• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Özel Günler & Hijyen

En iyi ve en kaliteli ped markası hangisidir? (Sayfa 2)

Gizli Üye
Gizli Üye
(30-35)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
30
Yapay Zekaya Sor
En iyi ve en kaliteli ped markası hangisidir?
Cevapla
Marka Soruları Kullanıcı Yorumları ve Soruları Ürünleri Kullananların Deneyimleri
Beğen
Paylaş
Takip Et
3 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.

Kızlar Ne Diyor

678
Kızların Popüler Cevaplarını Göster(30)
  • neden-böyleoldu
    neden-böyleoldu Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Molped kullanıyorum ama günlük pedlerde tercihim kotex içinden paketli çıktığı için daha hijyenik geliyo bana ve kalın olanları da var akıntısı fazla olanlar için ideal

    1
    2 Yorumla
    • alevhatun
      alevhatun
      +1 yıl

      Bana birde vibratör markasi onersene ozelden yaz adini canim

      Yorumla
    • neden-böyleoldu
      neden-böyleoldu
      +1 yıl

      o konuda bir fikrim olduğunu nerden çıkarıyosun

      Yorumla
  • SON_ŞANS00
    SON_ŞANS00 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 94%
    +1 yıl

    Paran varsa git airiz ped al hepsinden daha saglikli 👍

    2
    0 Yorumla
  • MaçaKızı_
    MaçaKızı_ Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 41%
    +1 yıl

    Senelerdir orkid markasını kullanıyorum, kaliteli ve hijyenik buluyorum.

    4
    0 Yorumla
  • sessizelfida
    sessizelfida Takip Et
    Yoda Yaş: 26 , eic 37%
    +1 yıl

    Yalan yok, bizim ev zula gibi. İndirimde bulmuşken topluyoruz.

    2
    0 Yorumla
  • Jelibonnnnnnnn
    Jelibonnnnnnnn Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 32%
    +1 yıl

    sağlıklısını bilemem ama memnun kaldığım en sevdiğim orkid platinum

    2
    0 Yorumla
  • Duruuu23
    Duruuu23 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 64%
    +1 yıl

    Kotex gecenin üstüne tanımam. ayrıca en rahat ettiğim ped kotex

    2
    0 Yorumla
  • _pikachu_
    _pikachu_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    Kotex pamuklu o yönden iyi ama o da çok kayıyo 😒 Orkid çok güzel ama o da kotex kadar pamuklu değil 😒 Ama orkid favorim 😂

    1
    0 Yorumla
  • Nedur_Benum_Çektuğum
    Nedur_Benum_Çektuğum Takip Et
    Xper 2 Yaş: 28 , eic 38%
    +1 yıl

    Orkid kullanıyorum ben. Gayet de memnunum. Benim genellikle yoğun oluyor. O yüzden Orkid Gece Platinum kullanıyorum. Memnunum gayet.

    0
    0 Yorumla
  • asyacim33
    asyacim33 Takip Et
    Master Yaş: 29 , eic 42%
    +1 yıl
    Özel Günler & Hijyen konusunda 310 cevap paylaştı.

    Bnce kotex çünkğ daha yüzeyi pamuksu orkidi en son denediğimde naylon yani poşetsiydi diyim daha sert geliyordu

    0
    0 Yorumla
  • Uykucununşirinesi
    Uykucununşirinesi Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 40%
    +1 yıl

    Kotexx sonuna kadar valla bak dene sende gör süper harika. Hic arkana bakmiyorsun. Aklima ciktimi tastimi diye gelmiyor. Süper yani.

    0
    0 Yorumla
  • Yengeckzz
    Yengeckzz Takip Et
    Bilge Yaş: 31 , eic 75%
    +1 yıl

    Kotex bence çok rahat. Yorumlarda gördüm bim de scarlet kullanmissin vazgeç hiç rahat değil ve hep geçiriyor

    0
    0 Yorumla
  • DelimiyimNeyimKiz
    DelimiyimNeyimKiz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31 , eic 49%
    +1 yıl

    Kotex gece tercihimdir. En iyisi bu ne tasiyo ne gicirdiyo ic camarina güzel de yapisiyor kaymiyorda pamuk gibi yani rahatim.

