AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Molped kullanıyorum ama günlük pedlerde tercihim kotex içinden paketli çıktığı için daha hijyenik geliyo bana ve kalın olanları da var akıntısı fazla olanlar için ideal
Bana birde vibratör markasi onersene ozelden yaz adini canim
o konuda bir fikrim olduğunu nerden çıkarıyosun
Paran varsa git airiz ped al hepsinden daha saglikli 👍
Senelerdir orkid markasını kullanıyorum, kaliteli ve hijyenik buluyorum.
Yalan yok, bizim ev zula gibi. İndirimde bulmuşken topluyoruz.
sağlıklısını bilemem ama memnun kaldığım en sevdiğim orkid platinum
Kotex gecenin üstüne tanımam. ayrıca en rahat ettiğim ped kotex
Kotex pamuklu o yönden iyi ama o da çok kayıyo 😒 Orkid çok güzel ama o da kotex kadar pamuklu değil 😒 Ama orkid favorim 😂
Orkid kullanıyorum ben. Gayet de memnunum. Benim genellikle yoğun oluyor. O yüzden Orkid Gece Platinum kullanıyorum. Memnunum gayet.
Bnce kotex çünkğ daha yüzeyi pamuksu orkidi en son denediğimde naylon yani poşetsiydi diyim daha sert geliyordu
Kotexx sonuna kadar valla bak dene sende gör süper harika. Hic arkana bakmiyorsun. Aklima ciktimi tastimi diye gelmiyor. Süper yani.
Kotex bence çok rahat. Yorumlarda gördüm bim de scarlet kullanmissin vazgeç hiç rahat değil ve hep geçiriyor
Kotex gece tercihimdir. En iyisi bu ne tasiyo ne gicirdiyo ic camarina güzel de yapisiyor kaymiyorda pamuk gibi yani rahatim.
Onu denedim rahatti güzeldi sonra Bim'de satılanlar varya Scarlett sanırım onu aldım mecburen kullandım sevmedim şimdi farklı var mı diye sordum ama yine kotexe dönucem sanırım
Valla ben cogunu denedim sayılır. Daha iyisini bulana kadar kotex devam et.
Kendi kullandığını kotex light day ismi gibi hafif günler için. Günlük ped diğer ürünlerini kullanmalısınız
Günlük pedler iyi degil emmiyor ayrica hafif gunlerden kastin nedir
İlki sonu diye bir şey mi var ne fark edecek
Ama memnun kaldığım kullandığım markayı önereyim orkid platinum
Yigeniminki yoğun oldu benim hep hafif olduğundan dolayı bilmiyorum en iyi hangisi
Yoğun ise gece normal az ise normal ped alın marka farketmez
orkid platinum var su kokulu olanı tavsiye ederim. ayrıca orkid dısında ped kullanma diğerleri sızdırıyor tecrübeyle sabitlenmiştir
encrypted-tbn1.gstatic.com/images
Kullanmamak daha iyi aslinda ama mecbur kaliyoruz bazen. Kotex aldim ben yeni ama orkide gore biraz kalin geldi bana
Orkidin kasinti yapma sebebi tenin hava almasini onluyor olmasi ve domuz girtlagi tozu kullaniliyor olmasi degistir bence
Canim ne aliyim peki
Kotex ve helen harper diger urunlere gore biraz dha iyiler
hemen hemen tüm pedleri kullanmışımdır ama en iyisi kotex ve zaten ilk 2 gün bilemedin 3. günü ayda yılda bir çok yoğun oluyor diğerleri kayarken ve sürterken kotex çok rahat ettiriyor sıcak günlerde özellikle
Kotex Gece çok güzel ben genelde onu kullanıyorum ama diğer markaları da kullandım onlar da iyi
Naylon karışımı olmayan
Cildi tahriş etmeyen
Sıvıyı muhafaza eden, KOTEX
EIG için teşekkür ederim
Rica ederim 😊
sleepy kullanmaya başladıktan sonra orkid e geri dönmedim
Kotex denedin mi ucuz şeyler almayın
ucuzlukla alakası sağlık meselesi
yok*
Kotex favorim diğer markalara göre vajina dudaklarini tahriş etmiyo
Kotex i bende seviyorum. Ama Orkid emiciliğini de seviyorum 😅
Benim vajina dudaklarim hassas ondan dolayı seciciyim kotex de çok konforlu orkid kullandım aslında bir ara da sigdiramadim benimkini küçük geliyo
Hepsi hava aldırmayan naylon parçaları. Kumaş ped candır
Nedense hatırlamıyorum çünkü bir yerlerde tükenmeyen ped kaynağı var evimin.
