Neden her ay? Her ay olması aşırı fazla, yılda 12 defa regl olmak ne demek ya... Yılda bir olamaz mıydık? Bu mu kusursuz ve mükemmel yaratılmak, her ay ağrıdan gebermemiz mi kusursuz yaratılış?
2 ay
Her ay acıdan gebermek genelde bakirelere özgü bir şey düzenli ilişki ve hymen zarının olmaması şart ağrısız regl için
O hâlde kendime kocaman zenci d*ldosu almazsam ben de kadın değil itim iyi
Bakireyken 5 gün sürüyordu şimdi 3 gün falan zardan kan mı akmıyordu acaba sjsjjs ve ağrılı geçiyordu düzeldi
Ben 6 ayda bir oluyorum kanka belki çocuğum olmayacak ama kafam rahat mk
En iyisi hadi ordan ben de biraz daha buyuyeyim içine sictigimin o*ospu rahmimi aldırıcam sicarim çocuğa ben çocuk falan istemiyorum!!!
Kız sakin ol o kadar mı ağrın oluyor
Ağrı ne kelime bıçak saplansa daha az acı duyarım bu mu kusursuz yaratılmak beee!!! 13 yaşımdan beri her ay acı çekiyorum günlük rutinlerimi hayatımı etkiliyor bir şey yapamıyorum
saglik için olunması lazim
Kötü değil mii ne gerek var yani her ay
Booooş acı çekmek için varolmuşuz!!! Küçücük kızken bile ağrıdan okula gidemiyordum gittiğim günlerde sınıf ortasında midem bulanip kusuyordum bu regl hayatımı inanılmaz etkiliyor içine ettiğimin sağlık sektörü sadece erkeklere çalıştığı için doktora gidiyorum bi siiiik bildikleri yok çünkü araştırması yok çünkü bir bok bilinmiyor
Çok haklısın bende aynı şeylere düşünüyorum ama kişiden kişiye değişiyor bu durum ya herkesin ağrımıyor mesela yani senin gibi böyle zor atlatmıyorlar
Ama hijyen açısından her türlü berbat hissettiriyor o gün istediğin gibi giyinemiyorsun rahat hareket edemiyorsun devamlı ped değiştirmen gerekiyor ruh halin değişiyor kısacası İNANILMAZ ZOR TÜM ERKEKLER KADINLARA KURBAN OLSUN
Aynen öylee erkeklerle zaman harcamayın
Testislere vurulan darbenin an ağır acıyı vermesi SİDZBNSDJDJNSDJ
Huysuz ve öfkeli küçük sincap; her şey yakında bitecek, sadece güçlü kal.🐿️🐿️🐿️
Bitecek ama önümüzdeki ay yine aynı ağrı olacak bunun için iyi bir doktor seçti babam ve beni götürecek yoksa bu ağrı bana intihar ettirecek 🙄
Umarım umarım 😩😢
😌😈🫤
Sağlıklı olduğunu gösteriyor bu
Cahil misin, cahil ağrıdan acıdan gebermek mi sağlıklı olduğumu gösteriyor mide asidi kusmak mı sağlıklı olduğumu gösteriyor
Keşke bir dolu bir boş olsa. Daha güzel olurdu
9 ay kurtulmak isteyen bni bulsun
BAHAGAGGGGHSHDJSJDJDÖDÇFÇFÇFÇ
Acı yaratılışta var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu kadar haklı bir isyan olamaz kız! 😂 Her ay kan veriyoruz resmen, sağlık ocağı bile bu kadar çağırmıyor.
Vücudun “hamilelik ihtimali” için her ay rahmi hazırlıyor tatlım. Yılda bir olsa üreme sistemi çok verimsiz olurdu. Kusursuzluk kısmı tartışılır ama hayatta kalma ve çoğalma için böyle çalışıyor.
Senin için mesele bunu katlanılır hatta mümkünse rahat hale getirmek. Reglin çok ağrılı geçiyorsa da “normal işte” deyip geçme, doktora görünmeyi ciddiye al. Çok şiddetli ağrı kader değil bebeğim 💕🌸