Yani ağrıları olabilir, sana karşı anlamsız tepkiler vermek istemediğinden dolayı buluşmak istememesi normaldir. Daha iyi bir şekilde zaman geçirmek istediği için ertelemiş olabilir. Anlayışla karşılaman gerekiyor. :)
Buluşsanız da keyifli zaman geçirmek çok zor. Çünkü gerçekten o dönemde kendimizi berbat hissediyoruz ve dayanılmaz sancılar çekiyoruz. Ertelemek ikiniz için de en hayırlısı inan bana 😁
keyifsiz olduğumuz zaman huysuz oluyoruz bu da sizi olmadık bişey için kırıp üzebileceğimiz anlamına geliyor. Biraz anlayışlı olup ısrar etmeyerek bize bu dönemde destek olabilirsiniz :)
1
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok teşekkür ederim haklısınız sanırım bilmediğim için desteklemek amacıyla sordum zaten
Biraz düşünceli olursan, hiçbir şeye gerek kalmaz aslında. Yani regl diye sıkma onu, boğma, ya da sırf regl diye hediyeler falan alma. Bazı erkeklerde görüyorum da. Sadece üstüne gitme, fazla sıkma, boğma onu.
Ben sıkmam asla ama hani anadolu yakasında oturuyor ben Avrupa yakası hafta sonundan hafta sonuna buluşabiliyoruz bende o erteleyince biraz moralim bozuldu onun söylediği lafı ona söyleyince çok kızdı neredeyse bitiyordu herşey ben kötü birşey de demek istemedim haftanın 6 günü çalışıyorum 1 gün buluşup görmek istedim olmayınca da kendimi kötü hissettim biraz oda ters yaptı
Anladım, ama senin onunla görüşmeye hakkın var, keşke regl yüzünden bu durumda olmasaydı. Eminim ki regl sıkıntısı yüzünden ters yapmıştır sana, regl bittiği zaman senden özür diler. Bizler regl zamanlarında asi, sinirli ve biraz da düşüncesiz olabiliyoruz...
Haklısın haftanın 6 günü çalışıyorum bende sadece 1 günü beraber olmak için ısrar ettim de baya tartıştık meğersem regl miş fakat bende hak verdim tabi de mesafemiz çok uzun bu yüzden sıkıntı ettim
En İyi Cevaplar