En iyi gerilim filmlerine taş çıkartan ve “cüzdanım nerede?” diye kendine sorduğun, ne yapacağım şim
Para & Ekonomi Tam Ödeme Anında “Cüzdanım Nerede?” Paniği Yaşadığımızda Aklımızdan Geçen 7 Şey (Sayfa 4) Juzdan Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1310 Tam Ödeme Anında “Cüzdanım Nerede?” Paniği Yaşadığımızda Aklımızdan Geçen 7 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 23 kişi beğendi
ozlmsyltn Takip Et Xper 1 Yaş: 27 +1 yıl Yani kolay kolay unutmam unutursam da hızlı EFT yaparım durumu anlatıp nolcak 0 0 Yorumla
Konya_Beyefendisi42 Takip Et Guru Yaş: 39 +1 yıl Para & Ekonomi konusunda 561 cevap paylaştı. Hiçbir zaman öyle bir şey yaşamadım 1 0 Yorumla
prenseshanımcım Takip Et Xper 7 Yaş: 21 +1 yıl kasiyere aciklama yapma cumlesi geciyor aklimdan 0 0 Yorumla
Mustafanıngezegeni Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl 6 numara olurdu 😅tedirgin edici bu halde bile 0 0 Yorumla
soneryurt07 Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Heryerin para hiç böyle bir paniğe rastlamadım 😄 0 0 Yorumla
Gizli Üye (30-35) +1 yıl Çok gerilirim. Alamayacağım şeylerden ziyade kaybolduğuna üzülürüm 0 0 Yorumla
Benimolsadecebenim Takip Et Master Yaş: 36 +1 yıl Cüzdan taşımıyorum artık o yüzden sıkıntı olmaz 0 0 Yorumla
Gizli Üye (18-24) +1 yıl O yuzden ilk once parayi cikartip sonra almak en iyisi anksiyete sağolsun 0 0 Yorumla
arthurrx Takip Et Xper 6 Yaş: 26 +1 yıl Yok hiç kaybetmedim. Ama uygulama güzel görünüyor. 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
262Cevap
Yani kolay kolay unutmam unutursam da hızlı EFT yaparım durumu anlatıp nolcak
Ben aldığım ürünleri bırakıp çıkarım
Hiçbir zaman öyle bir şey yaşamadım
Her an cüzdanımı hissederek yaşıyorum
Kesinlikle ve kesinlikle 3 😂😂
Cepleri kart için kontrol
Juzdan gerçekten işe yarıyor
Cüzdan taşımadığım için sorun olmaz :)
Aşağıdan yukarıya bir ateş topu çıkar sanırırm
İlk olarak panik olurum ve çok utanırım
güzel paylaşım olmuş eline sağlık
teknolojiyi doğru kullanmak önemli
İlk şey telefonum tek o olsun yeter
Birinci aklıma gelir direkt
Ben 1. yi yapiyorum genelde
Çantada cüzdan aramak eziyet gibiydi juzdan sağolsun
Çok güzel ben bayildim Valla
Güzel yazı olmuş teşekkürler
Hiç böyle bir durumda kalmadım ahahsh
Bir yerde düşürmüş olmayım 😂😂
Telefonum yanımdaysa sorun yok
Valla hiç yaşamadığım bir olay örgüsü.
Mutfak ne tarafta 😂
Ben bulaşıklara …
2 ve 4 kesinlikle ben i anlatıyor
kasiyere aciklama yapma cumlesi geciyor aklimdan
Rezil oldum nerde bu cüzdannnn
Cüzdan kaybetmek çok kötü ya
6 numara olurdu 😅tedirgin edici bu halde bile
Telefonla temassız öderim 😜
Telefon sağlamsa sorun yok yola devam 👍🏾
Telefonum var 😅 oradan ödeme yapabilirim.
5 kesinlikle yerin dibine girerim daha da çıkmam
Şükür ki Axess juzdan var
düşünsenize internetiniz yok..
Tepemden assagi dökülen kaynar su 😂
Nakit ihtiyacsa nolacak juzdannnnnn
Daha sonra ödeme yapmayı teklif ederim
Heryerin para hiç böyle bir paniğe rastlamadım 😄
Ağa kafayı yerim cüzdan gittiyse var ya 😅
Telefon diye bir şey var yani
Hiç yaşamadım inşallah yaşamam da😄
cidden çok kötü bi durum :D
Çok gerilirim. Alamayacağım şeylerden ziyade kaybolduğuna üzülürüm
Yaşadığım zaman düşünürüz...
Ohhoo, indirecende. Bırakır çıkarım.
Cüzdan taşımıyorum artık o yüzden sıkıntı olmaz
Cüzdan her şeydir gerçekten
Çok stresli bir an bune ya
Kesinlikle çalındığını düsünürüm
Başlığı okurken bile stres oldum
Telefondan ödeme yaparım.
QR ile öderim telefon varsa
Cüzdanım kaybolması ama hic
O yuzden ilk once parayi cikartip sonra almak en iyisi anksiyete sağolsun
Aha hırsız sanıcaklar korkusu kabsjanskna
Cüzdan değilde kartımı unutuyorum genelde.
Bilgiler için teşekkür ederiz
6 ve 7 başımdan hiç eksik olmaz
Yok hiç kaybetmedim. Ama uygulama güzel görünüyor.
Evet haklısın bu panik bendede oluyor