AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
170Cevap
8 bin olursa ideal olur evi olmayan tatile gidemeyen ve gurbette yaşayan halkımız en azından yılda bir ailesini görme fırsatı olur ve aile bağları dahada güçlü olur
ülke standartları iyileşmezse, enflasyon aynı seyirde devam ederse min 4k...
maalesef bu işsizliğe sebep olur. ayrıca bizim ülkemiz fırsatçı olduğu için enflasyonda artar.
biz de erdoğana nasıl daha çok vergi verebiliriz diye referanduma gidelim, az veriyoz çünkü hala nefes alabiliyoruz.
Cahil bir insansın, sanki vergiyi erdoğana veriyorsun
@Kalbin_kalemii saray zaten güneş enerjisiyle çalışıyor, 18 senedir yönetimde de babam var.
Erdoğandan önca babanın tarlasındanmı elektirik veriliyordu?
@Kalbin_kalemii saray yoktu
O saray dediğiniz yer tüm ülkenin malı, sadece erdoğanın değil, yarın gitse yerine gelen oturacak ama sizin zihniyetiniz bozuk olduğu için kuduruyorsunuz, keşke sarayı eleştirdiğiniz kadar gezi parkındaki olayları eleştirseydiniz, bir gecede 120 milyar dolar ekonomiye zarar verdi bu hiç gözünüze batmıyor çünkü sizin gibilerin derdi erdoğanın müslüman olması, kudurun padişah yapacağız
@Kalbin_kalemii yap, yabancının 2 günde çalışıp aldığını 2 asgari ücretle çalışıp alır hale gelmişsin hala daha savunuyon, ettiğini kendine ediyorsun, kimse yurdun kötülüğü için konuşmuyor.
Hep aynı sözler, fotokobi makinası gibi duymuşsunuz birinden askeri ücret askari ücret, senin yaşın küçük bundan önceki hükümette bollukmu vardıda şimdi bunu beğenmiyorsun? Aklını çalıştırmayı bilirsen para kazanmak kolay, ama senin gibiler akşama kadar yangel yat osman, oturduğunuz yerden cebime para girsin diyorsunuz, memnun değilsen git o askari ücreti çok olan ülkede yaşa, kimse seni buraya zincirlemiyor beceriksiz
@Kalbin_kalemii kimseden duymadım, ab vatandaşıyım zaten ve avrupayı gezdim, ülkemin insanları da düzgün ve güzel bir hayat yaşasın istiyorum, benim 5 farklı ülkede evim var, sizlere yazık.
Sen bu kafayla ayıda gezsen boş, ben sadece türk vatandaşıyım ve bununla gurur duyuyorum, ülkemden memnunum ama senin gibi avrupa vatandaşı olanların memnun olmaması çok saçma, sen kendini düşün ve bu ülkenin seçilmiş başkanına dil uzatma, git o ülkedeki evlerinde yan gel yat, uzaktan dil uzatma
@Kalbin_kalemii başkan bizlere hizmet etmek için vardır, eğer ülkemde açlıktan kendini yakan babalar varsa ben tepki gösteririm, komşusu aç yatarken tok yatan bizden değil demiş hz muhammed efendimiz , sen aç yatan insanlar varken sarayda uyuyanları savunuyorsan ben bişey diyemiyorum zaten.
Erdoğandan daha iyi hizmet eden oldumu bunu araştır sonra çık konuş, erdoğndan önceki hükümetleri gördük biliyoruz ama bunu sen anlayamazsın çünkü yabancı ülkenin vatandaşısın ve 5 tane evin var, açım diyenlerin cebinde son model telefonlarla geziyorlar sen geç açım diye bağıranları, gerçek açların sesi çıkmıyor, dünyanın her ülkesinde aç insan var, afrikada amerikada avrupada heryerde var, ama senin gibiler gidip gelip saraya kafayı takmış, amacınız başka açların sırtından siyaset yapmaktan öte geçemiyorsunuz, bu adam dediğin gibi olsaydı emin ol başkan olamazdı, eleştireceğine seçilene saygı göstermeyi öğren, avrupada yaşamakla bilmiş görmüş olmuyor insan
@Kalbin_kalemii şimdi sen 1 gün çalışıp 1 kilo et alabilirken, bir almanın 1 gün çalışıp 20 kilo et alabilmesini umursamıyorsun yanı, 19 kilonun kötü yönetimle telef olması umrunda değil, ben bunu anlıyorum, toprakların özelleştirme adı altında , kanla alınmış toprakların yabancılara parayla satılması da umrunda değil, şehitlere kelle denilmesi de umrunda değil yani öyle mi?
Bundan önceki cumhurbaşkanınıda gördük, 1 kitap fırlattı ülke 10 yıl geri gitti, niye onu eleştirmiyorsun? Onun köşkünün elektiriği beleşmi geliyordu? Batan bankalar milleti perişan etti neden onları eleştirmiyorsun? Gölcük depreminde gelen yardım paralarıyla memurun parasını ödeyenleri neden eleştirmiyorsun? Hastanelerde insanlar esir alınırken neden eleştirmiyordunuz? Ben söyleyeyim onlar senin tuttuğun ve desteklediğin taraftaydı çünkü, yaşın ortada geçmişi bilmiyorsun şimdi çıkıp saray saray diye zırlıyorsun, önce insan ol seçilen birisine saygı göster
İste aklın bukadar çalışıyor senin, avrupada yıllarca akıllı insanlar yönetti, bizimkiler gibi enkaz bırakmadı, bu adam ne yapsın? Geçmişin pisliğini temizliyor ve elinden gelenin en iyisini yapıyor ama sen bu ülkeyi sadece bu adam yönetti gibi konusuyorsun, bu adam 17 senedir iktidarda ve bu ülke 17 yıllık ülke değil, geçmişi var ama sen geçmişi eleştirmieyip herşeyi bu adamın üstüne yıkıyorsun, işte senin kafan ve zihniyetin buladar basit
Bu adam gelmeden önce almanya gibi askari ücretmi alıyordu baban bana bunun cevabını ver?
