En iyi gerilim filmlerine taş çıkartan ve “cüzdanım nerede?” diye kendine sorduğun, ne yapacağım şim
Para & Ekonomi Tam Ödeme Anında “Cüzdanım Nerede?” Paniği Yaşadığımızda Aklımızdan Geçen 7 Şey (Sayfa 7) Juzdan Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1310 Tam Ödeme Anında “Cüzdanım Nerede?” Paniği Yaşadığımızda Aklımızdan Geçen 7 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 23 kişi beğendi
Siyahvemoriyidir Takip Et Xper 3 Yaş: 22 +1 yıl İyimiş baya ama telefon çalınırsa sıkıntı 0 0 Yorumla
bunaldimartikyeterya Takip Et Xper 5 Yaş: 22 +1 yıl söverim nerede bu cuzdan diye hahahahshahaah 0 0 Yorumla
demirozkan Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Çocukları ararım gelip öderler ne paniği yapıcam 0 0 Yorumla
Kralınbiriiste Takip Et Xper 4 Yaş: 21 +1 yıl Sağlık olsun derim sonuçta cana gelen mala gelsin 0 0 Yorumla
ZeynepKartal5767 Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Kimin başına gelmiyor ki. Bu korku ömre bedel 0 0 Yorumla
eros_burkii Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Telefonla odeme yapabiliyo muydum diye gelir :) 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
262Cevap
İyimiş. her şey sanala kayıyor zaten
Telefona birsey olmadıkça sıkıntı cikmaz
Utanç. Olur. Kesin. If. Puf
Telefonumda wallet uygulamasından ödüyorum
İyimiş baya ama telefon çalınırsa sıkıntı
Soğuk terlemeler dokerdim heral de
Kesinlikle 5 derdim hahahha
Evde kaldı ya da araba da
1 kesinlikle o anki çaresizlik...
4 derim başka nasil Mekandan Cikilir
Ben de ceplerimi kontrol ederdim
pers nakit kes sonra getiririm parayi derim
Mobil ödeme ile öderim hihıhiha
İptal ederdim korkup ve açıklama yapardım
söverim nerede bu cuzdan diye hahahahshahaah
Nereye kayboldu bu cüzdan
arkadaşm varsa yanında ondan alırım
Kenara geçip birini ararım
İşte hayatımda ölsem dediğim an olur galiba
tc kimlik kartı mı bırakır cüzdanimi alırım
Ya arka cepte ya da arabanın torpido gözünde
Allah kahretsin yaa shhdbss
Özür dilerim utanç içinde çıkarım.
Çok bulaşık var mıdır acaba?
Çocukları ararım gelip öderler ne paniği yapıcam
of yaaa olurdu muhtemelen 😂
Birakirim almam ürünleri kart almam
Cüzdansız çıkmam hiç savaşa gidiyorsun bir nevi
Sağlık olsun derim sonuçta cana gelen mala gelsin
Evdeeee unutmuşum diye düşünüyorum
Hasss cüzdanımı nerde bıraktım ben
Yaz hesaba ablacım altın gününe 😂😂
Hiç öyle bir panik yaşamadım
:) :) Kötü bi durum ya zor
Cüzdan önemli bir eşya gercekten
Kimin başına gelmiyor ki. Bu korku ömre bedel
Ben hayatta unutmam hiç bir zaman
Para kimlik para gene bence
tamda böyle birşeye ihtiyacım vardı
Benim aklımdan bir şey geçmiyor.
Hep yaşarım hep te kalbime iner
Güzel cüzdan önemli ama evet
Qr odeme nft odeme baskada gelmio
Burdan para kazanılıyomu ya
O kazılarda mutlaka bulurum 😆
Elimde olup da aramam 😂😂
Binbir dert başlasin hadi bakim
Bilerek cüzdanimi unutmuş sanmalari
Telefonla odeme yapabiliyo muydum diye gelir :)
Ansk cuzdani unutumusum gibi vesauere vesaire
o an kacmak istiyorum o yerden
Çok kötü bi durum bunu yasamak 😂
Hayır daha önce yaşamadım
Çok iyi düşünülmüş bir proje
Ben ikinciyim kesinlikle kartlar kurtarıcım
Yaa çok kötü olur İnşAllah başıma gelmez
Hiç yaşamadım böyle bişe umarim başıma gelmez.
Umarım böyle bir durum yaşamam
Böyle bir durum yaşamadım hiç
Ay hepsini yaşadım maalesef.