“Her yaşın bir güzelliği var, en güzel çağımdayım” diyen tüm gençler buraya! 💃🕺🏻 En güzel zamanla
Para & Ekonomi Gençliğin Tadını Çıkar! Gençlerin Finansal Konular Yerine Düşünmesi Gereken 6 Şey (Sayfa 2) Akbank Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 910 Gençliğin Tadını Çıkar! Gençlerin Finansal Konular Yerine Düşünmesi Gereken 6 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 19 kişi beğendi
tebessumbey Takip Et Xper 2 Yaş: 30 +1 yıl Monotonluktan sıyrılıp sosyalleşmek lazım evet 0 0 Yorumla
sheazimecik Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Teşekkürler Akbank her zaman biz gençleri düşündüğün için ❤️ 0 0 Yorumla
edemir42 Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Eğitim eğitim eğitim gencler başka bir şey düşünmemeli 0 0 Yorumla
Erkan3334 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Kesinlikle gençliğin tadının çıkarılmasından yanayım 0 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl valla finansal konulari düsünmeden de olmuyor cünkü her yerde karsımıza cıkıyor. teşekkürler #akbank 0 0 Yorumla
Semaptik Takip Et Guru Yaş: 27 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 319 cevap paylaştı. Akbank güzel banka lakin her yerde atm si yok 0 0 Yorumla
sebebimsinaga Takip Et Xper 7 Yaş: 23 +1 yıl Bu kartı kullanmıyorum ama ilerde düşünebilirim. 0 0 Yorumla
Mario45 Takip Et Master Yaş: 37 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 366 cevap paylaştı. Güzel yazı olmuş emeğinize sağlık 0 0 Yorumla
Kurgicuyaazar Takip Et Yoda Yaş: 26 +1 yıl Zaten Akbanklıyım kampanyaları çoğu bankadan iyi 0 0 Yorumla
mehabalarefenim Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl Ah gençlik ne güzel bir şey güzel bir bence olmuş 0 0 Yorumla
solenmolen69 Takip Et Xper 5 Yaş: 21 +1 yıl Bu ekonomide bu streste nasıl tadını çıkartalım 0 0 Yorumla
Eziremsem Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 550 cevap paylaştı. Gençlik için faydalı bilgiler 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
72Cevap
Monotonluktan sıyrılıp sosyalleşmek lazım evet
Teşekkürler Akbank her zaman biz gençleri düşündüğün için ❤️
Eğitim eğitim eğitim gencler başka bir şey düşünmemeli
Kesinlikle gençliğin tadının çıkarılmasından yanayım
valla finansal konulari düsünmeden de olmuyor cünkü her yerde karsımıza cıkıyor. teşekkürler #akbank
Maddiyat önemli ama hayata olumlu bakmak lazım.
Akbank güzel işler yapıyor gerçekten
Teşekkürler Akbank daima seninle
Gençleri düşünen kaliteli bir banka Akbank.
Gençleri düşünen iyi bir banka Akbank.
hepsi finansa çıkmıyor mu
Akbank güzel banka lakin her yerde atm si yok
Bu kartı kullanmıyorum ama ilerde düşünebilirim.
Emeğinize sağlık harika bir içerik olmuş.
Gençliğin tadını çıkarmak gerek.
Akbank’lı olmanın vakti gelmiş
Akbank varsa sorun yok demektir
Zaten yıllardır akbankliyim
biz yasamadik simdiki gencler yasasin
Güzel yazı olmuş emeğinize sağlık
Allah razı olsun Akbank ❤️
Zaten Akbanklıyım kampanyaları çoğu bankadan iyi
Güzel konulara değinmişsiniz.
Çok güzel çok faydalı bilgiler
Gençlik birdaha gelmiyor her şey para değil
Ah gençlik ne güzel bir şey güzel bir bence olmuş
Harikasın Akbank gurur kaynagimiz
Yıllardır Akbank kullanıyorum
Akbank kendi gibi ak cidden :)
Bu ekonomide bu streste nasıl tadını çıkartalım
Bu konuları düşünmemiz gerekiyor evet sağolun
Akbank sayesinde mutluyuum
Evvett, her yaş kendine özeldir
Biz gençleri düşünmeniz çok iyi Akbank
Akbank gençliğin yanında kaliteli iyi banka
Gençlere lazım öneriler 😉
Gezmek tozmak eğlenmek çok önemli
yapmış yine yapacağını Akbank
Teşekkürler Akbank halden anlıyor
Güzel paylaşım teşekkürler Akbank
Gençlik için faydalı bilgiler
çıkıyoruz şükür teşekkür ederim
Keşke düşünebilsek onlar yerine
Akbank im da Akbank ım seviliyorsunuz
Güzel bence olmuş tebrikler
Bide babama sor 6 ayda bir gez diyor
Paylaşım için teşekkürler
Akbank iyi ki var ya gerçekten
Keşke cikarabilsek ya demi
Güzel kampanyalar yapıyorsunuz.
Akbank öncesi reklamlarıda özledik
Elinize sağlık güzel bence
Kesinlikle bu 6 seyi unutmamaliyiz yapmaliyiZ
Özellikle yabancı dil kursu çok önemli bence.
3 yıldır Akbank kullanıyorum memnunum
Akbank bir bankadan ötesi
Akbank'a destek için teşkkür ederiz
Akbank bankasını kullanıyorum çok iyi bence 👍🏼
Gençliğin kıymetini bilmemiz gerek hayat kısa
Genç iken gençliğin tadını çıkarmak lazım