En iyi gerilim filmlerine taş çıkartan ve “cüzdanım nerede?” diye kendine sorduğun, ne yapacağım şim
Para & Ekonomi Tam Ödeme Anında “Cüzdanım Nerede?” Paniği Yaşadığımızda Aklımızdan Geçen 7 Şey (Sayfa 5) Juzdan Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1310 Tam Ödeme Anında “Cüzdanım Nerede?” Paniği Yaşadığımızda Aklımızdan Geçen 7 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 23 kişi beğendi
IAmarPresterAen Takip Et Mentor Yaş: 34 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 1,7b cevap paylaştı. Emeğinize sağlık iyi paylaşım olmuş 0 0 Yorumla
jorgejesus Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl düşürdüm mü acaba içinde de kartlar vardı ya hissi 0 0 Yorumla
Eren_kcl Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Çok fena bir durum ya. O an paniklemek. Kötü kötü. 0 0 Yorumla
Sevenlerinsesi Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Günümüz teknolojisinin faydalı bir yeniliği daha. 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et Mentor Yaş: 22 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 2,5b cevap paylaştı. Elinizeee sağlıkkk💵💵💵💵💰🤑💰💴💶💳 0 0 Yorumla
SwordOfDemocles Takip Et Master Yaş: 102 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 336 cevap paylaştı. Elinize emeğinize sağlık efendim. 0 0 Yorumla
Damızlık1Erkek Takip Et Xper 5 Yaş: 31 +1 yıl Deneyecem bu uygulamayı ismi hoşuma gitti 😅 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
262Cevap
Emeğinize sağlık iyi paylaşım olmuş
Ahanda ayvayi yedim diye dusundum shshsh
Gerilim, Korku ve heyecan :)
Güzel paylaşım olmuş emeğine sağlık 🙂
Hiç bu durum yaşamadım ben
Çok gerilirim yaaa, hiç hoş bir durum değil.
Bu tur mobil cozumler hayat kurtarici
Evde unutmusum
Caldirmisim
Arabada kaldı
Yaşamadım, Allah yaşatmasın amin.
Hiç yaşamadım böyle bir şey.
Böyle bir durum yaşamak istemem.
Paylaşım için teşekkürler hocam
rezil oldum ya diye düşünürüm...
düşürdüm mü acaba içinde de kartlar vardı ya hissi
Het zaman yaşıyorum bu durumu
Çok fena bir durum ya. O an paniklemek. Kötü kötü.
Gratiste yaşanıyorsa bide
Yanımda kimi götürdüğüme bakıyorum ilk
şükür yaşamadm böyle bişi
Cok sukur yasamadim bu zamana kadar
Cüzdanım neredee cüzdanım burafaa🎶😂😂
Hehehe çok hoş bir pylaşım emeğine sağlık
Şimdi yine mi öpücük vericem
Cüzdanı unutmadım ama kasada kaldım malesef😂
Ay yy yaşamayan yok tur yaa
Hahaha çok tatlı bi paylaşım
Günümüz teknolojisinin faydalı bir yeniliği daha.
paylaşım için teşekkürler. yardımcı oldu
Güzel uygulama denemek lazım
Elinizeee sağlıkkk💵💵💵💵💰🤑💰💴💶💳
Paylaşım için teşekkürler.
Güzel paylaşım emeğine sağlık
Güzel şeyler geçmeli aklımızdan evet
Hiç cüzdanımı bulamadığım olmamıştır
Elinize emeğinize sağlık efendim.
Bilgiler için teşekkürler
Cüzdanimi bulamiyorum bende bazen yani
Telefon var yeterli değil mi
Mobil bankacılık kullanmak aklıma gelir
Çok kötü bir durum inşallah başıma gelmez
Deneyecem bu uygulamayı ismi hoşuma gitti 😅
Telefonumdan nfc ile ödeme yapabiliyorum
Öyle Bir şey aklıma geldiğinde panik oluyorum
Banka uygulamalari bu konuda çok iyi
Helal olsun güzel bilgi ler
Doğru evet güzel yazı olmuş
Ben de juzdan kullanıcam. Harika bir seyya
Çok şükür yaşamadım öyle bisey
Elinize sağlık :)))))))))))))
Çok mantıklı bi bence eline sağlık
Güzel paylaşım teşekkürler
Hic bu durumu yasamadim daha
Kötü bir şey Ya baya hem de baya
Olmuşla ölmüşe çağre yok napalım
Geri hepsini koyar giderim napıyım
Çok kötü bir durum ya umarım yaşamam
Babişko ibana para atar mısın
Her halde ter basar şular bular aklıma gelir
Çok sıkıntı durum hacım yaa Allah yaşatmasın
Harika eline sağlık çok güzel