Bu aslında zor bir konu, benim için çok zor. Lise 2'den beridir peruk takıyorum. Şu an 19 yaşındayım. Takma sebebim stres yaptım, beni umursamayan bir insanı çocuk yaşta çok sevdim. Beni seviyor sandım, olmadı, vazgeçti. Eve kapandım ve bağışıklık problemi yaşadım. Ki ben 1. yılda popüler 12. sınıflarla takılan o kızdım. Arkadaşlarım buluşmaya davet ediyor, şu an eski halimden çok daha iyiyim, buluşmaya korkuyorum düşüncelerinden dolayı falan. Abi ben aynı şeyleri yaşamasını da istemem de farklı bir konu ise ilahi adalet veya karma işler mi, şahit oldunuz mu hiç? Bazen canım harbi yanıyor, adam mutlu, çok mutlu. Bu arada çocuklarınızı fazla serbest bırakmayın. Bu halimle diş doktoru biri çıkma teklif etmişti, reddettim. Yani sanırım hâlâ kendim ile barışamadım.
24 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer