
En çok bu dönemlerde trip yiyen erkeklere regl sancısı nasıl anlatılır?
#KızGibi
#Meczup

Bir dakika, regl olduğunu mu söylemek istiyorsun yoksa regl sancısının nasıl olduğunu mu anlatmak istiyorsun bunu anlayamadım. Aşağıda ki yorumlara bakarsak. Utanılacak bir şey olduğunu düşündüğün için söylemeden karşı tarafa anlatmak istiyormuşsun gibi bir hava oluşmuş.
Eğer kast ettiğin olay regl döneminde olduğunu söylemekse sevgiline ya da en son durum kankana söyleyebilirsin. Tabi bunu knka ben regl oldum demek abes kaçar. Kankan hayırdır neyin var? Sıkıntın var gibi gözüküyorsun derse söylemen en mantıklısı ve yerinde bir davranış olur.
Eğer sancının nasıl bir şey olduğunu anlatmaya çalışıyorsan bu biraz zor ancak acı ölçer cihazlarla bunu anlatmak mümkün. Ne siz hayalara gelen tekmenin acısını ne de biz regl acısını bilmediğimiz için yanlış bir örnek olur.
Eğer regl döneminde ki ağrıları ya da acıları azaltmak istiyorsanız, bunlar için doğal bitkisel otlar, meyveler ve sebzeler var. Belki ağrınız, acınız bu şekilde bir nebze hafifleyebilir.
Anladığı dilden
Ya sanırım fiziksel olarak bir insanın çekebilecegi en büyük acı. Acılarin altın oranıdır kendisi. Özellikle başlamadan önceki gün sinyaller veriyor ara ara, zaten ilk gün en güçlü ağrı oluyor. Sanırım dünyanın en iğrenç şeyi regl olmak. Erkekler anlamaz kolay kolay yaşamadan bilinmez.
Hiç unutmuyorum teyzenin birisi bana evlenince geçer o ağrı demişti. Sanki keramet çükte 😡 neden geçmedi peki...
Benim doğumdan sonra geçti
evlenseydin barii 😅😂
keramet çük de değilse bize ihihtiyacınız yok
😅😂😉😉
@tasasıztccr yok tabi, kız kıza yeteriz bir birimize. Sizlerin bizlere ihtiyacı var asıl 😋
hiçte bile,
ihtiyacımızı biz kendimiz gideriyoruz zaten de,
madem kız kıza yetiyorsunuz;
adetiniz 2. günü hem daha çok istekli okuyorsunuz,
hem de vücudunuz yumurta üretmeye başlamıştır.
peki kız kıza adetliyken nasıl yetiyorsunuz ya da yetiriyorsunuz
😅😁😆😉😉
@tasasıztccr yetiyoruz biz biz sen merak etme. Bizde karşılayabiliyoruz herhalde kendi kendimize ihtiyacımızı. Asıl biz hasta olunca siz yanaşamıyorsunuz bize. Ama biz o durumdayken bile birbirimizin ihtiyacını karşılayabiliyoruz. Nasıl olduğuda bizim aramız da kalsın.
aranızda kalsın da
ben zaten biliyorum.
sıkıntı yok yani. valla ben sevdiğim kadına yanaştım.
tampon kullanıyordu. sonradan söyledi ama.
iş işten geçmişti.
hatta o zamanda daha istekli olduğu için daha çok zevk verdim.
verdiğim zevki de aldı
bu genelde memesi küçük ve vücudu ince kadınlarda oluyor.
Bu tarz kızsal şeylerin böylesine rahatça dillendirimesine ayar oluyorum bazı şeyler özeldir kişiseldir erkeklere neyi anlatıyorsun sen kardeşim o senin eşin mi helalin mi neyin yani herkesin bir çizgisi olmalı bir sınırı olmalı.
İnsanlar sanal ortamda özgürce yaşayabilir sen ayar oluyorsan böyle şeylere bende senin türbanına mesela ayar oluyorum.
@Parthurnax pardon yanlış anlamışımdır inşallah kardeşim özgür bir ülkede yaşıyoruz isteyen açık isteyen kapalı giyinir sana ne ve ayriyetten bu onun düşüncesi özgürce paylaşabilir ama seninki değil sen kimsin yaaa allahın emrine uyuz oluyosun?
@sena2234y Buda benim düşüncem çünkü.
