En iyi gerilim filmlerine taş çıkartan ve “cüzdanım nerede?” diye kendine sorduğun, ne yapacağım şim
Para & Ekonomi Tam Ödeme Anında “Cüzdanım Nerede?” Paniği Yaşadığımızda Aklımızdan Geçen 7 Şey (Sayfa 3) Juzdan Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1310 Tam Ödeme Anında “Cüzdanım Nerede?” Paniği Yaşadığımızda Aklımızdan Geçen 7 Şey Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 23 kişi beğendi
Zeyneppzeynepp Takip Et Xper 2 Yaş: 27 +1 yıl Çok gerilim mi bi an çok kötü bunu bi iki defa yaşadım aman 😂Bi daha dedim tövbe her an kontrol ede ede gidiyorum 0 0 Yorumla
ozgur2324 Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl acaba paramımı yere düşürdüm ya da evdemi unutum hemen evdekilerini ararım yoksa geldiğim yoldan ilerler ararım 0 0 Yorumla
Eculizumab Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Güzel paylaşım. Ben genelde saçma sapan bi yerde unutmuş Ya da düşürmüş oluyorum tek tek geldiğim yerlere gidiyorum günüm çöp oluyor. 0 0 Yorumla
FakülteliTaksici Takip Et Xper 3 Yaş: 37 +1 yıl Hiç yaşamadım, olsaydı telefonumla mobil öderdim herhalde. :) 1 0 Yorumla
Vosvoscu30 Takip Et Xper 5 Yaş: 36 +1 yıl Cüzdanımı unutsam da herzaman cebimde nakit taşırım bu duruma düşmemek için 1 0 Yorumla
NurullahDağ Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl “Acaba kimliğimi bıraksam, sonra ödesem diyerek kendi mi rahatlatmaya çalışırım 1 0 Yorumla
ilker1369 Takip Et Xper 3 Yaş: 41 +1 yıl Telaş yok, endişeye gerek yok cüzdan unutulur ama telefon unutulmaz İban at İban 1 0 Yorumla
Mortakunn0 Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl O yüzden sıra bana gelmeden cüzdanı çıkarıyorum. Ha bulamazsam da almadan cikarim çok zor değil 0 0 Yorumla
Mavera2769 Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl iyi ki böyle uygulamalar var hayat artık cidden daha kolay 0 0 Yorumla
darkghostjaeger Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl O paniği çok yaşıyorum anlatılmaz yaşanır😂 sakin kalmaya çalışıyorum ama yok panik biriyim 0 0 Yorumla
my6161 Takip Et Xper 2 Yaş: 22 +1 yıl Aslında bu cüzdan değilde bizimkilerde direkt kredi kartı arıyorlar 😂jsjs 0 0 Yorumla
DeeP66 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl NFC ile ödeme yapılabiliyor. Onu anlatırım kasiyere. 0 0 Yorumla
dcliary Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl Ayyy paramı düşünmüşüm diye yalan söyler özür dileyerek cikarim 0 0 Yorumla
sertueren Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Online cüzdanlardan yeni yeni haberdarım. Kullanışlı oluyorlar gerçekten. 0 0 Yorumla
diablero Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl aklıma gelen tek şey aglayarak oradan uzaklaşmak 😂😂 0 0 Yorumla
Sümeyyyesf Takip Et Xper 2 Yaş: 22 +1 yıl Cuzdanimi unutmuşum diyerek hepsini birakip kacarim🥱 0 0 Yorumla
hayat675555 Takip Et Xper 3 Yaş: 24 +1 yıl Bak ben her zaman önceden odecegim paranın bı kısmını sağ cibime koyarım 0 0 Yorumla
BURAK_20 Takip Et Xper 2 Yaş: 32 +1 yıl Ürünler kasada duraktayım derim ve cüzdanımı alıp gelirim eyer uzaktaysam mecbur ürünler iptal 0 0 Yorumla
Userftm1 Takip Et Xper 5 Yaş: 23 +1 yıl Düşürmüş olabileceğim ya da markette bir yere koyup unutmus olabilecegim gelir aklıma 0 0 Yorumla