1 yil once falan o da kendime degil😂 ben almiyorum annem aliyo
Iyy kore fanı
Kore fani değilim gerizekali BTS faniyim
Aynı şey iste.
BTS koreli değil mi?
Mall
Sensin o
Orkid, özellikle kokuluları beni inanılmaz rahatsız ediyor.
Sleepy. En iyisi. Bambu kokulu üstelik. Acıtmıyor, yumuşak. Ses çıkarmıyor 😍
Pedlerin sessizleridemi var heralde sürekli uyuyorlar sıcak sıcak😂😂😂
@isteklivearzulu Olabilir.. Ama güzel
İyi sevindim senin adına keşke arada sırada uyanıp biraz canlansa iyi olurdu😂😂
@isteklivearzulu canlı canlı 😂
Bide canlı şarkı patlatsa arada sırada seninde ağrın sızın olmaz😂😂
@isteklivearzulu keşke sende regl ağrısı yaşasan..
Allah korusun biz bir kez o acıyı yaşadık bir daha yaşamakta istemem doğrusu😂😂
@isteklivearzulu bir kez yaşadık derken?
Sünnet olunca bizde acı duyuyoruz demek istedim😂😂
@isteklivearzulu yazık...
😂😂😂
Hemde çokkk yazık ediyorlar tabikide😂😂
@isteklivearzulu biz o acıyı her ay yaşıyoruz... Bizi üzerken Allah'tan korkun 😂
Vallahi desem inanmazsın sevgilim olduğunda sevgilimin bu özel günlerinde inan hiç sesim çıkmazdı ne derdiyse tamam moduna bağlanırdım ve her istediği şeyide eksiksiz ve zamanında yerine getirdim vallahi hiç üzmezdim
@isteklivearzulu 😂 Bir erkekle ped muhabbeti konuşursan elbet böyle der. Sen onu kızlara sor 😂
@Petitedame şimdiye kadar hiçbir kızı üzmedim ama şu ses çıkarmıyor olayı baya komik 😂😎
@Men_90 hahah. Kullansaydınız anlardınız. Molped, Orkid vs. kullanılırken poşet gibi. Hışır hışır. Dışarıda veya ciddi bir toplantıda rezil olma ihtimaliniz artıyor... Ama bu öyle değil. Full pamuk. Komik ama rahat...
@Petitedame kullanmakmı ahahahahaha ama rahat olması iyi olmalı sizin için bende boxer seçerken tazmanya canavarı ya da bugs bunnylı rahat veya siyah düz bakarım 😂😂😎
Ama kabul edin tamam bu durumuz gerçekten sıkıntılı stresli bir durum ama bizimde eşref saatide oluyor eşşek saatide keşke hakim olabilsekte sizi incitip kırmasak çok çok iyi olcak ama
@isteklivearzulu bende bulunmaz ondan 😂
@isteklivearzulu keşke...
@Men_90 🙄
eşşek saati dedi ona dedim bende bulunmaz
😗😗😗
@Petitedame umarım yazdım birşeye alınmadınız 🙄😌
Siz bayanlar gerçekten eli öpülesinizde kıymet bileninze denk gelseniz gidip zıbidilere raslıyorsunuzya ona bende üzülüyorum😔😔
@isteklivearzulu bende üzülüyorum... Doğru kişileri bulamıyoruz
Seçim yapmakta yanlış duygulardan hislerden veya yanlış krterlerden haraket ediliyor sanırım ya da ne biliyim doğru insan çıkıyorda bunların hepsi aynıdır gözüylemi bakılıyor o düşünceylemi hareket ediliyor gerçekten bunu çok merak efiyorum bir bayan olmanızdan bunu sizden öğrenmek isterim doğrusu
@isteklivearzulu sanırım ben doğrusunu buldum... Ama çoğu kız tipe, paraya gibi vs. Şeylere baktığı için karakteri, kalbi umursamıyor. Üzücü bir durum.