@Parthurnax seninki 1 düşünce değil kb seninki ihanet haytını bilmiyoum ama türksün belli ki ve belli ki müslüman değilsin müslüman değilsen kardeşim büyüklerine geçmişine saygını yitirmeden dur eğer türksen eminim geçmişinde başörtülü 1 büyüğün olmuştur yaptığın şey saçmalık kardeşim kb hadi eyvallah
@sena2234y Türbanı sevmiyorum ama sokakta gördüğümede aa bu türbanlı buna küfür edeyim veya aşşağlayım gibi düşünmüyorum sadece sevmiyorum bu benim görüşüm
Kızlar soruyora hergün girmem ama her girdiğimde reglle ilgili bir soruya kesin rastlarım. Bu kadar abartılası bişey değil bu. Bırakın isteyen istediği gibi anlatsın ya da erkekler regli nasıl görüyorsa görsün. Her gün sorular sorularr😓
Eğer anlayışlı bir sevgiliniz varsa bu ağrı yarıya kadar inebiliyor. Sizinle sabahlıyor. Ağrınıza eşlik ediyor. Karnınızı ovalıyor ve sınırsız çikolata alıyor. İyi ki var
normal herkeste görülebilen gaz sancısının yaklaşık 10 katının iç organlarını sardığını ve sırt ve bel kısımlarında da hissedebildiğini düşünsünler, her b. kuda merak etmesinler 😒
#melankolikduygular•
Neden anlatılsınki. Anlatsak ne olacak. Ağrımızı onlarmı geçiriyorlar. Bilseler ne işlerine yarayacak. Bırakın bu saçmalıkları
Çok basit bir şekilde.
İshal olduğunuzu düşünün, wcde oturuyorsunuz karnınız buruyor devamlı sancı girip girip çıkıyor 😂😂
Heh işte regl sancısıda öyle birşey.
Güzel tarif ettin zannımca.
Her ay sünnet oluyorsun. Öyle düşün. Senin çükünden kan gelse hoş mu olur günlük gülistanlık yaşamına devam mı edersin? gibi...
Anlatılmasının gereği yoktur çok sinirli aşırı duygusal oluyorsanız eğer tabi bunları hormonel olarak normal olduğunu anlaması için anlatmak gerekebilir tabi bu durum dada direk regl im denebilir sonuçta erkek dolambaçlı yola gelemez sen Anya dersin o Konya anlar direk düz de gitsin hem normal bişey biz kadınlarda gayet doğal bişey her ay düzenli olarak oluyor bedenimizin gereksinimi yaradılışımız öyle söylerken utanılmasına gerek yok he tabi durup dururken söylemenin de mantığı yok.
Regl olduğum zamanlar 15 dakkada bir gözlerim doluyo ağrıdan karnım ağrıyo diyorum hep ve bazı aylar hastanelik bile olabiliyorum o yüzden anlamamaları mümkün değil😂🙄
Kaynar su eşliğinde kasığının bıçaklanması deşilmesi gibi 😊
Abla naptinya ohaa testereyle doğrasaydin sjsbsnjsns
bir farkı yok yaşasan testere bile az gelirdi 😊
Al tarafi sanci erkeklerinde karnı ağrıyor😀
nasil anlatacagini bilmiyorsan anlatma.. karnim agriyo de gitsin iste ya da elinle goster suram agriyo de
Sevdiğiniz kızın canı yanıyorsa onunla ilgilenin her zamankinden daha çok ilgi bekler sizden veya papatya çayı yapın sancısı azalır
Ha papatya çayı ha rakı fark etmiyo ikiside uyuşturuyo 😂😂😂
Rakı mı
Papatya çayı uyuşturuyor
Yok hiçte değil
Belki anlatılmaz ama erkekler anlamaya çalışmalı. Benim ki abartisiz doğum sancısı gibi 3 gun hastanede geciyor
erkeklere direkt söylüyorum fakat pek de gerekmiyor sevgilinle paylaştıktan sonra, kimi zaman biz aynı anda regl olurduk
Hani aşk acısı var ya. Kalbin sıkışır falan. Hıh işte onu 1000000 ile çarp karnında hisset. Her ay yaşıyorsun diye hayal et😉
O kadarda abartmayin yaw 😄 ben regl iken dondurma bile yerim mesela hic bisi olmuyor
Dikkat et bir gün motor dağılır deyi veren
@Serhan16350 bisi olmuyor bu regl olayini kizlar fazla abartiyor ben ne sancilar cektim bu onun yaninda ufak kalir
Ciddi anlayamıyorum motoru yakrırttılar kişiden kişiye değişiyormu anlayamadım
Ayak serçe parmağını masanin kenarına vurmussun gibi
Her regl olduğumda bu sefer ölecem diyorum o acı anlatılamaz yaşanır.
Seni en iyi ben anlarım kaç kere ağrıdan bayildigimi bilirim
Cidden çok sancılı oluyor bayılmadım ama o raddeye kadar geldim. Bütün kemiklerim ağrıyor.
