Ben kartlarıma bidaha bakarım bazen farkında olmadan biyere sıkıştırıyorm yerine koymuyorm ama eğer orada da değilse geldiğim yolu incelerim o da olmadı kaybolmuşsa iptal ettiririm direkt zaten kart çıkarttırma şansın var o kadar da zor değil
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Bunu bir kere yaşamıştım. Her zaman kullandığım kartım evdeki cüzdanda kalmış üstüne nakitim de yoktu. Kasiyer karşısında buz kesiliyor insan.
Yaşadım bütün aldıklarımı alışveriş arabasına koyup onuda bir kenara bırakıp kasiyerin gözlerinin içine bakarak hemen geliyorum dedim ve cüzdanı almaya gittim
Bunun gibi durumlarda her zaman telefonu yanımıza alacağımız için telefon kılıfının içine de bir miktar para koyarsak rezil olmamış oluruz alacağımızı da almış oluruz Tedbir kuldan gerisi Allahtan
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Öyle bir şey mümkün değil evden çıkmadan herşeyimi kontrol ederim
Her seferinde bu anı yaşıyorum her seferindede arabanın koltuğun üstüne düşmüş oluyor , artık kaybettiğimde kesin arabaya düşmüştür diye pakinlemiyorum bile xpdjeockke
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
En korktuğum şey çantamda yüz kere kontrol ederim cüzdanın yanımda mi diye
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Yaşadım geri. ekalı arkadaşım da beni sakinleştireceğine bana kızdı
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Fakirliğin gözünün yağına yumurta kırdığım param olsa rezil oturmuşum demeki
bazen insanlar dışarı çıktıkları zaman cüzdanlarını evde unutuyorlar bu herkesin başına gelmiştir, artık kimse cüzdanlarını evde bırakmamalı 😂😂
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ayy bulaşık yeri nerde derim nabayım başka zmdösnsl tabi içim içimi yer evde mi unuttum markette mi kaldı diye. Yanımda çoğunlukla kart taşıdığım için bankayı arayıp çalınma ihtimaline karşı hesabı dondururum. Bu şekilde 😄
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
262Cevap
Öyle bişey gelmedi başıma gelseydi bir an panik olur açıklama yapar iptal ettirirdim
Başıma gelmişti ama utanılacak bir şey yok aldıklarımı bıraktım
Benim arabanın kül tablasında herzaman can kurtaracak miktarda para olur
Bunu yaşamıştım neyse ki bir iki parça bir şey almıştım
Hesap kartimdda ki yüklü parayı düşünürüm. Direkt müşteri hizmetlerini arayıp kartı kapattiririm
Evet, çokça dijital ödeme yöntemlerini kullanıyoruz
Aldığım her şeyi kasada bırakır kaçarım arkama bakmadan 😂
Ya bise almak yerine yediysen o zaman ne yapacaksın oaxjkadjkadjka
Hızlı koşarsam oda bedava 😂
Zeka fışkırıyor çok mantıklı kajskidwkejw
Shjsjdksjajqsd
Bende yemek söylemeden önce ilk cüzdanımı kontrol ederim😂
Kaybettim korkusu hafif ehliyetsizlik falan ve böyle yüzün buruşmuş ahahahah
valla bulaşık yıkardım kafe veya restauranttaysam xdmkalawkfmfl
Cüzdanımı sürekli yoklarım onun için kasa da panik yaşamam
COK KOTI BI DURUM insan neler neler düşünüyor birde yanındaki tamam ya ben veririm dedigi o an.
Anksiyetesi olanlar bunu beğendi 😂 Tebrik ederim mükemmel bir uygulama ✌🏻
Kesinlikle 🤩
Hic basima gelmedi ama gelseydi ilki rezil olmanin verdigi rahatsizlik olurdu
20 senedir Akbank müşterisiyim bazen sinirimi bozuyolar ama kullanıyorum
Coookk yasadım marketlerde falan geri bırakılması kotu oluyor
Qr kod ile her bankadan ödeme yapılabiliyor. Olmadı IBAN var.
Kayboldu mu iki saat bulamam, o yüzden artık sırt çantası taşıyorum, içinden hiç çıkarmıyorum
cok oldu bana bu durum insan cok panik oluyor
En gerilim yaşadığım konulardan bir tanesi...
Emeğiniz için teşekkürler.
çok iyiymiş gerçekten sürekli kartını ve cüzdanını kaybeddden biri olarak gerekli
Neyseki daha önce böyle bir durum yaşamadım.
Ben cüzdanımı bulamazsam anlık bir kalp krizi geçiriyorum shshhs
Şükür böyle bisey yaşamadım umarım hiç yaşamam
Cüzdanımı her dayım yanımdan ayırmam. Bu konuda çok dikkatliyim.