    0
    2 Yorumla
    • pizzaalaar
      pizzaalaar
      +1 yıl

      Onu denedim rahatti güzeldi sonra Bim'de satılanlar varya Scarlett sanırım onu aldım mecburen kullandım sevmedim şimdi farklı var mı diye sordum ama yine kotexe dönucem sanırım

      Yorumla
    • DelimiyimNeyimKiz
      DelimiyimNeyimKiz
      +1 yıl

      Valla ben cogunu denedim sayılır. Daha iyisini bulana kadar kotex devam et.

      Yorumla
  • filiznur07
    filiznur07 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 53%
    +1 yıl

    Kendi kullandığını kotex light day ismi gibi hafif günler için. Günlük ped diğer ürünlerini kullanmalısınız

    0
    1 Yorumla
    • ugur3460
      ugur3460
      +1 yıl

      Günlük pedler iyi degil emmiyor ayrica hafif gunlerden kastin nedir

      Yorumla
  • Burjuuva
    Burjuuva Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 31%
    +1 yıl

    İlki sonu diye bir şey mi var ne fark edecek
    Ama memnun kaldığım kullandığım markayı önereyim orkid platinum

    0
    2 Yorumla
    • Mervemrs
      Mervemrs
      +1 yıl

      Yigeniminki yoğun oldu benim hep hafif olduğundan dolayı bilmiyorum en iyi hangisi

      Yorumla
    • Burjuuva
      Burjuuva
      +1 yıl

      Yoğun ise gece normal az ise normal ped alın marka farketmez

      Yorumla
  • sedaaklc_
    sedaaklc_ Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 53%
    +1 yıl

    orkid platinum var su kokulu olanı tavsiye ederim. ayrıca orkid dısında ped kullanma diğerleri sızdırıyor tecrübeyle sabitlenmiştir

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    encrypted-tbn1.gstatic.com/images

    0
    0 Yorumla
  • Mysteriousmistress
    Mysteriousmistress Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 74%
    +1 yıl

    Kullanmamak daha iyi aslinda ama mecbur kaliyoruz bazen. Kotex aldim ben yeni ama orkide gore biraz kalin geldi bana

    0
    0 Yorumla
  • IşıLLL34
    IşıLLL34 Takip Et
    Master Yaş: 36 , eic 35%
    +1 yıl

    Orkidin kasinti yapma sebebi tenin hava almasini onluyor olmasi ve domuz girtlagi tozu kullaniliyor olmasi degistir bence

    0
    2 Yorumla
    • alevhatun
      alevhatun
      +1 yıl

      Canim ne aliyim peki

      Yorumla
    • IşıLLL34
      IşıLLL34
      +1 yıl

      Kotex ve helen harper diger urunlere gore biraz dha iyiler

      Yorumla
  • fenerlihatun1907
    fenerlihatun1907 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 34
    +1 yıl

    hemen hemen tüm pedleri kullanmışımdır ama en iyisi kotex ve zaten ilk 2 gün bilemedin 3. günü ayda yılda bir çok yoğun oluyor diğerleri kayarken ve sürterken kotex çok rahat ettiriyor sıcak günlerde özellikle

    0
    0 Yorumla
  • thexyaggmur
    thexyaggmur Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 81%
    +1 yıl

    Kotex Gece çok güzel ben genelde onu kullanıyorum ama diğer markaları da kullandım onlar da iyi

    1
    0 Yorumla
  • Lady_Ayla
    Lady_Ayla Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 56%
    +1 yıl

    Naylon karışımı olmayan
    Cildi tahriş etmeyen
    Sıvıyı muhafaza eden, KOTEX

    1
    2 Yorumla
    • Lady_Ayla
      Lady_Ayla
      +1 yıl

      EIG için teşekkür ederim

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Rica ederim 😊

      Yorumla
  • seeeevdeee
    seeeevdeee Takip Et
    Bilge Yaş: 25 , eic 60%
    +1 yıl

    sleepy kullanmaya başladıktan sonra orkid e geri dönmedim

    1
    3 Yorumla
    • ÇaglaCansu
      ÇaglaCansu
      +1 yıl

      Kotex denedin mi ucuz şeyler almayın

      Yorumla
    • seeeevdeee
      seeeevdeee
      +1 yıl

      ucuzlukla alakası sağlık meselesi

      Yorumla
    • seeeevdeee
      seeeevdeee
      +1 yıl

      yok*

      Yorumla
  • ÇaglaCansu
    ÇaglaCansu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32 , eic 61%
    +1 yıl