Abartma deme yaşayan bilir istifar koltukları tirmaladigimi bilirim. Normal bir karın ağrısı değil
Igne ama oda zararlı diyolar
O acıyı hiç yaşamadım çok şükür. Rahat geçiyor bende.
Rahmi aldırıp annelikten bile vazgecmemi sağlayan şey gerisini siz düşünün
Ciddi misin 🙄
Evet
Çok üzüldüm gerçekten 😐
Ben üzülmedim
Neden peki? Soruyorum böyle ama üzerime vazife olmadan
Ömür boyu o acıya katlanmak istemedim
Zor bir karar
Gecenin bir yarısı dişin ağrımışta sen Arveles bulamamışsın gibi bir acı
Erkekler nasıl katlanıyor sancılı kızlara ben de onu erkeklere sormak istiyorum. Alışamadıniz bir karninizin ağrısına.
Her ay 3-8 gün boyunca her gün çüke ekme yemek ve bu yıllarca sürüyor
Ben bilmiyorum biri bana da anlatsın abcdfgklmn :P 🎈
Baktın anlamıyor karın boşluğuna sağlam bir tekme veya başka bir yerine bak o zaman nasıl anlıyor
Regl oldum o yüzden karnım ağrıyor dersin. Böyle sorular sorarak regli ayıp birşeymiş gibi insanlara empoze etmeyin.
Reglim diceksin. Anlatmaya çalışmaya gerek yok direk söyle, ayıp mı da (!)
Tam zevke gelmiş penisin dikelmişken tekme yediğini düsün diyebilirsin kuzum
@Can0658 sizin dilinizden bizim acımız hani şu size basit bir nazlanma gibi gelen olay bu
Aslında bu acıyı tarif etmek kolay değil. Acı git gide artıyor ve bir süre sonra hareket dahi edemiyorsunuz. Ne yapsanız da fayda etmiyor ve o an çığlık atmak istiyorsunuz ama atsanız da canınız yanağını bilmiyorsunuz
Penisini tutup koparacak gibi sıkıyorlarmış gibi düşünün derim
Bu regl ağrısı da kimi kızda hiç olmaz, kiminizde çok olur, kimisinde sürekli, kiminizde bazen. Neyse soruya gelelim anlayamayız ama abartıldığını düşünüyorum, huzursuzluk kendini işine tam verememe oluyordur onu da söylemek gerek. Sürekli çok ağrıma varsa kontrol şart zaten. Şiddetli karın ağrısı şeklinde ve üşütünce böbrek bölgesi ağrısı şeklinde anlatılabilir veya gaz sancısı da.
Kızlar birçoğu hayalarına vurunca ki acı falan demişler ama siz o agrıyı bir bayan olarak bilemezsiniz ve biz de regl ağrısını bilemeyiz yaşanmadan anlayamayacak şeyler benim sevgilim regl olunca trip falan atmaz şükür ben ona regl iken 2 kat daha iyi davranırım acısını anlıyorum ne olursa olsun canı yanan kişi sevdigim insan bir kac kere hayalarıma sert şekilde vurdu aslında yanlışlıkla oldu fanfinfon yaparken kızdıydım ona baya üzüldü canımı yaktıgı için regl iken elimi alır kasıklarına koyar ellerimin ısısı iyi geliyo bide o zaman bayanlar sevgi ve ilgi ye muhtaç oluyo benim yanımda regl olması nı cok seviyorum onun için bişiler yapabiliyom ama uzakken bir faydam olmuyo
Sana ağrını kesicek bişey verim o zaman ama bunu cidden yap benimde ablamın ağrısı oldu ve acıdan ağlıyordu bunu yedirdim agrısı azaldı
2 tatlı kaşığı bal 2 çay kaşığı pastırma çemeni bunu karıştır ve 1 tatlı kaşığı ye her ağrın olduğunda yapıp ye baya kesiyor ağrısını yani ablamı iyileştirdi nede olsa
Kız gibi diye etiket koyuyorsun. Ama biri erkek gibi deyince cinsiyetçi diyorsunuz. Regl tüm dünyadaki kızların yaşadığı bir şey. Spor yaparsan, bol bol egzersiz yaparsan daha az ağrı çekersin, yani belli yöntemler var. Bu tarz şeyleri kullanarak güç elde etmeye çalışmayın. Erkeklerin de sorunları var, sünnet mesela, askerlik mesela, ağır işlerde çalışmaları vs. Regl çok önemsiz bir şey bunların yanında. Çoğu kız Türkiye'de fazla abartılıyor bu diyor ayrıca.
