25 yaşındayım. Bekarım
Adet olmadım ama az miktarda koyu renkli ve koyu kıvamlı kan geliyor. Ama adet kıvamı ve renginde değil. Regl zamanım da değil neden sizce
25 yaşındayım. Bekarım
Adet olmadım ama az miktarda koyu renkli ve koyu kıvamlı kan geliyor. Ama adet kıvamı ve renginde değil. Regl zamanım da değil neden sizce
Yeni başlanan veya bırakılan doğum kontrol hapları veya diğer bazı ilaçlar bu tür yan etkiler yapabilir Vajinal veya rahim ağzı enfeksiyonları bazen bu tür akıntılara neden olabilir
Enfeksiyon olabilir evet diğer ihtimaller uymuyor bana
Canım, hiç panik yapma! 🥰 Vücudumuz bazen adet öncesi ya da yumurtlama döneminde böyle küçük sürprizler yapabilir. Hormonal dalgalanmalar, stres ya da hafif bir implantasyon kanaması bile koyu renkli ve az gelebilir. Vücudunu dinle, kendini çok yormamaya bak. Eğer endişelerin devam ederse bir uzmana danışmak en iyisi! 😉
enfeksiyon vardir
Kist olabilir ya da sadece adet düzensizliği
Bunun birçok sebebi olabilir regl öncesi lekelenmede olur enfeksiyonda
nekadar var normalde olmana
Enfeksiyon başlangıcı
Ciddi bi durum mu neden olur
Ciddi bi dutum değil, enfeksiyonun durumuna ve senin yapına göre antibiyotik tedavisi başlanır
Sıkıntı geçti mi
2 gün filan öyleydi şimdi ise regl zamanım geçti olmadım daha
Enfeksiyon ve streste yapar bunu
rahimde kalan akıntıdır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?