    Kotex favorim diğer markalara göre vajina dudaklarini tahriş etmiyo

    1
    2 Yorumla
    • bayancassandra
      bayancassandra
      +1 yıl

      Kotex i bende seviyorum. Ama Orkid emiciliğini de seviyorum 😅

      Yorumla
    • ÇaglaCansu
      ÇaglaCansu
      +1 yıl

      Benim vajina dudaklarim hassas ondan dolayı seciciyim kotex de çok konforlu orkid kullandım aslında bir ara da sigdiramadim benimkini küçük geliyo

      Yorumla
  • Gooncaa
    Gooncaa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36 , eic 55%
    +1 yıl

    Hepsi hava aldırmayan naylon parçaları. Kumaş ped candır

    1
    0 Yorumla
  • Lоlitа
    Lоlitа Takip Et
    Xper 5 Yaş: 26 , eic 30%
    +1 yıl

    Nedense hatırlamıyorum çünkü bir yerlerde tükenmeyen ped kaynağı var evimin.

    1
    0 Yorumla
  • _çikolataaşkına_
    _çikolataaşkına_ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 35%
    +1 yıl

    1 yil once falan o da kendime degil😂 ben almiyorum annem aliyo

    1
    5 Yorumla
    • Bilgegenç123
      Bilgegenç123
      +1 yıl

      Iyy kore fanı

      Yorumla
    • _çikolataaşkına_
      _çikolataaşkına_
      +1 yıl

      Kore fani değilim gerizekali BTS faniyim

      Yorumla
    • Bilgegenç123
      Bilgegenç123
      +1 yıl

      Aynı şey iste.
      BTS koreli değil mi?

      Yorumla
    • _çikolataaşkına_
      _çikolataaşkına_
      +1 yıl

      Mall

      Yorumla
    • Bilgegenç123
      Bilgegenç123
      +1 yıl

      Sensin o

      Yorumla
  • burcushe
    burcushe Takip Et
    Yoda Yaş: 38 , eic 33%
    +1 yıl

    Orkid, özellikle kokuluları beni inanılmaz rahatsız ediyor.

    1
    0 Yorumla
  • Petitedame
    Petitedame Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 66%
    +1 yıl

    Sleepy. En iyisi. Bambu kokulu üstelik. Acıtmıyor, yumuşak. Ses çıkarmıyor 😍

    1
    32 Yorumla
    • isteklivearzulu
      isteklivearzulu
      +1 yıl

      Pedlerin sessizleridemi var heralde sürekli uyuyorlar sıcak sıcak😂😂😂

      Yorumla
    • Petitedame
      Petitedame
      +1 yıl

      @isteklivearzulu Olabilir.. Ama güzel

      Yorumla
    • isteklivearzulu
      isteklivearzulu
      +1 yıl

      İyi sevindim senin adına keşke arada sırada uyanıp biraz canlansa iyi olurdu😂😂

      Yorumla
    • Petitedame
      Petitedame
      +1 yıl

      @isteklivearzulu canlı canlı 😂

      Yorumla
    • isteklivearzulu
      isteklivearzulu
      +1 yıl

      Bide canlı şarkı patlatsa arada sırada seninde ağrın sızın olmaz😂😂

      Yorumla
    • Petitedame
      Petitedame
      +1 yıl

      @isteklivearzulu keşke sende regl ağrısı yaşasan..

      Yorumla
    • isteklivearzulu
      isteklivearzulu
      +1 yıl

      Allah korusun biz bir kez o acıyı yaşadık bir daha yaşamakta istemem doğrusu😂😂

      Yorumla
    • Petitedame
      Petitedame
      +1 yıl

      @isteklivearzulu bir kez yaşadık derken?

      Yorumla
    • isteklivearzulu
      isteklivearzulu
      +1 yıl

      Sünnet olunca bizde acı duyuyoruz demek istedim😂😂

      Yorumla
    • Petitedame
      Petitedame
      +1 yıl

      @isteklivearzulu yazık...

