Kadınlar regl döneminde kendini çirkin mi hissediyor? Regl döneminde kadınlar bakımsız mı oluyorlar?

Pek çok kadın her ay benzer cümleleri kurup, aynı sıkıntıları yaşıyor..
Kadınlar regl döneminde kendini çirkin mi hissediyor? Regl döneminde kadınlar bakımsız mı oluyorlar?
"Çoğunlukla adet döneminin öncesinde ortaya çıkan duygusal, fiziksel ve davranışsal değişiklere 'adet öncesi disforik bozukluk' deniyor. Bu dönemde; karında ağrı, uykusuzluk ve aşırı uyku hali, iştahta artış, baş dönmesi, titreme, terleme, çarpıntı, mide ve bağırsak bozulmaları, kas ağrıları, ödem, migren atakları, memede hassasiyet, şişkinlikle halsizlik gibi pek çok fiziksel değişim görülüyor..

Makyaj yapıp, kuaföre gidin
Regl döneminde pek çok kadın kendini çirkin hissediyor. Saçların şekle girmemesi, yüzdeki sivilceler, ödem ve kilo artışına adet sancısı da eklendiğinde hayat çekilmez hale gelebiliyor. Ancak bu dönemde aynalara küsmek yerine; hafif bir makyaj yapmak, kuaföre gitmek ya da güzel hissetmek için kendinize zaman ayırmak iyi gelecektir.

Sizce de kadınlar regl döneminde bakımsız mı oluyorlar?
#KızGibi
#Meczup
Evet, regl döneminde kadınların yüz güzelliği değişiyor. Bakımsız oluyorlar.
Hayır, kadınlar her zaman bakımlıdır. Regl döneminde bile bakımlarını aksatmazlar.
Şöyle ki, (Belirtiniz)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Kadınlar regl döneminde kendini çirkin mi hissediyor? Regl döneminde kadınlar bakımsız mı oluyorlar?
Cevapla