Dünya'da her ay regl olunması kadar saçma bir şey daha var mı?

Neden her ay? Her ay olması aşırı fazla, yılda 12 defa regl olmak ne demek ya... Yılda bir olamaz mıydık? Bu mu kusursuz ve mükemmel yaratılmak, her ay ağrıdan gebermemiz mi kusursuz yaratılış?
Dünya'da her ay regl olunması kadar saçma bir şey daha var mı?
Cevapla