      Yorumla
    • Men_90
      Men_90
      +1 yıl

      😂😂😂

      Yorumla
    • isteklivearzulu
      isteklivearzulu
      +1 yıl

      Hemde çokkk yazık ediyorlar tabikide😂😂

      Yorumla
    • Petitedame
      Petitedame
      +1 yıl

      @isteklivearzulu biz o acıyı her ay yaşıyoruz... Bizi üzerken Allah'tan korkun 😂

      Yorumla
    • isteklivearzulu
      isteklivearzulu
      +1 yıl

      Vallahi desem inanmazsın sevgilim olduğunda sevgilimin bu özel günlerinde inan hiç sesim çıkmazdı ne derdiyse tamam moduna bağlanırdım ve her istediği şeyide eksiksiz ve zamanında yerine getirdim vallahi hiç üzmezdim

      Yorumla
    • Petitedame
      Petitedame
      +1 yıl

      @isteklivearzulu 😂 Bir erkekle ped muhabbeti konuşursan elbet böyle der. Sen onu kızlara sor 😂

      Yorumla
    • Men_90
      Men_90
      +1 yıl

      @Petitedame şimdiye kadar hiçbir kızı üzmedim ama şu ses çıkarmıyor olayı baya komik 😂😎

      Yorumla
    • Petitedame
      Petitedame
      +1 yıl

      @Men_90 hahah. Kullansaydınız anlardınız. Molped, Orkid vs. kullanılırken poşet gibi. Hışır hışır. Dışarıda veya ciddi bir toplantıda rezil olma ihtimaliniz artıyor... Ama bu öyle değil. Full pamuk. Komik ama rahat...

      Yorumla
    • Men_90
      Men_90
      +1 yıl

      @Petitedame kullanmakmı ahahahahaha ama rahat olması iyi olmalı sizin için bende boxer seçerken tazmanya canavarı ya da bugs bunnylı rahat veya siyah düz bakarım 😂😂😎

      Yorumla
    • isteklivearzulu
      isteklivearzulu
      +1 yıl

      Ama kabul edin tamam bu durumuz gerçekten sıkıntılı stresli bir durum ama bizimde eşref saatide oluyor eşşek saatide keşke hakim olabilsekte sizi incitip kırmasak çok çok iyi olcak ama

      Yorumla
    • Men_90
      Men_90
      +1 yıl

      @isteklivearzulu bende bulunmaz ondan 😂

      Yorumla
    • Petitedame
      Petitedame
      +1 yıl

      @isteklivearzulu keşke...

      Yorumla
    • Petitedame
      Petitedame
      +1 yıl

      @Men_90 🙄

      Yorumla
    • Men_90
      Men_90
      +1 yıl

      eşşek saati dedi ona dedim bende bulunmaz

      Yorumla
    • isteklivearzulu
      isteklivearzulu
      +1 yıl

      😗😗😗

      Yorumla
    • Men_90
      Men_90
      +1 yıl

      @Petitedame umarım yazdım birşeye alınmadınız 🙄😌

      Yorumla
    • isteklivearzulu
      isteklivearzulu
      +1 yıl

      Siz bayanlar gerçekten eli öpülesinizde kıymet bileninze denk gelseniz gidip zıbidilere raslıyorsunuzya ona bende üzülüyorum😔😔

      Yorumla
    • Petitedame
      Petitedame
      +1 yıl

      @isteklivearzulu bende üzülüyorum... Doğru kişileri bulamıyoruz

      Yorumla
    • isteklivearzulu
      isteklivearzulu
      +1 yıl

      Seçim yapmakta yanlış duygulardan hislerden veya yanlış krterlerden haraket ediliyor sanırım ya da ne biliyim doğru insan çıkıyorda bunların hepsi aynıdır gözüylemi bakılıyor o düşünceylemi hareket ediliyor gerçekten bunu çok merak efiyorum bir bayan olmanızdan bunu sizden öğrenmek isterim doğrusu

      Yorumla
    • Petitedame
      Petitedame
      +1 yıl

      @isteklivearzulu sanırım ben doğrusunu buldum... Ama çoğu kız tipe, paraya gibi vs. Şeylere baktığı için karakteri, kalbi umursamıyor. Üzücü bir durum.