@Kalbin_kalemii yahu ben 4 sene ekonomi okudum, sabah dediğini akşam demedim diyen adamı savunuyorsun ve hakaret ediyorsun ahahaha ne diyeyim sana iyi eğlenceler :D
Vallahide billahide ekonomi okumuş biri çıkıp yazdıklarımızı okusa sana götüyle güler buna emin ol, inşallah kafanıza saray kadar taş düşer hadi hayırlı işler
@Kalbin_kalemii ahahahaah yani şimdi sen almanın 1 ayda aldığını 1 senelik maaşıyla alabilmeye iyi ekonomi diyorsun öyle mi, valla engelleyeceğim dayanamıyorum ahahahahaha
minnoşgizem gebeş karınlı tayyip bilale bizden aldı vergılerle gemi alcak :D
5000 tl olsa ne olacak alıp yine eve arsaya arabaya harcayacak sanki gidip eğitime bilime kemdşne mi harcayacak
Bilmem hayatımda hiç asgari ücret almadım. Şöförlük yapıyorum yetiyor bana
Adam orda frang kazanıp frank harcıyor ona göre gideri var. TL, ye çevirmek ne alaka Türk lirası değer sizde suç bizimmi yani 😂
biz önce İsviçre'nin refahına ulaşalım sonra o ücret zaten olur.
En az 3000 bin daha doğrusu açlık sınırı ne kadarsa ondan 1000 tl fazla olmalı
Türkiye'de 1000 ₺ olmalı, bu insanlara mustehak, bütün siyasi partilerden nefret ediyorum
Katiliyorum
Yer yer değişir ama manisa da asgari ücretle yaşamak istiyorsan minumum 3500 lira maaşin olmali
Manisa ucuz değil miydi
81 vilayetin en pahalısı arasinda ilk 3 girer
Daha asgari ücrete zam yapmadan diğer ürünlere zamı yapar kâra geçerler
Isviçre de tek odada kalırsan yeme icmeni calistigin yerden karsilarsan yeter. Oteki turlu cok zor
Boşver bizdeki asgari ücreti bavulumu toplayıp gidiyorum ben gelecek varsa yetişsin. :)
Bizim askeri ücret bizi sığırlar veriyor ama aglayantaraf onlar oluyor.
Isvicreli ve Almanyali cocuklar kumbaralarinda biriktirdigi bozukluklariyla turkiyeden ev alirlar
TL ile bakmak çok saçma
Anlaşıldı bir tane isviçreli kız almak lazım 😂
Isviçre ye nasıl gidebiliyoz
Bizde en az 5000 olmalı bugünkü ekonomiye göre.
Alım gücü önemli bugün 5.000 olsa asgari ücret, ekmek de 4 lira olur.
Bu günkü pazar fiyatıyla diyorum bizim cebimize giren en az 5000 olmalı.
Bizde zam gelir o asgari ücrete :(
4 kisilik bir aile için en az 6 bin
@Elanurbeylice Fikrini sormadım
En az 4 bin tl olmalı
Enflasyonu bilmeyen bir nesil yetişiyor
Fiyatlar sabit kalacaksa 4000 rahatlatır herkesi.
3000 de yeterli olur bir nebze
Evet. Hangi b0k kafalı eksiledi acaba.
ne güzel para valla on numara
Şu an ne kadarmış peki
Üzerinde Atatürk olmasa parasını pulunu sqym.
Zenginliğinizde boğulun ibineler 😃
minimum 4500 tl olmalı
En az 5 bin tl olmali
o zaman yallah cenevreye
Minimum, en az 3.500..
yani en azından 5000 olmalı et bile yiyemiyoruz
bizde de 4100₺ olsa bence kimse itiraz etmez :)
Ekonomisi güçlü adamların sorun etmezler
Fazla dile getirmeyinde 2000 e düşmesin bizde🤣🤣
3.500 sınır olmalı bence çok da uçmaya gerek yok
350 falan değil asgari ücret 5000 altınsıkıntı çeker
5 binden asagi olmamali bu hayat pahaliliginda.
33 bin yapmak için mi 😦yuh
A haberin gözünde Türkiye
Vekil maaşları kadar olursa yeterli.
Fazla heveslenmeyin 300 lira falan olur
6-7 bin olması lazım.
4,500-5000 olsa kafi olur.
Bizde en az 3000 tl olmalı asgari ücret
Enflasyona bakarsak en az 4 bin olmalı
4 bini geçik olursa insanlar biraz nefes alabilir
Bizdede o kadar olmalı
Ortalama bir ev kirası kaç acaba Isviçrede
33 Bin tl olmalı 🤷♂️
Onu bunu boşver de İsviçreye nasıl giderim
beş bin olmalı..
ama işverenlerde korunmalı..
Vay babam vay diyorum
3000 olsada güzel bence
Milletvekili ile aynı olursa yeterli olur. ...
10 bin tl olmalı en az
5000 TL iyi
Türkiye 30 bin verse, Avrupayı ancak yakalarız
Bir de müslüman ülke idik dimi
hı hı..
Bunu okuyunca nedense kufur edesim geliyor