Aynen söylediyin mantıklı bazısı vay sakalından vay gülüşünden vay bakışından vay sesinden vay şuyundan buyundan yaa birinide görmedim ben karekterine kişiliyine insanlığına vicdanına merhametine allah korkusuna değer verip vermediğine saygısına kültürüne önem veririm çıkacağım insanında evleneceğim insanda bunlar benim olmasa olmazlarımdır demiyorlar
@isteklivearzulu ben diyorum... Ben doğrusunu buldum Allah hepinize nasip etsin 😂😂😂
Aminnnnnnnnn🤗🤗🤗
Orkid çok kötü. Tahriş ediyor en iyisi Kotex iç çamaşır giymiş gibi oluyorsun
Reklam olcak ama orkid. bir de bebek bezi sjjdjjcm
Erkekler Ne Diyor
burda kız adiyla profil oluşturanlar da varmiş yav. helal olsun.😠😠😠😠örnek olarak Nursel96 isimli şahıs
Kotex yakıyor, orkid sert olabiliyor, molped buna en yakın oluyor. Kız değilim ama kızlardan gelen yorumlar bu yönde oluyordu😀
Böyle bir başlıkta eig oldum, kendimi atıp geliyorum bir saniye 😂
hahaha
Hıyırrr😀
güzel aplam ben sevgilime orkid almıstım senin ped hangisi ben ince olanını alırdım sen hangsini kullanıyorsun
Kadın ped markasına erkekler daha çok yorum yazmış 😄😄
Kızlar neye yorum yazıyo acaba..
Sanki erkekler ped kullanıyor yazmaları saçma onu diyorum anlamadım galiba
Yoo anladım ama ben burda kızları yerdim. Erkekleri değil
1 hafta önce kız arkadaşım uyuzluk olsun diye bana aldırttı
Kardeş iped iyi adamlar yapıyor ABD markası ama.. not doktor
ben kullanmiyorum ama kullansaydim molpeed kullanirdim
Hergün ped kullanılır da her günlük ped kullanılır mı?
kullanilmaz
@idknowq değil mi ashdjasv
yani hsjshjs
orkid ya da o bitane varya reklamda cikiyo molpediniz var mi
ben hala bez kullanıyorum. kaynatıp kaynatıp kullanıyorum. en hıjyenı bun:)) bu arada bu aykı arkadas gecıktı acaba neden :))
Kotex pamuksu dış yüzeyi hava alan kanallariyla sizdırmayan tek ped markası😂😂şimdi reklamları izlediniz sinama keyfi devam ediyor😉😉
Erkeklere neden kapansınki? Bizde arkadaşımıza alacağımız zaman hangisini alsak diye düşünüp duruyoruz
Siz kadınların hayatı bazen gerçekten zor oluyor ayda 4-5 gün 😴😴😴😴
tam 5 gün ve bugün başladı
Kimisi dayanılmaz ağrılı oluyor kimisi ağrısız geçiriyor, öğünlerde rahat kıyafet giyemiyorsun, psikolojin farklı oluyor, asabi, yorgun, mutsuz, ruh halinde oluyorsun sadece öğün için anlayış bekliyorsun fakat göremiyorsun...
hiç sormaya bide bahar temizliginin ortasinda
Buda siz bayanların fizyolojik özelliği, bir kaç gün sıkıntılı geçer, en sıkıntılı durumda açık kıyafet ve deniz, zaten sağlıklı bir vücut düzenli adet görür bir anlamda kadının sağlığının fizyolojik bir göstergesi diyebiliriz, 🌷🌸🌹🍀🍁🌼🌻🌺 keyfin yerinde olsun diye çiçek gönderdim 😀
istatistiklere göre en çok tercih edilen orkid ama bir çok kişinin dediğine göre özel günlerde kotex giyiyolarmış
Daha iyi.