      Yorumla
    • isteklivearzulu
      isteklivearzulu
      +1 yıl

      Aynen söylediyin mantıklı bazısı vay sakalından vay gülüşünden vay bakışından vay sesinden vay şuyundan buyundan yaa birinide görmedim ben karekterine kişiliyine insanlığına vicdanına merhametine allah korkusuna değer verip vermediğine saygısına kültürüne önem veririm çıkacağım insanında evleneceğim insanda bunlar benim olmasa olmazlarımdır demiyorlar

      Yorumla
    • Petitedame
      Petitedame
      +1 yıl

      @isteklivearzulu ben diyorum... Ben doğrusunu buldum Allah hepinize nasip etsin 😂😂😂

      Yorumla
    • isteklivearzulu
      isteklivearzulu
      +1 yıl

      Aminnnnnnnnn🤗🤗🤗

      Yorumla
  • Çaykovskiii
    Çaykovskiii Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 36%
    +1 yıl

    Orkid çok kötü. Tahriş ediyor en iyisi Kotex iç çamaşır giymiş gibi oluyorsun

    1
    0 Yorumla
  • Fasalıfisolu
    Fasalıfisolu Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31 , eic 68%
    +1 yıl

    Reklam olcak ama orkid. bir de bebek bezi sjjdjjcm

    1
    0 Yorumla
  • Daha fazla (618)

Erkekler Ne Diyor

369
Erkeklerin Popüler Cevaplarını Göster(30)
  • cesurky
    cesurky Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    burda kız adiyla profil oluşturanlar da varmiş yav. helal olsun.😠😠😠😠örnek olarak Nursel96 isimli şahıs

    0
    0 Yorumla
  • careful
    careful Takip Et
    Guru Yaş: 38
    +1 yıl

    Kotex yakıyor, orkid sert olabiliyor, molped buna en yakın oluyor. Kız değilim ama kızlardan gelen yorumlar bu yönde oluyordu😀

    1
    3 Yorumla
    • careful
      careful

      Böyle bir başlıkta eig oldum, kendimi atıp geliyorum bir saniye 😂

      Yorumla
    • senaxxxd
      senaxxxd

      hahaha

      Yorumla
    • careful
      careful

      Hıyırrr😀

      Yorumla
  • tarot_06
    tarot_06 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 45
    +1 yıl

    güzel aplam ben sevgilime orkid almıstım senin ped hangisi ben ince olanını alırdım sen hangsini kullanıyorsun

    0
    0 Yorumla
  • akigolar1990
    akigolar1990 Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    Kadın ped markasına erkekler daha çok yorum yazmış 😄😄

    1
    3 Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Kızlar neye yorum yazıyo acaba..

      Yorumla
    • akigolar1990
      akigolar1990
      +1 yıl

      Sanki erkekler ped kullanıyor yazmaları saçma onu diyorum anlamadım galiba

      Yorumla
    • Edameda06
      Edameda06
      +1 yıl

      Yoo anladım ama ben burda kızları yerdim. Erkekleri değil

      Yorumla
  • Siyabend0
    Siyabend0 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    1 hafta önce kız arkadaşım uyuzluk olsun diye bana aldırttı

    1
    0 Yorumla
  • doctor16
    doctor16 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kardeş iped iyi adamlar yapıyor ABD markası ama.. not doktor

    0
    0 Yorumla
  • 497816327291
    497816327291 Takip Et
    Yoda Yaş: 120
    +1 yıl

    ben kullanmiyorum ama kullansaydim molpeed kullanirdim

    1
    0 Yorumla
  • sacadam7
    sacadam7 Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    Hergün ped kullanılır da her günlük ped kullanılır mı?

    1
    3 Yorumla
    • idknowq
      idknowq
      +1 yıl

      kullanilmaz

      Yorumla
    • sacadam7
      sacadam7
      +1 yıl

      @idknowq değil mi ashdjasv

      Yorumla
    • idknowq
      idknowq
      +1 yıl

      yani hsjshjs

      Yorumla
  • karafruk_kertenkele
    karafruk_kertenkele Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    orkid ya da o bitane varya reklamda cikiyo molpediniz var mi

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    ben hala bez kullanıyorum. kaynatıp kaynatıp kullanıyorum. en hıjyenı bun:)) bu arada bu aykı arkadas gecıktı acaba neden :))

    0
    0 Yorumla
  • sanalsevererkek
    sanalsevererkek Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Kotex pamuksu dış yüzeyi hava alan kanallariyla sizdırmayan tek ped markası😂😂şimdi reklamları izlediniz sinama keyfi devam ediyor😉😉

    0
    0 Yorumla
  • xantia
    xantia Takip Et
    Xper 6 Yaş: 50
    +1 yıl

    Erkeklere neden kapansınki? Bizde arkadaşımıza alacağımız zaman hangisini alsak diye düşünüp duruyoruz

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Siz kadınların hayatı bazen gerçekten zor oluyor ayda 4-5 gün 😴😴😴😴

    1
    4 Yorumla
    • gizlihatunnn93
      gizlihatunnn93
      +1 yıl

      tam 5 gün ve bugün başladı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kimisi dayanılmaz ağrılı oluyor kimisi ağrısız geçiriyor, öğünlerde rahat kıyafet giyemiyorsun, psikolojin farklı oluyor, asabi, yorgun, mutsuz, ruh halinde oluyorsun sadece öğün için anlayış bekliyorsun fakat göremiyorsun...