Yalnızvekırık Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Kartım her zaman telefon kılıfının içinde. Cüzdan olmasa da şak temassız basıyorum 0 0 Yorumla
asliiğ Takip Et Xper 2 Yaş: 25 +1 yıl 5 numara olurdu heralde hiç böyle bişi gelmedi başıma ama çok utanırdım 0 0 Yorumla
Muhammedgltn Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl Kafamı kasaya gömerim beni görmelerinini dilerim herhalde 😂😂😂 0 0 Yorumla
İNCİL01 Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Kimliğimi kaybetme korkusundan kalp krizi yaşıyor olurum. 0 0 Yorumla
emre_0441 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Bir kere oldu cüzdanımı arabada unutmuştum hemen geliyorum diyip cüzdanımı alıp öyle gelmiştim 😀 0 0 Yorumla
zerrincık Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Jüzdan kullandıgım ıcın problem degıl qcıyorum uygulamayı odeme yapıyyorum 0 0 Yorumla
Atimurhan1 Takip Et Xper 2 Yaş: 31 +1 yıl En azından 1 tane kart yanımda olsun diye heryeri ararım 😂 0 0 Yorumla
mslamd Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Geçtiğim yollardab hemen cüzdanımı aramaya başlardım 0 0 Yorumla
blueequeen Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl O panikle zaten kalp çarpıntısı oluyor yere düşmüş mu diyer bakar ceplerime bakarim 0 0 Yorumla
duygusayar Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl önce aşırı panik yaparım sonra da durumu izah ederim 0 0 Yorumla
johnforlorn Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Benim böyle bir derdim olmuyor qr kodla ödüyorum hep 0 0 Yorumla
cagataykircan Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl ilk aklıma gelen şey juzdan varsa sıkıntı yok 0 0 Yorumla
ssllaaw Takip Et Xper 2 Yaş: 22 +1 yıl Hay ya biber sürerim cüzdana da ben gidiyorum der çeker giderim qkdjdmfjkf 0 0 Yorumla
Pentakronik Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Asla panik yapmam. Artık telefondands ödeyebiliyoruz. 0 0 Yorumla
sglzz Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Panik olmamaya çalışırım aldıklarımı ayırtıp cüzdanımı almaya giderim döner öderim heralde 0 0 Yorumla
Melisaokutan Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl 3. Kesinlikle , panik yaparım ama anında çözüm bulurum. denildiği gibi kimliğimi birakabilirim 0 0 Yorumla
Selmannn474 Takip Et Xper 4 Yaş: 22 +1 yıl Telefondan bankamatik uygulamasından qr kodla öderim 0 0 Yorumla
Engin_ayg Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Cüzdan taşımıyorum hiç böyle bir durumda yaşamadım sol cebimde durur nakit param 0 0 Yorumla
sonekmekbukucu Takip Et Xper 3 Yaş: 23 +1 yıl Birkere oldu babam almamış yanına para ben yetiştim yardımına 0 0 Yorumla
nobodybaby Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Yook artiiik derim şok olurum. IBAN olarak mekanın sahibine para attardim telden 0 0 Yorumla
hoppalavedecubbala Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Yanımda telefonum olduğu oradan ödeyebileceğim aklıma gelir. 0 0 Yorumla
redo06 Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl Öncelikle Allah kimseye göstermesin bi şey unuttum der arkalardan kaçarım 0 0 Yorumla
Kareası Takip Et Xper 3 Yaş: 47 +1 yıl Elim ayağım titrer bi şaşkın moda girer canım gibi hissediyorum 0 0 Yorumla
hisamy Takip Et Xper 4 Yaş: 26 +1 yıl Kredi kartım telefonun arkasındadır hep panik yapmam 0 0 Yorumla
