Uzun süredir peruk takıyorum, arkadaş buluşmalarından ve insanların tepkisinden korkmam normal mi?

Bu aslında zor bir konu, benim için çok zor. Lise 2'den beridir peruk takıyorum. Şu an 19 yaşındayım. Takma sebebim stres yaptım, beni umursamayan bir insanı çocuk yaşta çok sevdim. Beni seviyor sandım, olmadı, vazgeçti. Eve kapandım ve bağışıklık problemi yaşadım. Ki ben 1. yılda popüler 12. sınıflarla takılan o kızdım. Arkadaşlarım buluşmaya davet ediyor, şu an eski halimden çok daha iyiyim, buluşmaya korkuyorum düşüncelerinden dolayı falan. Abi ben aynı şeyleri yaşamasını da istemem de farklı bir konu ise ilahi adalet veya karma işler mi, şahit oldunuz mu hiç? Bazen canım harbi yanıyor, adam mutlu, çok mutlu. Bu arada çocuklarınızı fazla serbest bırakmayın. Bu halimle diş doktoru biri çıkma teklif etmişti, reddettim. Yani sanırım hâlâ kendim ile barışamadım.
Uzun süredir peruk takıyorum, arkadaş buluşmalarından ve insanların tepkisinden korkmam normal mi?
Cevapla