İnsanlar neden basit hijyen kurallarına uymaktan bile aciz?

Pedi olduğu gibi, açık bir şekilde atıyorlar mesela çöpe. Düzgünce katla, sar, öyle at; sergi mi orası? Ayrıca, görüntüyü geçtim, hijyen açısından da çok sorunlu bir şey.
İnsanlar neden basit hijyen kurallarına uymaktan bile aciz?
Cevapla