kanaryaatc Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Telefonumda nfc özelliği varsa oradan ödeme yaparım yoksa söver çıkarım marketten 😀 0 0 Yorumla
silentscream1 Takip Et Xper 1 Yaş: 23 +1 yıl Zor bi durum. Henüz yaşamadım ama öyle bi şey yaşansa bilmiyorum ya 0 0 Yorumla
Züürtüye Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Gozlerim kapali İstanbulu dinlerken cebimden yürütmüşler pislikler 😁 0 0 Yorumla
apricotwist Takip Et Xper 2 Yaş: 26 +1 yıl Ulan simdi belesci oldum korkusundan cuzdani 2 3 kere kontrol ederim aldim mi diye 0 0 Yorumla
Radarsızz Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Başka banka kartını kaydettiğimizde juzdan ile nasıl ödeme yapacağız? 0 0 Yorumla
CrazyOtter Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Cüzdanını'da bi zahmet kontrol ediver girmeden önce 0 0 Yorumla
tkookllm_ Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl Çok panik oluyorum birde satıcının bakışları beni dahada geriyor 0 0 Yorumla
OldBoy81 Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Olsun levo hırsızda zannetse sonuçta sen bu parayı birşekilde ödemeyecenmi? Bu geçiyor aklımdan! 0 0 Yorumla
xxxGREY Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Her zaman yedekte cüzdanımın küçük cepleri dkdkddkkd 0 0 Yorumla
kkppzz Takip Et Xper 3 Yaş: 31 +1 yıl Ay öyle bişi olursa ben daha o mekana gidemem cidden 0 0 Yorumla
gdxlol Takip Et Xper 3 Yaş: 28 +1 yıl Cüzdanımı görmeden bir yere girmem. O yüzden hiç yaşamadım. 0 0 Yorumla
birdbox27 Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Onu şimdi erkekler bile yapıyor bilinçli yapıyor çoğu hesabı kıza kitleyelim diye 0 0 Yorumla
saplaaa31 Takip Et Xper 3 Yaş: 26 +1 yıl Acaba nerde düşürdüm kim bilir annem babam bana ne diyecek. 0 0 Yorumla
Isimsizzzkiz Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Daha 3 gün önce kocam kirayi yatirmaya giderken cebinden duşurmuş cuzdani.. bulamadı da geri.. 0 0 Yorumla
kafasıkarşık Takip Et Xper 3 Yaş: 22 +1 yıl ben cüzdanda para bulamyınca yaşıom bu hissi ya son fk da kart yerine sıkıştırdım gelio 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
262Cevap
Çok gerilim mi bi an çok kötü bunu bi iki defa yaşadım aman 😂Bi daha dedim tövbe her an kontrol ede ede gidiyorum
acaba paramımı yere düşürdüm ya da evdemi unutum hemen evdekilerini ararım yoksa geldiğim yoldan ilerler ararım
Güzel paylaşım. Ben genelde saçma sapan bi yerde unutmuş Ya da düşürmüş oluyorum tek tek geldiğim yerlere gidiyorum günüm çöp oluyor.
Hiç yaşamadım, olsaydı telefonumla mobil öderdim herhalde. :)
Cüzdanımı unutsam da herzaman cebimde nakit taşırım bu duruma düşmemek için
Sıkıntı yok panik yok teknoloji var kare kodu var 🧐
“Acaba kimliğimi bıraksam, sonra ödesem diyerek kendi mi rahatlatmaya çalışırım
Telaş yok, endişeye gerek yok cüzdan unutulur ama telefon unutulmaz İban at İban
O yüzden sıra bana gelmeden cüzdanı çıkarıyorum. Ha bulamazsam da almadan cikarim çok zor değil
iyi ki böyle uygulamalar var hayat artık cidden daha kolay
O paniği çok yaşıyorum anlatılmaz yaşanır😂 sakin kalmaya çalışıyorum ama yok panik biriyim
Aslında bu cüzdan değilde bizimkilerde direkt kredi kartı arıyorlar 😂jsjs
NFC ile ödeme yapılabiliyor. Onu anlatırım kasiyere.
Ayyy paramı düşünmüşüm diye yalan söyler özür dileyerek cikarim
Online cüzdanlardan yeni yeni haberdarım. Kullanışlı oluyorlar gerçekten.
