AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Orkid bence kotex falan hikaye sızdırıyolar ama orkid hem yumuşak hem sızdırmaz
orkid beni tahriş ediyo
Höm anladım
isin garip yani erkekler cogublukla yorum yapmis diyesen pnlar regl oluyo
😂😂 aynen knki yaa
Kotex orkid de denedim ama rahat ettiğim molped resmen yok gibi çok rahat kesinlikle önerim
Hayatımda duyduğum en saçma soru olmasa bile ilk 3 e kafa tutar.
Günlük ped mi normal ped mi? Çünkü resimde ki günlük ped ve ikisi için de önerim başka olacak?
Neyse ben gene de ikisinde de en iyisini öneriyorum sana
Ped olarak orkid comfort platinum
Günlük ped kotex lightdays kokusuz olanları
:) Neden afedersiniz dedin ki? Koteks kullanıyorum çok rahat
erkekler gorcegı ıcın ole dedım neden böyle sorun yasadım kı orkidde anlamadım baya rahatsız ettı sen bıde ole bısı geldı basıma olmadı kotex denıcez o zaman :) saol
yorumları okudum herkez sentetik maddelerden elde edilmiş ürünleri söylüyor.
organik sertifikalı pamukdan üretilen organyc markasını tavsiye ederim en sağlıklısıdır.
Orkid yenileri varya onlardan kullan sanki yokmuş gibi ip ince
ne haber
@serseri_bilom iyilik
orkid de anlamadığım erkekler neden yorum yapıyor :D bhjkhdg
erkeklerin ped kullandigini sanmiyorum neden onlara actin bu soruyu
dalgınlığıma geldi
yaptiklari yorumlara bakilirsa onlarda kullaniyo galiba
maalesef erkeklerin herseye burnunu sokma gibi bir huyları var yapcak birsey yok 😄
Uzun zamandır kullanmıyorum valla :D Direkt pedi tavsiye etmiyorum ben
ne kullanıyon?
@sedaaklc_ tampon..
evlimisin ya da bakir değilsin
@sedaaklc_ bakire değilim evet
Orkid taşırmıyor ama koton en pamuksu ve sağlıklı olanı içlerinde
Niye hep bu soru orkid kullaniyom napcan iki aylik hediyemi etcen canim
Ederim hediyem olsun:))))) fiyatlar kaç cınıııım :))
Cok degil ya uc bes bisey
İyimiş :D hallederiz:(
Yazamadm kapalısn yollardm sana:D
Takip etmeden yazamazsin
Benmi edicem
Ettim gene gönderemedm
Yok ben
Hmm
Sen galiba edeecen
Hmm anladim
Tmmm
Kotex, ama boykot ettiğim için ürünlerini almıyorum. Orkid Platinum
Kotex ve slepeey. İkisi de aynı kotex gavur markası slepeey türk.
Regl günlerinde Orkid Platinum Gece diğer günlerde Sleepy kullanıyorum günlük ped niyetine.
Kotex en iyisi orkid aşırı berbat yapısı çok sert ve yürürken haşır huşur ses çıkartıyor
Scharls diye bir ped markasi cok rahat ve ince kimse regl oldunu anlamaz ve 2 saate bir deistir 😁
orkid en iyisi bence ama menstrulal kup diye bişey çıkmış artık onu kullanmak öneriliyor garip bişey
Kotex gece ya da orkid platinium 5 yıldız gece kullan regl bitene kadar onu kullan
Sanki reklam kuşakları ped reklamları ile dolup taşıyor. Nedir bu farklı olma çabası.
Yalansa yalan de öyle işte bir kerede kabullennin
Sen sadece o reklamları görüyorsun demek. Ped reklamlarına bir ayrıcalık tanınmıyor yani bilgin olsun. Yağ reklamı değil, deterjan reklamı değil, ped reklamı. Televizyon izleme sen!
Şöle diceni adm gbi bilyodm ön yargılı bakiş ve tipik basit düşünce
Sus bağrma abine döverim
Adet dönemin herhalde agresif agresif konuşma:)
Sinirlenince gözlerimden ateş çıkıyor.
Bak sen neymişsin sen ya minik kedicik tırmalarasnda sen :)
Ya aynen.
Oy oyyyy :)) kıZarmışta minnoş:)
😅gaza gelip yazıyordum ama bugün erkekim ben unutmuşum yaşasın maviler
Su sorulsra erkekler cok verdigi icin yazamadim gitti icime dert kalacak :)
Bacilarimiz onlar :)
Aynen haklisin :)
Rakip firmaların uydurduğu şeyler, pedden kısır kalan mı olurmuş? Hiç duymadım.
