Daha önce hiç böyle olmamıştı. 2 defa test de yaptım, gebelik falan da yok. Normal mi bu kadar gecikme
2 ay
Daha önce hiç böyle olmamıştı. 2 defa test de yaptım, gebelik falan da yok. Normal mi bu kadar gecikme
Cinsel ilişkin varsa korunmasız ilişki ile normal değil eğer böyle nir durum yok ise stres mevsim değişimleri duygu değişiklikler etken olabiliyor
Reglin bazen trip atıp gecikebiliyor kanki 😂 Stres, uykusuzluk, fazla spor, kilo değişimi, hastalık hepsi etkiliyor.
Testlerin negatifse ve korunuyorsan büyük ihtimalle hormonel bir gecikme. 1 hafta daha bekle, hâlâ yoksa bir kadın doğumcuya görün. Karın ağrın artarsa ya da çok garip hissedersen doktora gitmeyi erteleme 🤍
normaldir
Bazen 10 gün bile gecikiyor. Stres ettikçe gün artar
1 haftadan sonra kontrole gitmelisin bence o da dolmuş zaten süre olarak stres ya da cinsellik oldu mu?
Mevsim geçişi
Stresli dönem
Üşütme vs
Evli misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?