Molped bence çok güzel şarkısı vardı reklamlarda :/
Hayatımda olan kadınların tercihlerine bakarsam orkid açık ara önde
Kız olsam molped :)) çünkü en çok onun reklamını görüyorum :)
Vallahi cevap atmicaktim ama guncellemeni okuyunca bu tuzagi erkeklere boyle demek icin kurdun dimi sen 😂😂😂cok fenasin cok
kızlar cevaplasın demişsin ama kullanan bayan hastalarımızın çoğu koteks kullanıyor çoğuda orkid kullanıcısı eskiden
olabılır erkeklerın bılgısız olduğunu solemedım ama pek anlamazlar dıe ole demıstım zaten ben bı sorun yasadıgım ıcın arkadaşlara danışmayı mantıklı buldm ama yardımcı olmak ıstedınız sanırım tsk
rica ederim sağlık bölümünde zaten dalga cevplar verenelere uyuz oluyrm
Muşamba çocuk bezi en iyisi eski usül mavi ve pembe renk muşamba bezlerden bağlamak en doğalı muşamba üçgen alıcan üstüne kumaş bez alıcan sonra uçlarıyla muşambanın düğümleyip bağlamak en iyisi
valla erkeklerin pedleri bu kadar iyi bildiğini bilmiyordum :)
Helen harper kullan :)
Bir tane kadı yok sanki kendileri oluyor 😊😂
yakında erkeklerinde regl olduklarına inanacağım :) ben hepsi aynı sanıyordum. hepsi farklı özeliktemi :)
Pedlerinmi
evett
Malzeme ve kalite farkı var hepsi aynı değil ayrıca çeşitleri var zevkine göre seç beğen al misali kokulu kokuların çeşitleri var uzun kısa yoğun az normal şekilli falan gibi vs vs
kokulu derken meyve kokulu gibimi yani. NE çok şey varmış ya :)
günlükte kullanıyormusun
Evet çiçek kokulardan mevcut ha birde günlük pedler ve tamponlar da var çeşit bol onlarda da
cahillik başa bela :) senin favorin ne
Ben kokusuzlari tercih ediyorum ped markalarını hiç beğenmedim sızdırmaya hisirdamayan kokuyu emmeye ped yok
aslında rhat gibi görünüyorlar. Senin anlaşılan regl zamanın baya yoğun geçiyor.
Evet ne yoğunu şelale misali 😂🙈
gerçektenmi o kadar regloluyormusun cidden?
normaldede baya ıslanıyorsundur sen kesin :)
Evet 😭
İslaniyor kelimesini anlamadım ne işleniyor l
o kadar akıntı normalde oluyormu sende mesela regl bitti yinede kullanmak zorundamısın
9 gün sürüyor regl bittikten 2 gun sonrada devam ediyor kurumuş vaziyette geliyor ama
ıslnıyor derken mesela regl bittikten sonrada ıslanma çok oluyormu
kurumuş vaziyette derken :)
Kan kurumuş vaziyette geliyor
kadın olmakta zor. kaç yaşındasın sen merak ettim baya bilgilisin.
Normalde çok ıslanıyormusun regl olmadığında
17 yaşındayım 😊🙈
bya bir yoğunmuş ama sneinki
Sen az önce açık değilmişim niye gizledi. N kendini
ulaşırmısın bana?
Nereden ulasicam yeniyim burda
gizliliğimi açıyorum takip et
Benim Kız Kotex Kullanıyo Knks. Orkid Naylonlu Olduğu İçin Hışırdıyomuş :D
temızlık mamullerı satısında bır ara calıstım en cok satılan orkıd dıye bılıyorum
Ben hic almadim lazim olmuyor ondan belki🤣😂🤣😂🤣
evde farklı 1-2 çeşit var ama ben kullanmıyorum :)
kim buraktıysa artık
acaba kaç erkek bu soruyu cevaplandırdı onu merak ediyorum :D :D
Kotex canim çok rahat sizdirmiyor kokuyi hapsediyor
Peki ilişki yaşadıktan sonra hangi peçete markasını kullanıyorsunuz tövbe
Şimdiye kadar 2 kız arkadaşım oldu. Her 2'side koteks kullanırdı.
bir tane hınt fılmı ızlemıstım koronada can sıkıntısından :D adam ped yapıyordu en ıyısı o :D