiydi. Şimsiki gençlik nereye gidiyor bu akılla?
Genelde çok deyim kullanmam kullanırsam da ironi yaparak kullanırım.
Yaş yetmiş iş bitmiş deyimini çok kullanıyorum. Ama asla kötü anlamda değil.