      Yorumla
    • gizlihatunnn93
      gizlihatunnn93
      +1 yıl

      hiç sormaya bide bahar temizliginin ortasinda

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Buda siz bayanların fizyolojik özelliği, bir kaç gün sıkıntılı geçer, en sıkıntılı durumda açık kıyafet ve deniz, zaten sağlıklı bir vücut düzenli adet görür bir anlamda kadının sağlığının fizyolojik bir göstergesi diyebiliriz, 🌷🌸🌹🍀🍁🌼🌻🌺 keyfin yerinde olsun diye çiçek gönderdim 😀

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    istatistiklere göre en çok tercih edilen orkid ama bir çok kişinin dediğine göre özel günlerde kotex giyiyolarmış

    0
    1 Yorumla
    • bocukun-ocuguyum
      bocukun-ocuguyum
      +1 yıl

      Daha iyi.

      Yorumla
  • Apollon61
    Apollon61 Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Molped bence çok güzel şarkısı vardı reklamlarda :/

    0
    0 Yorumla
  • Emreilhan
    Emreilhan Takip Et
    Yoda Yaş: 45
    +1 yıl

    Hayatımda olan kadınların tercihlerine bakarsam orkid açık ara önde

    0
    0 Yorumla
  • PiranŞifa
    PiranŞifa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kız olsam molped :)) çünkü en çok onun reklamını görüyorum :)

    1
    0 Yorumla
  • gokhanK1905
    gokhanK1905 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    Vallahi cevap atmicaktim ama guncellemeni okuyunca bu tuzagi erkeklere boyle demek icin kurdun dimi sen 😂😂😂cok fenasin cok

    0
    0 Yorumla
  • bakırköy
    bakırköy Takip Et
    Yoda Yaş: 40
    +1 yıl

    kızlar cevaplasın demişsin ama kullanan bayan hastalarımızın çoğu koteks kullanıyor çoğuda orkid kullanıcısı eskiden

    0
    2 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      olabılır erkeklerın bılgısız olduğunu solemedım ama pek anlamazlar dıe ole demıstım zaten ben bı sorun yasadıgım ıcın arkadaşlara danışmayı mantıklı buldm ama yardımcı olmak ıstedınız sanırım tsk

      Yorumla
    • bakırköy
      bakırköy
      +1 yıl

      rica ederim sağlık bölümünde zaten dalga cevplar verenelere uyuz oluyrm

      Yorumla
  • uzunyolgun
    uzunyolgun Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Muşamba çocuk bezi en iyisi eski usül mavi ve pembe renk muşamba bezlerden bağlamak en doğalı muşamba üçgen alıcan üstüne kumaş bez alıcan sonra uçlarıyla muşambanın düğümleyip bağlamak en iyisi

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    valla erkeklerin pedleri bu kadar iyi bildiğini bilmiyordum :)
    Helen harper kullan :)

    0
    26 Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Bir tane kadı yok sanki kendileri oluyor 😊😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      yakında erkeklerinde regl olduklarına inanacağım :) ben hepsi aynı sanıyordum. hepsi farklı özeliktemi :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Pedlerinmi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      evett

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Malzeme ve kalite farkı var hepsi aynı değil ayrıca çeşitleri var zevkine göre seç beğen al misali kokulu kokuların çeşitleri var uzun kısa yoğun az normal şekilli falan gibi vs vs

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      kokulu derken meyve kokulu gibimi yani. NE çok şey varmış ya :)
      günlükte kullanıyormusun

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Evet çiçek kokulardan mevcut ha birde günlük pedler ve tamponlar da var çeşit bol onlarda da

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      cahillik başa bela :) senin favorin ne

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Ben kokusuzlari tercih ediyorum ped markalarını hiç beğenmedim sızdırmaya hisirdamayan kokuyu emmeye ped yok

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      aslında rhat gibi görünüyorlar. Senin anlaşılan regl zamanın baya yoğun geçiyor.

