Duphaston kullananlar, ilaç bitince adet kaç günde geldi ve herkeste kanama oluyor mu?

En son 20 Nisan 2026'da regl oldum, Haziran 9 ve adet olamadım. Doktora gittim geçen hafta cuma. Kist ya da polikistik over diye bir şey yok, sadece Duphaston verdi, 10 gün kullan, adetinin üçüncü günü gel, hormon testi yapalım dedi. Ancak ben pazartesi başladım Duphaston'a ve inanılmaz sivilce, uyku yaptı. Bu bitince ne kadar sürede gelir, ilaç bittikten 10-14 gün sonra da gelmezse doktor nasıl bir tedavi süreci uygular, bana bir akıl verir misiniz, stres oluyorum. Kanamam kesin olur mu ilacı içtikten sonra?

Duphaston kullananlar, ilaç bitince adet kaç günde geldi ve herkeste kanama oluyor mu?
Cevapla