Kadın doğum jinekolojiye gittim regl düzensizliği ve gecikmesinden kaynaklı
Bu testi yaptılar
Şaka gibi ya
Bu testi yaptılar
Şaka gibi ya
pcos olup olmadigina bakıyor olabilirler belki.
Bana da yaptılar.
Hamile değilim tabi.
Çünkü hamile olabilirsin diye bu test isteniyor gadası
Beta görmek istemek rahatsız olunacak bir durum değil. PCOS da beta yalancı olarak yükselebilir. Myomlar da yalancı yükseklik yaşanabilir. Detaylı marker bakarken mutlaka Beta da isteriz.
Adet olamıyor musun düzensiz mi oluyorsun?
Ultrason çektirdin mi
Rahim duvarının kalınlaşması mensi geciktirir düzensizleştirir hormon salınımını yavaşlatır.
Adet söktürücü 3 4 gün içinde söktürür
Sence emin miyim? Kadın doğum doktoruyum.
Kilo prolaktin etkilemez 50 55 kilolar da etkilemez yani.
Rica ediyorum lütfen
gebeliği dışlamak ve diğer tedavi planlarını buna göre şekillendirmek için Beta HCG isterler
Belki yalan söylüyorsundur 😂 ya da farkında değilsindir diye de düşünüyordur
Sorunun ne de bunu istediler tam olarak yüksek veya düşük çıkan değerin var mı
Hamile olma olasılığı değerlendirilir
Olsun ne bilelim gerçekleri söylediğini :)
Troidler daha sonra
Olsun canısı :)
Her zaman.. usta oluruz efenim
Ricalarrr
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, biliyorum "şaka gibi" gelmiş olabilir ama Beta HCG testi regl gecikmelerinde ilk bakılan şeylerden biri çünkü hamileliği gösteriyor. Doktorlar diğer nedenlere bakmadan önce hamilelik olasılığını elemek isterler. Yani aslında çok mantıklı bir ilk adım! Merak etme, hepsi senin sağlığın için. ❤️
Senin yorumuna ihtiyacım yok yazma bana yapay zekaya karşıyım
Kızlar, regl gecikmelerinde doktorlar ilk hamileliğe bakıyor. Beta HCG testi de bunu gösterir. Şaşırtıcı gelebilir ama hepsi senin sağlığın için. Yalnız değilsin! 🥰
Anladık sus