2 dk bekleyin geliyorum derim bir daha gitmem.
aklıma gelen tek şey aglayarak oradan uzaklaşmak 😂😂
Cuzdanimi unutmuşum diyerek hepsini birakip kacarim🥱
Bak ben her zaman önceden odecegim paranın bı kısmını sağ cibime koyarım
Ürünler kasada duraktayım derim ve cüzdanımı alıp gelirim eyer uzaktaysam mecbur ürünler iptal
Düşürmüş olabileceğim ya da markette bir yere koyup unutmus olabilecegim gelir aklıma
Kartım her zaman telefon kılıfının içinde. Cüzdan olmasa da şak temassız basıyorum
5 numara olurdu heralde hiç böyle bişi gelmedi başıma ama çok utanırdım
Kafamı kasaya gömerim beni görmelerinini dilerim herhalde 😂😂😂
Kimliğimi kaybetme korkusundan kalp krizi yaşıyor olurum.
Bir kere oldu cüzdanımı arabada unutmuştum hemen geliyorum diyip cüzdanımı alıp öyle gelmiştim 😀
Jüzdan kullandıgım ıcın problem degıl qcıyorum uygulamayı odeme yapıyyorum
En azından 1 tane kart yanımda olsun diye heryeri ararım 😂
Geçtiğim yollardab hemen cüzdanımı aramaya başlardım
O panikle zaten kalp çarpıntısı oluyor yere düşmüş mu diyer bakar ceplerime bakarim
önce aşırı panik yaparım sonra da durumu izah ederim
Benim böyle bir derdim olmuyor qr kodla ödüyorum hep
ilk aklıma gelen şey juzdan varsa sıkıntı yok
Hay ya biber sürerim cüzdana da ben gidiyorum der çeker giderim qkdjdmfjkf
Asla panik yapmam. Artık telefondands ödeyebiliyoruz.
Panik olmamaya çalışırım aldıklarımı ayırtıp cüzdanımı almaya giderim döner öderim heralde
3. Kesinlikle , panik yaparım ama anında çözüm bulurum. denildiği gibi kimliğimi birakabilirim
Telefondan bankamatik uygulamasından qr kodla öderim
Cüzdan taşımıyorum hiç böyle bir durumda yaşamadım sol cebimde durur nakit param
Birkere oldu babam almamış yanına para ben yetiştim yardımına
Yook artiiik derim şok olurum. IBAN olarak mekanın sahibine para attardim telden
Yanımda telefonum olduğu oradan ödeyebileceğim aklıma gelir.
Öncelikle Allah kimseye göstermesin bi şey unuttum der arkalardan kaçarım
Elim ayağım titrer bi şaşkın moda girer canım gibi hissediyorum
Kredi kartım telefonun arkasındadır hep panik yapmam
Telefonumda nfc özelliği varsa oradan ödeme yaparım yoksa söver çıkarım marketten 😀
Zor bi durum. Henüz yaşamadım ama öyle bi şey yaşansa bilmiyorum ya
Gozlerim kapali İstanbulu dinlerken cebimden yürütmüşler pislikler 😁
Ulan simdi belesci oldum korkusundan cuzdani 2 3 kere kontrol ederim aldim mi diye
Başka banka kartını kaydettiğimizde juzdan ile nasıl ödeme yapacağız?
Cüzdanını'da bi zahmet kontrol ediver girmeden önce
Çok panik oluyorum birde satıcının bakışları beni dahada geriyor
Olsun levo hırsızda zannetse sonuçta sen bu parayı birşekilde ödemeyecenmi? Bu geçiyor aklımdan!
Her zaman yedekte cüzdanımın küçük cepleri dkdkddkkd
Ay öyle bişi olursa ben daha o mekana gidemem cidden
Cüzdanımı görmeden bir yere girmem. O yüzden hiç yaşamadım.
Onu şimdi erkekler bile yapıyor bilinçli yapıyor çoğu hesabı kıza kitleyelim diye
Acaba nerde düşürdüm kim bilir annem babam bana ne diyecek.
Daha 3 gün önce kocam kirayi yatirmaya giderken cebinden duşurmuş cuzdani.. bulamadı da geri..
ben cüzdanda para bulamyınca yaşıom bu hissi ya son fk da kart yerine sıkıştırdım gelio