En iyi gerilim filmlerine taş çıkartan ve “cüzdanım nerede?” diye kendine sorduğun, ne yapacağım şim
Para & Ekonomi Tam Ödeme Anında “Cüzdanım Nerede?” Paniği Yaşadığımızda Aklımızdan Geçen 7 Şey (Sayfa 6) Juzdan Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1310 Tam Ödeme Anında “Cüzdanım Nerede?” Paniği Yaşadığımızda Aklımızdan Geçen 7 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 23 kişi beğendi
Billy59 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 436 cevap paylaştı. Yaşamıştım bir defa çok kotu bir durum 0 0 Yorumla
Beessteenizz Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Hiç cüzdanımı unutmadım ama uygulama mantıklı 0 0 Yorumla
OzanGencer Takip Et Xper 2 Yaş: 36 +1 yıl Direkt bi has... Çektikten sonra telefon dan ödeme 1 0 Yorumla
BilinmeyenBiİzleyici Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Kısa Süreli Kalp Krizi Geçirten Bir Olay 1 0 Yorumla
Modelist38 Takip Et Xper 4 Yaş: 43 +1 yıl Arabada mı? Evde mi bıraktım? Ne yapacağım şimdi? 1 0 Yorumla
cikolatalimuffin63 Takip Et Xper 2 Yaş: 22 +1 yıl Çantamı iyice yolluyorum yoksa oradan çıkıyorum 0 0 Yorumla
Gizlilikgörevim Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl Ölürüm heralde kalp krizi getiririm oracıkta 0 0 Yorumla
dmlakrtls Takip Et Xper 2 Yaş: 22 +1 yıl Başımdan aşşağı kaynar sular dökülür ayy çok kötü 0 0 Yorumla
Sorukolikk Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Cüzdan Taşımayanlar Bu korkuyu Yaşamazlar yiğidim. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
262Cevap
Bi kaç kere panik olmuştm
Garsonun tepkisini beni endişelendiriyor
Utanırdım ben çok…………………………
Sağ ol Juzdan bilgiler için.
güzel bir girişim fikri bence
Böyle bir durum hiç yaşamadım
En utanç verici anlardan biri kesinlikle
Çok güzel olmuşlş elinize sağlık
Cok tuhaf bi histir hiç yaşamadım
Fayfalı bir bilgiydi iyi olmus
Yaşamıştım bir defa çok kotu bir durum
İyi fikir eline sağlık teşekküler
Hiç cüzdanımı unutmadım ama uygulama mantıklı
Benim geçmiyor.. 😂😂😂 oyüzden bişey düşünmüyorum
Gerçekten de çok panik bir durum
Sadece rezil olma korkusu oluyor
Cüzdanı kaybetmek çok kötü bir şey ya
Güzel bence olmuş emeğine sağlık
kesinlikle arabada kaldı bence
Güzel bence ve öneriler tabiki.
Yeni bir ödeme yöntemi çok yaygın mı acaba.
Mobilden ya da ıbandan halledilir relax
Her zaman a. b. c planı vardır.
hiç neolcak aldıklarımı bırakır cıkarım
Sıkıntı yok her şey normal
Direkt bi has... Çektikten sonra telefon dan ödeme
Ayirt ettirip gelir alirim 🙏
Telefon da nfc de mi yok derler adama
Kısa Süreli Kalp Krizi Geçirten Bir Olay
Arabada mı? Evde mi bıraktım? Ne yapacağım şimdi?
Çok güzel bir paylaşım olmuş
Sorun yok temazsız ödeme var
zincir bağladığım için kayma riski az :D
Bulasikhaneye gitmezsek iyi diyorum genellikle
Teşekkürler KS bu bilgi için
Sanırım milyon tane düşünce geçiyor
panik yaşamıyorum arka odada dönüyorum
Bu durumu yaşamayan yok galiba
İbanınıza ödeme yapsam noolurkii?
2 4 benim için kartımı hep yanıma alırım.
Telefonla mobil ödeme özelliği
Çantamı iyice yolluyorum yoksa oradan çıkıyorum
Of cok kotu bisey ya allah vermesin
Hiç yaşamadım , olduysa da böyle değildi
elim ayağım titriyor birden.
Ben direk yanımdakine bakıyorum sen öde dkdkkd
Ölürüm heralde kalp krizi getiririm oracıkta
Kayıp oldu sanmak ya da evde kaldı
cüzdansız evden çıkma ihtimalim yok
Olabilir herkes aynı değil
Başımdan aşşağı kaynar sular dökülür ayy çok kötü
Bilemedim simdi aileden birini arardım herhalde
Neyse ki qr diye bir nimet var artık
Baya baya utanırım rezil oldum
Bende yaşadım öyle kötü bir duygu
Söylenecek pekte bir şey yoi
2 hiç değilse kartım yanımda olsun 😅
Telefonu çıkarır ordan öderim
Çok şükür hiç yaşamadım. Sürekli kontrol ederim
Cüzdan Taşımayanlar Bu korkuyu Yaşamazlar yiğidim.