SGK'dan Birikmiş aylık tutarı diye mesaj aldım, ne anlama gelir?

Teyzem eşinden boşandı. Dedem vefat etti ananem dedemin aylığını aliyor 1.600 bağkur teyzem sgk 'ya aylığın Yarısını hakkını almaya gitti kadın 'da yüzde 4 umu 40 mi öyle birşey demiş biz bölünce 400 çıktı geçen mesaj geldi sgk 'dan aylığınızi 26 Eylülde bankadan alabilirsiniz diye şimdi de böyle bir mesaj gelmiş birikmiş aylığınız 142 diye teyzem 'de anlamamış bizde tam anlamadık ne oluyor o tam bilen varsa yazarsa seviniriz
SGKdan Birikmiş aylık tutarı diye mesaj aldım, ne anlama gelir?
SGK'dan Birikmiş aylık tutarı diye mesaj aldım, ne anlama gelir?
Cevapla