Bence de fazla abartılıyor hak veriyorum sonucta bu hastalik degil ki sadece biraz daha duygusal ve sinirli hassas kisaca duygular karmasik oluyor onuda 1 gün idare etseniz alttan alsanız sorun çıkmaz
@_Greeneye_ Aynen öyle, yorumun için teşekkürler.
Rica ederim
Sağlıkçı olarak görüşüm. Cidden çok kötü Ağrı sancı çekiyorlar. Duyguları bile farklı oluyor. Tabi kişiden kişiye değişiyor. Ben şahsen susma hakkımı kullanıp pek birşey demiyorum. Erkekler o acıyı çekse anca anlar. Sorunun cevabına gelecek olursam seni gerçekten seven saygı duyan kişi anlaması lazım üzerine çok gitmez
Bu konulara hep yorum yapma isteği oluyor ben de, eski eşim çekerdi bu lanet olası ağrıları çok üzülürdüm, ben çekmek isterdim onun çekmesini istemezdim.
Anlatsanızda anlamayız. Boşuna vakit kaybetmeyin diye didim.
Sancıyı anlamak zorunda değiliz. Madem bu kadar stres altında oluyorsunuz üzerinize biraz daha titrenir olur biter. Acaba anneleriniz küçüklüğünde regl zamanlarında babanızdan ilgi mı istiyordu. Yoksa Allah vergisi diyip sineye mi çekiyordu.
Hayalarina tekme atarsan anlayabilir ama biz sizin kadar dayanikli degiliz, canimiz daha tatlidir. Yani o tekmeden sonra erkek size degil siz ona ilgi ve sefkat gostermeniz gerekebilir haberiniz olsun.
Bütün kemiklerin kırılıyor sonra kaynarken bşr daha kırılıyor sonra tam kaybadı diyorsun bir daha kırılıyor çürük olan kemikler vücuttan atılıyor. Kısaca İnsan yumurtlaması ama anlar mı bilmiyorum
Direk regl olduğunu ve bundan dolayı karnının ağrıdığını söyleyeceksin hepsi bu. Erkekler basit varlıklardır, basit konuşun ki anlaşılabilesiniz :D
Tabi bunu erkekler yaşamadığı için anlatmak zor en yakın benzetme karın ağrısı erjeklerdede olur ancak bununla anlatabilirsiniz
Kuzenime çok ağrı kesici iğne yaptım o derece olduğunu biliyorum anlayışla karşılamaya özen gösteriyorum.
O senin özelin anlatmazsın? Fakat ilişki için diyorsan anlatman gerek regl döneminde ilişki olmaz çünkü.
Bana anlatma ben sevdiğim olduğu zaman ağrısını yaşayabiliyorum. Bunu psikyatriste anlatamadım herif prof
Anlatmaya gerek yok hatunda başladı mı soluğu hastahanede alıyoruz ben artık alıştım iğne yapıp yolluyorlar zaten oradada
Anlatmasına gerek yok ki hal hareketleri belli ediyor bende sürekli çikolata alıyorum biraz sakinleşiyor 😂🍫
Regl ağrısı taş düşüren kişinin yaşadığı kadar veya daha az bu kesin
Size her ay acı
Taşı düşürene ise düşünceye kadar acı çekiyor.
Birde utanmak yerine söyleyin regl döneminde olduğunuzu ayıp değil suçta değil
Erkekler sünnetin acisini anlatsin sizde aynisi deyin anlaşılmış olur boylece.
Ben regl doneminde bayanların halinden anliyorum ama maalesf ki bir cok erkek halde anlamiyor
bu çoğunlukla,
memesi küçük ve vücudu ince kadınlarda oluyor.
minyon tiplilerde daha yatkın
Her ay düzenli olarak ufaklığa tekme yemiş gibi oluyoruz diyebilirain
Bıçağı sokacaksin bir yerine işte biz bunları baş ediyoruz diycen 🤭
Anlatmasına gerek yok. Çikolatasını masajını eksik etmiyorum. Anlayışlıyımdır
Gaz sancisi ile testis sancısı amantestis sancisi erkeklerde cok. nadirdir
-aşkım ana vatan kan ağlıyo biliyon mu
+anlamadım sevgilim?
-kan diyorum aşkım kan, gövdeyi götürüyo
bir kadının bunu demesine gerek bile yok. Tanıyorsan anlarsın. Anlarsan ona göre bir muamele yaparsın.
Kızlar siz de kendi vücudunuza bir alışın artık
Anlama sansimiz yok yasamadigimiz icin ama o gunlerde daha anlayisli olmak lazim
Kimisi hiç belli etmiyo, kimisi harbiden çıldırtıyo
5 liraya 2000 lira veren kuponun son maçında son dakika da yenilen golle yatar ya işte öyle bişey
off kardeş naptın birden ağrı bastırdı her yerimi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar