AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Ben Kotex kullannıyorum ama Molped e geçtim gayet iyi ikisi de. Fakat doktorum bırakmamı istedi mantar yapabiliyormuş pek sağlıklı değil yani.
Kotex ben orkidi hic sevemedm yaa sızdırıyo her sefernde
BU kumsal ısıml ıolanların hepsı neden fake cıkıyor sıtede kac tane vardı hepsıde fakeydı hesapları kapatılmsıtı
Enteresan böyle dedin feyk gibi hissetm 😄
bılmıyorum yoksa bana mı denk geldı cı cogu oyle bana kı sa b ı mesa j atar mısın gostereyım kac tane heesap gordum oyle
Kabul et
4 xpersın neden dırek atmadın?
Hesabın gizlii
Şimdi aklı bunlardan başka hiçbir şeye yaramayan erkekler seni aydınlatacaktır. Çünkü onlar çok uzmanlar KEŞKE ONLAR KADAR BİLEBİLSEKKK:/
kotex bence
ben erkeklerle dalga geçmek için onu söyledim bazı kızlar eksilemiş
molped daha güzeldir ama molped bulamazsam orkid kullanırım
Cildinle ilgili birsey o ne yaparsan yap alerji yapacak
Benim acaip çok olur o yüzden kotex gece baş edebiliyor sadece hem uzun hem emici hem de hışır hışır ses çıkmıyor
Orkidin yeni çıkardığı pamuklu bir seri var paket de pembe renkte bunlar 3 boy en uzun olanı kullan
Orkid kotex veya molped kullaniyoruz. napican yani. ögrendin de ne oldu?
Noldu bşe olmadı bşemi olmaso lazm siz istednizi sorumca nolyosa banada aynsı olyo
Hem reklamlardan bikiyosun hem sorusunu soruyosun. bu ne yaman celiski.
Nie ima etme bşler hemen:)
Koteks iğrenç en iyisi Orkid özellikle gece olan hiç geçmiyor
kotex candır ya böyle üstü yumuşacık hiç yokmuş gibi
Ben orkid seviyorum ince olduğu için. Molpedin ve ya bilinmeyen markaların baya kalın oluyor ilgilenirsen mahalle bakkalarında oluyor illaki.
Kotex
Orkide diyenler nasıl rahat esiyor anlaöıyorum ben penguen gibi yürüyordum öyle rahatsız
Koteks geçiriyor ince pamuk gibi birsey onu nasıl kullanıyorsunuz bim A101 markaları bile daha iyi
Orkid ve Molped çok güzel harika koruyor sakın kotex alma iğrenç kapkalın
Deneym konusuyo
Orkid bana alerji yapiyor kokulu ped zaten cok zararli ben molped aliyorum ondan gayet memnumum
Molped 👍 bir de gülme ama 😄 a101in dışı mavi olan pedi de gayet iyi denendi tespit edildi 😊
a101 denemek lazim biminki hic guzel degilde
Bim i denemedim ama a101 den birçok kişinin memnun olduğunu biliyorum
denemeliyim o zaman
Orkid ve kotex kullanıyodum fakat hic biri düzgün yapışmıyor o yüzden molpede geçtim ve memnunum
bende o ikisini kullandim ama ikiside istediğim gibi değil kotexin yumuşaklığı çok güzel orkidin ise platinum olmasını seviyorum
Ben kotexten memnun kalmadım ıslaklık hissi veriyo
ikiside iyi degil bence
Şoktan aldım bir tane o bile markasız daha iyi😂
Nasıl bi his olduğunu merak ediyorsan sende kullan tavsiyemdir böle seylere özenebilirsin yanlıs anlamam erkksin sonucta :D
Günlük ped olarak Kotex. Regl günleri için Orkid, Molped.
Gunluk kulllaniyomusun
Gerektiğinde evet
Gevşek abazaları çekmek için gayet güzel bir soru. Her iki cinse de sorulan..
orkid bence ama o da israil malıymış o yüzden scarlet kullan napalımm
kotex yahu, uzunları kocaman sızdırma riski çok az,bide pamuklu yüzeyi, haşır huşur etmiyo ehheehe.