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Evet ne yoğunu şelale misali 😂🙈

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      gerçektenmi o kadar regloluyormusun cidden?
      normaldede baya ıslanıyorsundur sen kesin :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Evet 😭

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      İslaniyor kelimesini anlamadım ne işleniyor l

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      o kadar akıntı normalde oluyormu sende mesela regl bitti yinede kullanmak zorundamısın

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      9 gün sürüyor regl bittikten 2 gun sonrada devam ediyor kurumuş vaziyette geliyor ama

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ıslnıyor derken mesela regl bittikten sonrada ıslanma çok oluyormu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      kurumuş vaziyette derken :)

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Kan kurumuş vaziyette geliyor

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      kadın olmakta zor. kaç yaşındasın sen merak ettim baya bilgilisin.
      Normalde çok ıslanıyormusun regl olmadığında

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      17 yaşındayım 😊🙈

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      bya bir yoğunmuş ama sneinki

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Sen az önce açık değilmişim niye gizledi. N kendini

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      ulaşırmısın bana?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Gizli Soran
      +1 yıl

      Nereden ulasicam yeniyim burda

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      gizliliğimi açıyorum takip et

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Benim Kız Kotex Kullanıyo Knks. Orkid Naylonlu Olduğu İçin Hışırdıyomuş :D

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    temızlık mamullerı satısında bır ara calıstım en cok satılan orkıd dıye bılıyorum

    0
    0 Yorumla
  • Çağdaşeser
    Çağdaşeser Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Ben hic almadim lazim olmuyor ondan belki🤣😂🤣😂🤣

    1
    0 Yorumla
  • ZekiZenginZarifAdam
    ZekiZenginZarifAdam Takip Et
    Bilge Yaş: 42
    +1 yıl

    evde farklı 1-2 çeşit var ama ben kullanmıyorum :)
    kim buraktıysa artık

    0
    0 Yorumla
  • kivircikoglan955
    kivircikoglan955 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    acaba kaç erkek bu soruyu cevaplandırdı onu merak ediyorum :D :D

    0
    0 Yorumla
  • Radarsız
    Radarsız Takip Et
    Yoda Yaş: 32
    +1 yıl

    Kotex canim çok rahat sizdirmiyor kokuyi hapsediyor

    1
    0 Yorumla
  • Lockayem55
    Lockayem55 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Peki ilişki yaşadıktan sonra hangi peçete markasını kullanıyorsunuz tövbe

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Şimdiye kadar 2 kız arkadaşım oldu. Her 2'side koteks kullanırdı.

    0
    0 Yorumla
  • TheExpanse
    TheExpanse Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    bir tane hınt fılmı ızlemıstım koronada can sıkıntısından :D adam ped yapıyordu en ıyısı o :D

    0
    0 Yorumla
  • Daha fazla (309)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Özel Günler & Hijyen > Sorular > En iyi ve en kaliteli ped markası hangisidir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

En iyi ve en kaliteli ped markası hangisidir? 16 cevap verildi
Piyasadaki en kaliteli ped markası hangisi sizce? 29 cevap verildi
Size göre en kaliteli ped markası hangisi? 9 cevap verildi
En iyi ped markası hangisidir? 39 cevap verildi
En iyi ped markası hangisi sizce? 36 cevap verildi
En iyi ped markası hangisi sizce? 15 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Dünyaca ünlü oyuncu Giancarlo Esposito müslüman oldu, kendisini tanıyor musunuz?
  • Omlet sever misin?
  • Kendi hayatı karanlıkken başkalarına ahlak dersi veren insanlara tahammülünüz var mı, yoksa yüzlerine vurmalı mı?
  • Kocamın kız kardeşimi benden daha çok beğenmesi normal mi, bu sözleri ne kadar ciddiye almalıyım?
  • Kimler sabah kahvesini içti?
  • Sevgilinin, arkadaşlarıyla fazla vakit geçirmesi seni rahatsız eder mi?
  • Merhaba arkadaşlar bir hafta sonra tekrar geldim sizde neler var ne yaptınız?
  • Her halinizle güzel misiniz?
  • Sizce insanlar en çok hangi duyguyu gizlemeye çalışıyor?
  • Aldatırken, aldatılırsanız tepkiniz ne olurdu beyler bayanlar😅?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