Abi kurbanın olayım cüzdanımı evde unutmuşum. İban verseniz atsam olur mu? 😅
Ben unutmam sıkıntı yok Juzdan felan ihtiyaç duymuyom suanlik
Paranızı kontrol etmeden yiyip içmezseniz böyle bi sorun olmaz
B*k kafalı zaten çantan da olsa şaşardim. Bari bu kadar almasaydin. Kasiyer de gıcık olacak. Gidiyim de duvarları kemiriyim bir daha kim çıkacak.
Genelde hep yanımda olur. Olmasa bile Telefon NFC ile odeme yaparim.
Tc kimlik, ehliyet ve banka kartlarini cikartmak zulum oldugu icin, tek dusundugum sey bu))
Çok faydalı bir uygulama, paylaşım için teşekkürler
Ben kartlarıma bidaha bakarım bazen farkında olmadan biyere sıkıştırıyorm yerine koymuyorm ama eğer orada da değilse geldiğim yolu incelerim o da olmadı kaybolmuşsa iptal ettiririm direkt zaten kart çıkarttırma şansın var o kadar da zor değil
Bunu bir kere yaşamıştım. Her zaman kullandığım kartım evdeki cüzdanda kalmış üstüne nakitim de yoktu. Kasiyer karşısında buz kesiliyor insan.
Ayy benimde başıma gelmişti çok kötü bir durum 😬🥴
Bir kere pizzacıda tam parayı ödeyecekken cüzdanımın yanımda olmadığını farketmek berbattı
Direk telefonum varsa hallederim modundayım annemi arkadaşlarımı ararım gelir hallederler
Yaşadım bütün aldıklarımı alışveriş arabasına koyup onuda bir kenara bırakıp kasiyerin gözlerinin içine bakarak hemen geliyorum dedim ve cüzdanı almaya gittim
Bunun gibi durumlarda her zaman telefonu yanımıza alacağımız için telefon kılıfının içine de bir miktar para koyarsak rezil olmamış oluruz alacağımızı da almış oluruz
Tedbir kuldan gerisi Allahtan
Öyle bir şey mümkün değil evden çıkmadan herşeyimi kontrol ederim
Her seferinde bu anı yaşıyorum her seferindede arabanın koltuğun üstüne düşmüş oluyor , artık kaybettiğimde kesin arabaya düşmüştür diye pakinlemiyorum bile xpdjeockke
En korktuğum şey çantamda yüz kere kontrol ederim cüzdanın yanımda mi diye
Yaşadım geri. ekalı arkadaşım da beni sakinleştireceğine bana kızdı
Fakirliğin gözünün yağına yumurta kırdığım param olsa rezil oturmuşum demeki
Cüzdan boş dert yok hiç başıma gelmedi ama gelsede nasıl öderim diye triplere girmezdim ama kayboldu korkusu efsanedir
Çok ürkütücü bir durum , o an zaman duruyor , adrenalin tavan yapıyor , ılık ılık bırakıyor insan :)
Tam benlik bişey cüzdanımı sürekli unuturum.
Tam da bunu diyecektim, ben de kullanıyorum
Erisimimin cok zor olacagi uzaklikta olmasi eyvahh
İlk icimden agir bir SOVERİM sonra baktim kart para hicbirsey yok ustumde kimlik birakim para bulmaya giderim
Geçen gün düşürdüm Geri gittim aldım sorun yok ne paniği her şeyin bir çözümü vardır hallolur gider takmayın 😂
Geçen gün alışveriş yapmaya çıktım baktım cüzdanım yok ürünleri kasada bırakıp çıkmıştım çok utanç vericiydi ajsjdjf
Telefonum yanımdaysa ki yanımdadır Qr ödeme mod ON Ya da ibana para gönderme hallolur gider kasmaya gerek yok 😉
Cüzdanımı evde mi unuttum acaba, gelirken bı yerde mi düşürdüm, bı yerde mi unuttum acaba diye düşünüyorum ve cüzdan çantamdan çıkıyo,😅
“Bi’ yerde mi düşürdüm ben bu cüzdanı?” diyerek hem ödeme yapamadığın hem cüzdanı kaybettiğin için paniklemeye başlarsın.
Başıma defalarca geldi ama hep bir dahakine verirsine kurtardım
Sadece bir kere pazarda elmaciya eft yapmak zorunda kalmıştım 😂😂
1 sanirim şwlsodo8d8el paniklerim ama belli etmeden cantami kurcalarim ama cuzdan yanimda degilse n'aparim bilmiyorum.
bazen insanlar dışarı çıktıkları zaman cüzdanlarını evde unutuyorlar bu herkesin başına gelmiştir, artık kimse cüzdanlarını evde bırakmamalı 😂😂
Ayy bulaşık yeri nerde derim nabayım başka zmdösnsl tabi içim içimi yer evde mi unuttum markette mi kaldı diye. Yanımda çoğunlukla kart taşıdığım için bankayı arayıp çalınma ihtimaline karşı hesabı dondururum. Bu şekilde 😄
Cüzdan olmasa kimlikte olmicagi için orada 2 saat çalışmaya başlarsın veya iban varya aw ordan ativer