Orkidi kullandım küçükleri çok küçük ahdjs kotexin uzunları da gecesi de çok iyi
Evlimisin
Yok 19 yaşındayım be ne evliliği
İyi ya Nye kızıyorsun 😊Daha iyi
Ahaha öyle niye napcann noldu
Bilmem tanışırız belki belli mi olur takip falan atarsın 😊Rahatsız edersin beni
Ana niye öyle dedin şimdi kötü hissettim
Yok rahatsız et sen kötü hissetme bana iyi gelir belki rahatsız edilmek 😊
Uyudun mu naptın
Yok be farketmedim sorry
https://i.hizliresim.com/5RRR2D.jpg kotex
https://i.hizliresim.com/m888E2.jpg (:
Bimde satılan scarleti kullanıyorum.çünkü diğerlerinden daha ucuz :D
Abi neden sadece kızlar yapmadın :D
Erkekler bizden daha iyi biliyor loo ,,
Kotex iyi degil. orkidin kullandm iyiydi. ama ben normal pedde molped kullaniyorm
Bu dediğin özellikler *molped süpernight Bariyer korumasında (32cm)*var biriciğim şiddetle tavsiye ederim♥️
Molped kullanmalisn ustune de pecete koy biraz daha rahat edersin
normal ped olarak kesinlikle kotex, günlük olarakta bimde var markası sharlet mi ne o çok iyi
bimde le pet var :D
Erkekler Ne Diyor
Hic anlamadigim ve tarzın olmayan bir konu :)
Ben direk bez bağlıyorum :)
Kotex kullansan olurmu
Farklı farklı çeşitleri var onun
Tamam anlamış gibi yapayım o zaman :)
Ben gratisten alıyorum
ben çift lavaş koyuyorum
Kızlar demişsinde erkekler yanıt vermiş 😁
En iyi Ped oped Dior lar 😂😂😂
😂😂😂
😂😂😂😂😉😉
en ucuzunu kullan. zaten atacaksın. :)
Şimdi biri çıkıp "Ipad" falan derse gülerim..
:)) olabilir
bir 30 sene oldu herhalde :D
Molped ped markasi en iyi
:) teşekkürler
😉ben tesekkur ederim molped ne ise yarar
ahahaha :D
Ben ciddi soyluyom trakyali kiz
regl zamanlarında kullanıyor
He o zamanlarda kullaniliyor
Bu kadinlarda adet nasil olur bilmek isterim
kullanıcı yorumlarına bak bence.
Canbebe.. hic sizdirmaz
kesinlikle kotex sadsafsdf
molped vardı rahat değil mi o? koteks falan? :D
Sadece kızları işaretlesen iyiymiş :)
kalite orkid:DDDDDDDDD
Diyosun 😄
apple iyidir. donma monma yok işlemcisi ço'ğoş
Abazalar yine iş başın da
exim orkid kullanıyordu çok memnundu
Kotex kullannngiz sizdirmiyo😂😂
orkid çok iyi çok beğeniyorum
Dayi sende kullaniyon sanirim hee
@Ankaralidmlnr06 evet dayıcım
@NightWish32 ıyi bakalim dayicim
Erkeklerde kullanmış galiba 😃😀
soruyu erkeklere kapatmayı unuttum vakit çok geç :D
😅😂
Ayy kız molped molpedddddd
En kuru ped molped 😅😅
Annene sorsansa daha bilgilidir bu konuda
o yenidogan bebek bezi kullanıyo 😕
Sende onu kullan ozaman
pantolon giydigim icin direk belli eder o
Hm anladim baya bir marka var dene hepsini iste kararini verirsin
molpedi denemedim bari bugünde onu deneyeyim
Dene bakalim
Kizlar dan cok erkeler yazar simdi sjj
Kotex, Orkid, Molped, Always, Winlon, Depend ;)
ben molped kullanıyorum
Erkekler bizden çok biluyor bak hele 😀😀