Sağlık açısından Kotex, en iyisi diyebilirim. Pamuksu yüzeyden dolayı da doktorların tavsiye ettiği bir ürün.
hatırlamıyorum annem alıyor bana evde bulunur sürekli
Neden mi molped? Çünki yaşadığım yede yalnızca o satılıyor başka ped de denemek isterim ama yok başkası aam molpedin içinden jöle gibi iğrenç bişey çıkıyor ped dolunca Kotex Orkid denemek isterdim
Kotex ile rahatım ben. Aşırı oluyosan gece uzun alırsın
Woow ankete bakacak olursak erkeklerde kullanıyormuş
hep öyle kii :))
kotex in gece pedini öneririm ben gündüz de kullanıyorum. aşırı rahat hissetmiyorum bile. ayrıca pişik de yapmıyor
kotex gerçekten iyi hem günlük pedleri de çok rahat
Erkekler Ne Diyor
Kotex iyi gerçekten ama sleepy de emicilik yumuşaklık gibi konularda kotex le aynı bence, ekstra olarak sleepy nin bantları daha iyi ve kayma sorunu olmuyor
KoTeX. kesinlikle... haşır huşur yok. sessiz sakin.
tenk yüü for eig
Gör bak kızlardan çok erkekler sana yardımcı olacak 😂
Gördüğüm kadarıyla onlar bizden daha bilgili bu konuda :D
Evet evet sanırsın kullanıyorlar regl oluyorlar
orkid tabiki sık değiştircekceksin yoksa tahriş olur
Nasıl bir uzmanlıl bu maş.
@gül-diken Herşeylerinizi bilirim :) öyle kanpanyalı ucuz diye bilmedigin yerlere epilasyona gitme arkadaşımın birinin şeyini yaktılar yanık tedavisi görüyor
Yok epilasyona gitmiiyorum. Hisleri öldürüyormuş diyorlat korkuyorum 😂
@gül-diken fallow me
@ByGoogle neden?
@gül-diken çok hisleri kuvetli bir bayansın ozaman
Evet hisler önemli
@gül-diken ah birde o hisler insanı yanıltmasa :) çok sıcakmı izimir
Yanıyo
@gül-diken hiç dayanam sıcaga İstanbul bile bunaltıyor beni nem çok bir yağmur yagacak 2 gündür hava bir açıyor bir kapıyor yağamadı
@gül-diken benı engelleyın çunku bildirimden sıkıldım
@ByGoogle ne bildirimi
@gül-diken tamam engellıyorumm senı
Gel burada kesin ölürsün. İşten eve gittiğimde ölüyorum sanıyorum. Bütün gün klimalar çalışınca sıcak anlaşılmıyor
@gül-diken hiç gitmedim izmire içinden geçtim ama kıbrıs çok gittim bogucu klimasız uyunmuyor
Eylül ayında gel o zaman
@gül-diken tamam gelierim :)
Erkekler daha fazla yorum yapmış. Güler misin ağlar mısın?
ağlarımmmmm :( :( :(
Ahahhaha 😄😄
Üüüüühühühühühühü 😭
https://i.hizliresim.com/RkXn9j.gif
Tamam gidiyorum vurma
@OynakBalina
Kedi çok tatlıymış. Bu arada oynak balina nedir ya
İpad :D
neyse yine bayanlara özgü konularda erkeklerin daha çok cevap vermesine tanık olduk hadi görüşürüz
En kaş arları molped kullanıyordu kız arkadaşlarımın.
Hepsinden birer paket al tabi kullanmadıklarından hangisi kukuya iyi gelirse onu kullan
şarkısı güzel :D orkidim var en zor günümde kanatlandım özgürüm bende kız olsam bunu alırdım :D
Kız arkadaşım hep bunu kullanır görüntüsünde bir çekicilik var
Molped / Bana pedini söyle sana kim olduğumu söyleyim.
Ben ped kullanmıyorum ama bez kullanıyorum prima en iyisi ama ablam kotex kullanıyor iyi galiba o
Aaa sahiden ped kullanmiyo musun kgkgkgkf birde kullansaydin
@Melodi_Dorothy bez kullanıyorum bende benzer şeyler :)
Evt kesinlikle. Gecen sevgilimle marketteyiz bir elinde bez digerinde ped hangisi lazim dedi ya jfkfk
@Melodi_Dorothy hadi canım :)
Iyi yaksamlar o zmn
@Melodi_Dorothy sizede 👍👍🤗🤗
erkeklere nedn bu soruları kapatmıyorsunuz anlamıyorum herelde hoşunuza gidiyor olmalı cevaplar
Ben kotex kulaanıyorum 😂😂😂
Nişanlıma sürekli kotex alırım bunu bile düşünmek gibi bir incelik yaparak
Aferin 😄
sagol moruk:)
ped kullanan erkeklerde varmış maşallah hepsi bir cevap vermiş
Sen hasta bezi kullan 😂😂😂
Bilsem önerirdim bilmiyorum
molped iyi diyorlar 😊
ankette orkid ve kotex çıkmıştı dün 😂😂 dene
Kotex gecenin gayet iyiymiş.
Kotex gece gayet iyiymiş
Çiped ped çiped ped ped..
Altılı yedili şak şak şak asdfdsa
sen saka kuşumusun :)
kız arkadaşma aldım...
Marka önemli mi gerçekten?
Tabiki de :)
Orkid platinium kokusu çok güzel 😄
orkid en iyi ped markası
Kotex ve Alldays ya da allways hangisiyse :D
Molped desem sanki inanican :)
Kızların can dostu :)
Orkid diyelim de ayıp olmasın